1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Auto's] Welke auto('s) heb/ben jij of je ouders! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 11 dec 2008.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Valt wel mee hoor. Lotus Exige leeg is 935kg. Deze is nu 1075kg. Verschil van 140kg is niet zo dramatisch veel.

Zoals?

Is bij K&N in Eindhoven gedaan. Deze auto staat trouwens model in de handleiding van het filter dus ik denk wel dat het goed gedaan is ;)

Heb hiervoor een Golf Plus 1.4 TSI als huurauto gehad. Moet zeggen dat je flink wat vermogen hebt. Had het niet verwacht van die auto :)

Laatst bewerkt: 13 okt 2009
  2. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]`
    Onze :) maar ander kleurtje (foto van internet geplukt)

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Het was meer een opsomming van, toch ben ik het nog steeds niet met je eens. Tuurlijk, al die universele rommel die voor 2 tientjes van Ebay zijn te halen verneuken je luchtmassa-meter. Ik zeg juist om die onzin te vermijden " Als het goed gedaan is"

Deze discussie gaat al jaren voort, ik baal dan ook dat ik mijn oude documenten niet kan vinden. Ik heb 4 dyno runs op papier staan van een VR6. (In de tijd dat ik ze "spaarde" :emo:).
    1e was standaard, 2e was een maand later na het monteren van volledig K&N air intake, 3e was na het monteren van supersprint uitlaat vanaf spruitstuk en 4e na de toevoeging van de turbo en toebehoren (al sla je mij dood welke) een maand later. Die laatste kan je niet vergelijken omdat de motor volledig gereviseerd werd, hoe ver ze zijn gegaan weet ik helaas niet. Zo ver ging mijn interesse niet. (Mijn dyno-runs ook niet, hij had er meer die ik uiteindelijk niet kon bemachtigen)

Afin, tussen 1 en 2 zat weinig verschil, pin mij er niet op vast maar ik dacht dat het 2 pk was en weinig koppel toename. Tussen 2 en 3 zat toch iets van 8 pk op het toppunt en een redelijke koppel toename. Iets wat de eigenaar zelf ook verraste.
    Ik ben niet de enige die dit verkondigd. Een volledig EPS systeem zal het vermogen ook laten toenemen.
    Puntje bij paaltje is er toch een redelijke vermogenswinst mogelijk, mits goed gedaan. Dat jij dat "goed" naast een Ebay filtertje en een einddempertje schaart.....dat is jou fout.

Toch moet jij ook zien dat het blok van die celica er prima uit ziet, mooie air intake en een andere einddemper. Ik ga er dan van uit dat het met het volledige uitlaatsysteem ook wel goed zit.

Laatst bewerkt: 13 okt 2009
  4. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Me vader thuis:
    Volvo v70 2.4 uit 2004

me vader op werk:
    Ginaf CF

me moeder:
    Honda Jazz 1.4 2006 (geloof ik)

Laatst bewerkt: 14 okt 2009
  5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Die middelste heeft standaard parkeer sensoren toch? :+

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Is dat weer nieuw? Patsen dat je vader vrachtwagenchauffeur is :emo:

7. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vader heeft deze

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Is dat nieuw? Wederom bewijzen wat voor grandioze eikel je bent? :emo:

Kijk naar de titel van dit topic. Gelezen? Mooi! Vrachtwagens, auto's ... /care. Je kan het hier posten.

Kan iemand mij in godsnaam het verschil uitleggen tussen een A3 en S3?

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wil je een nieuwe kopen of een 2e handse?

10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Kan er één samenstellen, zie voorgaande posts in deze thread.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Gast, je snapt toch wel dat dat de auto van de zaak is, en niet zijn eigen auto of de auto van de vader.
    Of wilde je weer bewijzen dat je niet kan discussiëren zonder óf te schelden óf je compleet vast te lullen?

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    ... neemt niet weg dat jij gewoon een eikel bent of wel soms?

Die vrachtwagen kan toch van z'n vader zijn? Zal jij NOOIT te weten komen. Ook al staat de wagen op de naam van de zaak dan nog ben je ZELF verantwoordelijk voor de auto / vrachtwagen.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Ik zeg toch ook niet dat ik hem niet geloof? Ik zeg alleen dat het zinloos is om de auto van de zaak van je vader te posten. Just an opinion, kun je me wel eikel noemen maar dat is dan net zo achterlijk.

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Kijk nou maar eens naar de TITEL van deze thread wil je?

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    heb·ben ww; had, h gehad 1 bezitten als eigenaar.

Die wagen is dus geen bezit van z'n vader.

Ik stop er nu maar mee, want dit wordt toch zo'n eindeloze discussie waar wij beide niets toegeven...

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien eens in Duitsland kijken dan? Vriend van me heeft laatst een S4 daarg gekocht en dat scheelde 9000 euro in totaal (dus met op kenteken zetten).

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ja maar rampage gaat leasen. Kan mij niet voorstellen dat een S3 net zo duur is als een A3 2.0T o.i.d.

S3 heeft een ander onderstel, andere bak volgens mij en natuurlijk een veel krachtigere motor.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    En zilveren spiegels! 8)

19. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Een S3 is een stuk duurder, als je daarvoor kan kiezen kan je ook wel andere wagens kiezen dan de Golf en 206.

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee, kan ik niet. Vroeg me af wat het verschil was want heb zelf amper verstand van auto's ;)

Deel Deze Pagina