1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Autospeakers - paar vragen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door deNeut, 27 sep 2004.

1. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    dan zou ik gewoon voor optie 1 gaan die je een paar posts geleden gaf...die zitten boven je rms vermogen en je piek kunnen ze prima aan...
    bij die kijkshop heb ik het plaatje niet van kunnen zien....maar de feat zijn opzich genoeg, maar toch zou ik het rms vermogen iets hoger pakken, daarom optie 1

Laatst bewerkt: 5 okt 2004
  2. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn autoradio is ook 4x45 watt en ik heb dit gecombineerd met 2 3-weg pioneers van 180 watt. Ja en dan nog een sub met versterker maar ik geloof niet dat je daarnaar op zoek bent. Maar die pioneers zijn echt mooie boxjes met een goed geluid. Voorin heb ik nog 2x50 watt pioneers zitten maar dat is meer zodat daar ook nog wat geluid uit komt.

3. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet het ook niet meer, ik neem optie 1 wel ;). Dat is alleen een 1 weg speakerset. Zit daar veel verschil in met een 2 of 3 weg ?

4. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ja zeer veel verschil. Ik zal je echt adviseren voor een 3-weg systeem te gaan. Deze speakers kunnen namelijk de hoge, lage en midden tonen scheiden iets wat een 1-weg systeenm niet kan. Deze zullen dus een zeer matige kwaliteit geluid geven.

5. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    heeft blaauw gelijk in, heb ik niet gezien.....als ik jou was zou ik gewoon naar een grote halfords gaan...die hebben een muur met boxen, ga even babbelen, je weet het vermogen van de radio en dat je een twee of drieweg wilt, dan kom je er echt wel uit...

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    mediamarkt bij ons ownt in ICE
    je kan vanalles beluisteren in combinatie met een willekurige versterker

7. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar hij zit niet te wachten op een losse versterker denk ik. Je kunt inderdaad het beste ff naar een grote halfords gaan en het een en ander beluisteren dan hoor je ook goed het verschil tussen de verschillende soorten speakers.

8. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ok dit is de laatste keer ;). Anders ga ik wel naar een winkel en vraag ik hun de oren van de kop :9 .

Zijn dit 2 boxen, volgens mij wel.

HIER

En waarom is het dan zo goedkoop ?

4 weg, veel wattage kunnen ze aa, hoog frequentiebereik.

9. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is inderdaad een mooie speaker maar zo te zien is het wel de prijs per stuk.

10. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    MMMM, laat dan maar weer zitten ;)

11. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
  12. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    SONY

2 weg (genoeg voor mij denk ik)
    Genoeg Watt Rms (30)
    en genoeg Max. vermogen (130)

En deze is wel een SET volgens mij :p. Dan neem ik deze denk ik. Maar ik heb nu dus 2 boxen als in onze auto zitten, maar kan ik er op een bepaalde manier achterkomen wat de eigenschappen van die boxen zijn ?? Staat niet in het boekje van de auto

13. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk ook ff naar die link van mij dat geeft toch beter geluid, maar kijk ook even welk model je wilt gaan inbouwen. Gewone ronde als op jou link of 6x9 ovale, zoals de meeste drie weg.

14. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Die link doet het niet bij mij, welk model/type box bedoelde je ? Dan zoek ik hem wel op.

15. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1

Deel Deze Pagina