1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Auto's] Welke auto('s) heb/ben jij of je ouders!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bl0kkie, 15 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    mijn pa heeft een Chrysler 300M en mijn moeders un Chrysler PT Cruiser en ik heb een Chrysler Neon
    Maar wie interesseert dit nou eigenlijk?

en waarom rijden er zo weinig Chryslers in NL rond?

2. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien omdat ze te Amerikaans zijn:+
    Maar je bent wel een Chrysler familie he:D , wat vind je dan zo mooi aan chrysler?

3. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ze gewoon goed rijden?? :p

neh, ze zien er gewoon mooi uit en ze rijde ook goed en het is teminste orgineel in NL :D
    en ze zijn niet echt amerikaans, anders zijn Mercedesen ook amerikaans --> Daimler Chrysler

Laatst bewerkt: 6 jul 2003
  4. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Zow man, Daimen :):):) Daimler zeker, ach ik heb nog nooit in een Chrysler gereden, dus kan er niet over oordelen, maar opzich vind ik 't wel vette auto's. Ow, en jij rijdt in een Neon, sow zeg, daar hebben ze nu een hele snelle versie van uitgebracht, SRT-4, na Viper de snelste Chrysler

Best vet bakkie, wordt alleen nog niet in Nederland geleverd, en hij is in Amerika 20.000 DOLLAR!, en dat voor 0-100 in 5,6s en een top van 238 km/h. Maarja, wij hebben in dit lage landje de regeling van BPM en al dat soort shit:mad:

5. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is de SRT-4 geen verbeterde versie van de Neon, maar van een maatje kleiner(waar ik naam niet van weet) maar dat weet ik niet zeker :confused:

is trouwens wel een mooi autotje die SRT-4, jammer dat de Neon toch net iets wat slomer is :'-(
    is de SRT-4 trouwens sneller als de CrossFire :confused:

(ps. ik bedoelde Daimler ja |:- |:- |:- )

6. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Nop, dit is echt een Neon:cool:
    Enne de Crossfire, heeft volgens mij een supercharged V6 blok erin die 0-100 in 5,8s aflegt, en een top van 238 km/h. Sta je toch raar te kijken als je wordt ingehaald door zo'n opgefokte Neon :)
    Ow en voor de mensen die zeggen: What the hell is een Crossfire, nou deze dus

Of je hem mooi vind moet je zelf maar oordelen, ik heb nog liever een ouwe Trabant:+

7. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Liever een ouwe Trabant?????????? waar heb jij last van? De crossfire is wel echt vet. Liever een Crossfire als 3 Porsches :p
    Eindelijk een orginele auto, daar is Chrysler wel goed in, orginele auto's maken --> PT Cruiser, 300M, CrossFire.
    maar et wordt denk ik nog ff spare voor mij voordat ik een nieuwe Neon of een Crossfire heb :{
    maar smaak verschillen dus.

Is er vorige week, of die week daarvoor of zoiets niet de opvolger van de Viper bekend gemaakt?

8. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Wij hebben een Volvo V80 en een Golf Cabrio met alle snufjes, vooral het stuur van gelakt hout is erg relaxed.

9. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Neon SRT-4 is tot op heden de snelste chrysler ooit uigebracht (op de viper na dan) Correct me if i'm wrong. Heb het uit autoweek. Dus die crossfire zal niet sneller zijn.
    En hij kost maar 20.000 dollar zoals nielsracing al zei. Daar heb je hier nog niet eens een golf 1.6 16v voor 8)

10. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Uhm je mag de Crossfire met alles vergelijken, behalve met een Porsche!!! De Porsche is gewoon de meest mooie beste gestroomlijnste en weet ik veel allemaal shit. Maareh, zeg nou zelf, de auto's van tegenwoordig worden toch allemaal te Future achtig. Kijk nou naar een Porsche 8) die houdt hun ontwerp al tig jaren ongeveer hetzelfde, en dat is veel mooier dan een in elkaar geknutseld Crossfire'tje. De BMW Z4 en de 7-serie zien er ook niet uit!
    Maarja, everyone has got a different taste.

En over die Viper, mmm nee, niks over gehoord

Kijk, hier een oude:

En hier nog een MASTER nieuwe
    _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

11. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Ej slashead, weet jij wat nou precies 't verschil is tussen een Dodge Viper of een Chrysler Viper? Ik vat er namelijk niks van, ze zijn denk ik wel hetzelfde maar waarom zo'n naamsverandering?

12. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vrachtwagen van mijn pa (foto genomen in zweden) :

onze 'gewone' auto, een Land Rover Discovery (foto's genomen tijdens vakantie in Griekenland) :

En dan hebben we nog een Land Rover series III 109, Land Rover Series III 88 en een Land Rover 90. Maar daar staan geen foto's van online

13. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Ik rijd met een 2001 Opel Vectra 2,6 V6 met leren bekleding en allerlei andere poespas,het is de Excecutive versie.

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Volvo S60 2.4T 200 PK in het zwart

15. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    he he he... er zijn tegewordig auto's die te future achtig zijn ja, maar dit kom ik nou niet echt bij Chryslers tegen, ja meschien de crossfire, maar daar houd het ook op. Ze hebe reto wages (PT Cruiser), standaart wages (_O_ NEON_O_), de duurdere standaart wages (300M), de gezinswage (The Voyager, nee niet uit startrek) Maar ik zie bij Chrysler weinig future achtigs..
    wat is er eigelijk zo lelijk aan de BMW Z4? ik vind het wel un vette wage...

Ohja en over Porsche, ze zijn niet echt lelijk, maar ze rijde ook niet.... Hebben Porsches eigelijk veering? want kom op man, ik kan beter met m'n blote reed over de grond krasse als in de stoel zitte :p
    maar ik heb un goed idee, d'n crossfire en een porsche zijn allebij goede wages :D

16. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Val mijn vaders auto ook in de smaak?
    Sl 280:
    Kijk ook effe goed achterin daar zie je een vrachtwagen van me vader. (met die zwaailampen)
    ik zal daar ook nog wel foto's van maken.
    me moeder rijd in een mercedes vito daar maak ik ook nog wel foto's van.

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jul 2003
  17. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wow, vette bak. Is dat een herkeurde of geïmporteerde omdat hij een splinternieuw nummerbord heeft, aangezien de auto zoals jouw vader hem heeft niet meer gemaakt wordt.

18. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    't Valt me nog mee dat je niet je omgebouwde casegemodde Xbox erbij plakt8) 8) 8)
    Maareh, vet bakkie hoor

19. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Neej, de Z4 vind ik een aan elkaar gerotzooid en bij elkaar geplakt spulletje, maar misschien is dat wel anders als ik 'm in 't echt zie :p

Enne over de vering van een Porsche:confused: tuurlijk hebben ze vering man, maar de wat oudere Porsche's (voor de 9 9 3 ) zijn meestal wat stug geveerd, en je moest ze zeg maar leren rijden, want er zat geen stuurbekrachtiging op etc. En dan met >250 PK in de regen rijden is niet zo'n pretje.
    Maar de huidige 911 (996) zijn ook best wel comfortabel geveerd, natuurlijk wel vrij stug (tja, logisch met zo'n racebak) maar je kan er gemakkelijk lange afstanden mee afleggen.

Deutsche Autobahn _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Laatst bewerkt: 7 jul 2003
  20. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op zeg, je kan toch wel een goed bestuurbare comfortable wage met 250 PK maken? Een 300M heeft ook 250 PK:

While previous 300s had Hemi® and Wedge V8s, the newest 300 has its own contemporized driving force - a 3.5-liter, aluminum High-Output SOHC 24-valve V6.

Standard on the 300M Special, this power plant generates a responsive 255* horsepower at 6,500 rpm, with 258 pound-feet of torque at 3,950 rpm. (The 300M features a 3.5-liter, aluminum High-Output SOHC 24-valve V6 that kicks out 250 horsepower at 6,400 rpm, with 250 pound-feet of torque at 3,900 rpm.)

en met een 300M rijd toch op elke snelheid comfortable:D

Bron en voor meer info: http://www.chrysler.com/300m/ (of mag je dat niet in je post zetten?)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina