1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Auto's] Welke auto('s) heb/ben jij of je ouders!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bl0kkie, 15 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alfa V6 Man

Alfa V6 Man Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    }:]

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Je moest een auto posten van je ouders, niet elke leuke auto die je tegenkomt

Het is geen "post de meest vette auto's" thread...

3. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    kom op hé...je moet wel ff serieus blijven posten want dit geloof ik dus niet hé!!

4. Alfa V6 Man

Alfa V6 Man Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Dan niet, lig er niet wakker van. Veel mensen zijn inderdaad gewoon jaloers :p
    Niet geloofwaardig, jammer dan, ik weet wat er hier allemaal staat;)

5. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    je kan zeggen wat je wil...

ten 1e: Ik ben niet jaloers

ten 2e: Ik geloof er gewoon geen fuck van

Wat doet je pa en/of ma voor werk dan ?

6. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik snap niet hoe je die snelheid met een corsa kan halen! mijn broer had vroeger ook zo'n corsa (GSI) en was snel met optrekken enzo maar topsnelheid lag rond de 200 ofzo.... Het is zowiezo al heel erg moeilijk om met een 4-cilinder boven de 200/210 te halen.....

Waarschijnlijk heb je dan ook iets aan die corsa gedaan/opgevoerd....

7. Alfa V6 Man

Alfa V6 Man Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Doet dat er iets toe dan??? Ieder zijn hobby he

8. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    De motor van mijn pa heeft ook een vet geluid! Hij klinkt net als een porsche. Maar goed er ligt ook een dikke V6 in dus.... *ok, ik zal in vervolg wat minder patsen :)*

9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Was Corsa GSI, alles dik opgevoerd & uitgebouwd, de precieze specificaties weet ik niet meer.. Het intreseert me niet echt wat erin zit, als ie maar hard scheurt...

230 km/u was ook de top wat ie haalde..

Zowiezo had ik 'm niet zelf opgevoerd anders had ik het wel geweten, heb 'm gewoon zo gekocht van een gast die een opel garage had, dit was z'n hobby autootje.. Na deze Opel is ie een Astra gaan opvoeren & uitbouwen.. Toch een leuk autootje, ik zou willen dat ik 'm nog had. Heb 'm helaas weg moeten doen omdat ik naar school ging & me studie finaciering kon het bij lange na niet betalen...
    Ik reed voor zo'n 50/60 euro aan benzine op elke week.. Auto zoop als de tering.

10. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik geloof wel dat jullie die auto's kunnen hebben... Ten eerste zijn het allemaal oudere auto's (begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat ze slecht zijn...). Dus ze zijn best te betalen, alleen die wegenbelasting en verzekering zijn zo duur als je zoveel auto's hebt..

11. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Het gaat een beetje in de richting van off-topic!! Is niet de bedoeling want straks word ie verplaatst naar The green mile, en daar kan ik niet komen dus...:mad:

12. Alfa V6 Man

Alfa V6 Man Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en, ze zijn UITERAARD allemaal all risc verzekerd, Ferrari heeft laatst nog motor revisie gehad, daar haal je al bijna een Leon Cupra voor :cool:

13. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Tja, hoe meer je hem uitbouwd, hoe meer hij zuipt.... Das een heel groot nadeel!

Onze auto loopt ook maar 1 op 10 maar dat komt door de V6

14. Alfa V6 Man

Alfa V6 Man Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0

1 op 10??? Jezus, die 166 rijdt 1 op 4-5

BTW, boodschappenwagentje

15. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    euh... ik weet niet wat voor een beeld je bij een leon cupra hebt maar blijkbaar wel een verkeerde!! die leon is nieuw gekocht! en die kost dus wel duurder als een revisie van de ferrari.

overigens vind ik de leon mooier, maar dat ligt ook aan het feit dat ik ferrari over het algemeen al niet echt mooi vind.

16. Alfa V6 Man

Alfa V6 Man Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0

HEHE, ga maar eens bij Kees van Stokkum langs in de Achterhoek, die vertelt je wel wat een motorrevisie kost jonge

17. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Hé alfa v6 man: Valt me op dat jullie bijna alleen maar italiaanse auto's (op de posche na) hebben, hebben jullie daar iets mee dan? of gewoon puur geluk?

18. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan me zoveel wijsmaken maar een motorrevisie kost dus geen 33000 euro! zelfs niet bij een ferrari. Das bullshit!

En stel het is wel zo, dan zou ik die ferrari in nog geen 33000 jaar willen hebben want ik vind het een lelijk ding.. Sorry das mijn mening!

Maar geod, het topic ging over welke auto je vader/moeder had, dus laten we daar op doorgaan

Laatst bewerkt: 15 mrt 2003
  19. Alfa V6 Man

Alfa V6 Man Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de laatste offtopic post, anders wordt het gesloten.

Ja, vooral italiaans, die Porsche is een foutje de wegligging is best wel slecht te noemen, hadden ook nog een BMW 635 csi vroeger, ook hele slechte wegligging. Pa en ma rijden al ongeveer 25 jaar Alfa Romeo, en ik vanaf volgend jaar ook, De 166 is nu ongeveer een half jaar oud.

[edit]
    Falcon, beetje jaloers, HEERLIJK, met je gare NEP VW :p
    [/edit]

20. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ok, ik ben misschien ook fout geweest, maar nu is het voorbij... We gaan niet meer over de auto's van mensen praten. Vanaf nu worden er alleen nog auto's van jezelf of van je ouders gepost. Hoogstens wat informatie over een auto kan wel, maar nu dreigt het wel errug off-topic te gaan...
    Voor een informatie auto-thread maak je maar iets nieuws aan, kan best interresant worden denk ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina