Bij mij niet, zon VR6 vind ik veel te zwaar Daarnaast is het geluid van zo'n G-lader heerlijk Voorbeeldje:
Is ook een stuk zwaarder dan een g60 idd , maar ik ben ook meer een cruiser dus dan klinkt een vr6 heerlijk
mams : peugeot 206 paps : Chevy van 20 hightop en een chevy van 20 low top (eerlijk waar in zo'n bus zweef je over de weg heerlijk ) ik zelf : een gestolen weduwe nog van voor de oorlog volgens mij
Vannacht mijn schoonouders van Schiphol opgehaald. Even in hun eigen auto, welteverstaan. Hyundai Atos. Geen idee wat voor motor, en ik wil het ook niet eens weten. Wat een grafbak. Mijn 16v Micra 1.0 was nog vlotter en veel ruimer voor de bestuurder.
ik rij nu in een toyota mr2 sw20(1992) IMO het mooiste model van de 3 ff een fototje komt goed vooruit (2 liter gti) en hij rijdt echt lekker, zuipt ook wel wat mja het is een fun auto he
Ja? Die auto, verwijzend naar het plaatje - een Atos MK1, is toch ook alleen maar met een 1.0 geleverd? ... zinloos.
Was net een rondje in de (2005) corvette van me broer, heb net 2 maanden me rijbewijs Echt lache, je weet echt niet wat je met zo`n auto aan moet. Ff planken en je rijd meteen 180
Kimi, was jou broer vanochtend het 1ste uur op de hts? Volgens mij probeerde hij de GT/E dwars te gooien bij het oprijden van de ruitenberglaan