1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Auto's] Welke auto('s) heb/ben jij of je ouders!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bl0kkie, 15 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: Re: Re: Re: lol

Wow dude, dit is echt abacadabra :+

2. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0

volvo v70 :) ik bedank m'n vader nog altijd dat ie em gekocht heeft.zo'n vette bak om in mee te rijden

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    S60 is vetter. ;)

4. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Porsche :cool: +)

5. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6

Op dit moment zijn er nog niet zo veel van die "betaalbare" cabrio's maar ik zei: "Ik denk dat er binnenkort (jammergenoeg) een Cabrio groeispurt komt". Daarmee bedoel ik dus dat die nog komen, eind 2003 begin/zomer 2004.

Met dat na-apen bedoelde ik het elektrische hard-top dak dat in de kofferbak verdwijnt binnen 25 sec...:), oké mercedes was eerder met dit idee maar dat was niet echt betaalbaar (slk). Tuurlijk waren er vroeger Kever Cabrio's e.d. maar niet met dit idee...(van het elektrische dak).

Ik wil niet mierenneukerig doen, maar peugeot had al een auto met zo'n dak...welliswaar niet elektrisch maar wel hard-top!

In 94 was de New Beetle er zelf geeneens...die kwam pas in Januari 1998 op de markt, dus toen hadden ze echt nog geen cabrio ervan hoor...;)

Maar het maakt het cabrio rijden wel minder exclusief, als er steeds meer (betaalbare) cabrio's komen!!

Bron:http://silverstone.fortunecity.com/brabham/97/

6. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt toch ook niet dat hij toen op de markt was, hij heeft het over het concept....

7. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    mijn moeder rijdt een bmw 316 exuslive mett 15" LM velgen

maar dan in het blauw (kan digi camera niet vinden dus kan geen foto posten)

en mijn vader een VW golf 1.9 TDI Highline

Laatst bewerkt: 19 jun 2003
  8. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    In 94 wist nog niemand wat van de New Beetle, laat staan van de cabrio. Dat probeerde ik ermee duidelijk te maken. Maar daar ging het me bij de 1e post helemaal niet om. Het gaat erom dat je in de toekomst steeds meer cabrio's gaat zien, en dat het zo minder exclusief word...maar het blijft leuk..:9

9. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan was jij volgens mij toch echt de enigste, ik zeg niet dat ze in 94 ook al plannen hadden voor de cabrio maar die hadden ze in ieder geval al wel voordat peugot hun 206 cc aankondigde

Laatst bewerkt: 19 jun 2003
  10. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Je zou zeggen dat je pa in de 3-serie rijdt, en je ma in de Golf:9
    By the way, 3-serie _O_ _O_ _O_

11. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Mike had toch gelijk :)

kijk es in '94 New Beetle en New Beetle Cabrio CONCEPT en dus niet op de markt gebracht ofzo (maar dat had Slashhead al verbeterd).

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Een 3 serie is een kleine auto, achterin is ie echt krap.

13. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Dus???
    Wat wil je hiermee zeggen, deze draad gaat over in welke auto's we rijden, en niet of íe nou krap is achterin etc. }:]

14. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

WE rijden :confused:
    9 van de 10 hier heeft niet eens een rijbewijs laat staan een auto.

blijft ook leuk zo'n porsche avatar:+

15. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    Re: looooooooool

zien wij al pics van meneer rockefeller:confused:

16. odebeijer

odebeijer A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mijn auto, de Volvo 480. Hij rijd echt lekker voor een auto uit 87, met stuurbekrachtiging en airco. Echt een fijne bak, en het is tenminste geen standaard golf waar iedereen in rijdt.

Werkt het plaatje niet, ga dan naar: http://www.geocities.com/odebeijer/480zwart.jpg

17. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel een relaxte auto ja, heb je de turbo versie?? Die blaast namelijk best wel door:)

18. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Re: lol

Uhm ja dat is waar, velen van hier hebben geen rijbewijs, maar ik wel 8) 8) 8)
    En ja, ik weet 't mijn avatar ruleszzz:+

Trouwens, ff by the way, ik wil een auto kopen maar heeft iemand hier ervaringen met een Honda CRX of een VW Corrado??? Zo ja, hoe bevallen ze_O_ _O_ _O_

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb ervaring met een Corrado. Mijn neef heeft er een gehad.
    Je hebt 4 versie's:

2.0i met 116 pk
    16v met 136 pk
    G60 met 160 pk
    VR6 met 190 pk

Mijn neef had een VR6 en daar was het verbruik redelijk hoog van.
    De wegligging in de bochten was niet super, maar hij accelereerde enorm goed.
    Maar twee jaar geleden krijg ie motorfik waardoor hij er niks meer aan had.

20. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Corrado's zijn hele mooie auto's. Een vriend van mij en een broer van een jongen uit mijn klas hebben er een. Beide de G60 maar als je er een koopt koop dan geen G60. De G60 heeft namelijk een G-lader (moest een soort turbo voorstellen) maar die gaat zo ontzettend snel kapot. Mijn vriend is ondertussen al aan zijn 3e G-lader toe 8) en die dingen zijn zo ontzettend duur.
    Die andere jongen die ik (een beetje) ken heeft een jaar geleden een corrado G60 gekocht met een kapotte G-lader en heeft er het 1.8T blok (225pk) uit de audi TT in liggen. Hij heeft hem helemaal opgeknapt (gespoten, nieuwe velgen, ander interieurtje enz enz) Heeft hem heel veel geld gekost maar het is echt een ontzettend mooi ding nou.

Ik heb geen ervaring met een CRX, vind het wel een mooie auto. Motorisch zal het wel goed zitten denk ik :{ aangezien alle Japanse en Koreaanse auto's erg betrouwbaar zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina