1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[AUTO'S]TUNING- hoe, wat, waarom...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mista B, 13 jan 2007.

  1. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    stop.. niet doen... wat voor auto heb je wat voor velgen heb je. welke steek velgen en auto en et waarde :) en uitlijnen hoef je helemaal niet te doen als je andere velgen eronder gooit

    en head ninja. zal ik alvast een begravenis ondernemer voor je bellen want je gaat verongelukken|:- en kom niet met argumenten van '' ja dat kan allemaal''
    ik ben kart monteur en ik weet wat kan en wat absoluut niet kan. dus wil je blijven leven doe het niet:)
     
  2. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Maar dat is het leuke er juist aan, het wel proberen, kan mij het schelen dat ik er nog meer brand/schaaf/breuk wonden bij krijg, kheb er toch al zo veel. Bovendien ik ben motor voertuigen monteur geweest, althans in opleiding dan, dus ik weet ook wel dat ik moet uitkijken. K'heb al een skelter, en het is een aardig dingetje, laag, breed, en niet standaard kinder gedoe, het moet lukken, en anders zal het wel bijna lukken. Daar doe ik het voor. :b: :9 :thumbs:
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat klopt er niet aan die zin? 8)
     
  4. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Bovendien ben ik motorvoertuigen monteur geweest

    zo is ie beter
     
  5. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer je nou een soort online adje act uit te voeren of deed je kastje het echt niet tijdens de bnn iq test.
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Of althans, in opleiding? :{ :+

    Mtthz snapte em ook al niet.. 8)
     
  7. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    even weer ontopic mensen... wie heeft dr plannen om zijn
    AUTO te tunen en heeft ook al een idee hoe hij dit gaat doen?
     
  8. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Chips schijnen goed te werken.
    Je hebt veel sjappies die zoiets aanbieden, maar je kan dat het beste bij de dealer doen of bij het tunebedrijf van een bepaald merk. (Novitec voor Alfa Romeo / Ferrari ;))

    Iemand bij de NL Alfa 146 club heeft nu een Alfa 156 Challenge motor erin gezet :cool:... Het blijven 4 cilinders (2.0 Turbo), dus dan mag dat!
    Echt een brute auto is dat nu en dat geluid :eek:...

    Andere mensen hier... post ook een foto van je auto :). Dat gaat makkelijker dan hele aanpassing hier op de site te gooien met tekst ;).


    /edit: Het is dat ik nu bijna ander werk hebt en ook bijna zeker een baan met lease auto. Dan kan ik er NIETS aan doen natuurlijk kwa verandering.
    Indien het niet zover komt, en ik gewoon eigen auto ga behouden, ga ik sparen voor een andere. Het ligt dan aan de afstand naar werk... het wordt met ver een diesel en als ik niet zover moet een 2.0 ofzo hierna. Wat vlotter mag wel, alhoewel ik totaal niet klaag over de 1.6 Boxer die ik nu heb :).
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2007
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De auto's zijn niet van mij (werk er wel), maar aangezien we één van de twee gaan tunen en omdat ze erg mooi zijn, wil ik jullie deze pics niet onthouden.

    Seat Leon 2.0 TFSI FR 200 PK (gaat waarschijnlijk naar 290 PK)

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Seat Leon 2.0 TFSI Cupra 240 PK (gaat waarschijnlijk naar 320 PK)

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2007
  10. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    nice kameo:D:D daar moet een mooie wide body kit op komen8) 320 pk...das niet niets man:eek: dat gaat niet in een mini 1300...
     
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    jij gaat de oude polo van een kennis van me leuk vinden:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    maar hijs inmiddels verkocht en de jongen is bezig met een golf 3 \o/

    deze is van een andere kerel daar:
    [​IMG]
    [​IMG]


    en jij weet veel van volkwagen, ik weet niet wat voor blok het was, iets met G9 kan dat? geen G60---> zit geen G lader in. Maar met die dubbele carburateurs blaast dat ding wel
    [​IMG]
     
  12. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    nice pics:thumbs: alleen vindt ik bij die polo de uitlaat niet mooi zitten. komt te ver naar buiten... maar das mijn mening
     
  13. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik vind bij de golf 3 de uitlaat juist niet mooi, dat traanplaat, lijkt er een beetje amateuristisch opgezet, past niet echt vind ik, maar goed net als mista B zegt, dat is gewoon mijn mening.
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Honda Civic 94.
    Velgen zijn van MW (ofzo) 15" alu. 4 gaats, welke steek geen idee.
    M'n huidige bandjes zijn 175 breed, en deze zijn 195.

    Komen onder de oude Civic van m'n vriendin vandaan, en moeten eigenlijk alleen nog zwart gemaakt worden.
    Kan ze laten coaten voor €200,- inc garantie, maar ik zit zelf aan een busje Motip zwart te denken. ;)
     
  15. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je inderdaad beter zelf doen ja :)
    Scheelt boel geld!
     
  16. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Moet je het wel kunnen he.
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    coaten of motip, behoorlijk verschil ;)
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    dat traanplaat moest wel, omdat er geen kat of demper of roetfilter inzit komt er door de uitlaat verschrikkelijk veel troep op zijn lak. die dubbele carburateurs helpen ook niet echt mee

    en dat is ook meteen de reden voor de polo waarom zijn uitlaat zover uitsteekt
    diesel+geen kat+(bijna) open pijp= veel troep maar mooi geluid uit je uitlaat
    coaten --> veel beter in NL

    busje motip kan je elke keer weer doen als er weer is in NL gestrooid/aan de weg gewerkt wordt of iets waardoor er beschadigingen kunnen komen aan de verf. Coaten kan daar veel beter tegen
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2007
  19. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Jah dan heb je gelijk, maar daar zijn speciale lak/beschermingslagen voor, die je zo in een spuitbus koopt ofzo, dan kan je het of met een doek erzo afvegen, of je hoeft het er uberhaut niet eens af te vegen. Maar goed, ik ben inmiddels alweer een tijdje uit die buissness, dus ik weet niet helemaal hoe het nou loopt.:b:
     
  20. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt toch blanke lak voor dr over?:confused:kan toch ook lijkt me als je dr een paar lagen over spuit... maar coaten is idd vele male beter...
     

Deel Deze Pagina