1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben eigenlijk niet voor AZ maar voor Arsenal. k ben overigens wel Alkmaarder dus als AZ speelt, kijk ik uiteraard wel. Van mij mag het nieuwe stadium er nu eindelijk wel eens komen, want de Hout is te triest voor woorden :+

2. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Gronkjaer (of hoe je het ook schrijft)?

Ikedia kun je idd goed gebruiken, vooral bij counter acties met zijn snelheid. Ik ben zelf voor NAC, maar ik gun het AZ zeker wel om ver te komen vanwege het prachtige voetbal dat ze spelen. Daarbij ben ik altijd een beetje voor de underdog :D

3. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Laat maar......

Laatst bewerkt: 6 nov 2004
  4. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Morgen tegen Utrecht, zal een lastige wedstrijd worden. Maar als ze gewoon het niveau van Feyenoord en vooral Auxerre doorzetten word het een eitje.

5. funfreak

funfreak hardcore for life

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap eigenlijk niet waarom ze die ikedia willen hebben.
    AZ heeft een goeie aanval met spelers zoals Meerdink, Perez Huijsegems, van Galen, Landzaat,Elkathabbi, Nellisse, Wisse en volgens mij hebben deze spelers alemaal nog een contract voor een aantal jaar. waarom halen ze dan nog een aanvaller?
    maar ja cootje zal er wel goed overnahebben gedacht.
    Utrecht was gister een eitje en volgende week is NAC aan de beurt.

Gaan er eigenlijk nog mensen van het forum vaak naar uit wedstrijden?
    Ik ga 25 Nov lekker feesten in Polen als we amici wronki hebben verslagen daar

6. .: JP :.

.: JP :. Shaken, not stirred!

Leuk Bevonden:
    0
    Zullen we het niet meer over AZ hebben...

:mad:

7. ghoulio

ghoulio AmsterdaM

Leuk Bevonden:
    0
    In een AZ thread is dit niet een al te snuggere opmerking :+

8. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, Ikedia mag niet naar AZ. Ik als RBC'er zou dat verschrikkelijk vinden, want de laatste tijd is eigenlijk hij, met z'n acties, de enige reden dat het nog enigzins leuk is om naar te kijken bij RBC.

Maar los van dat gaat AZ enorm goed. Ze spelen heel goed de laatste tijd en het is zeker wel leuk om naar te kijken. Bij een UEFA Cup wedstrijd kijk ik normaal maar een halfuurtje ofzo, maar laatst tegen AZ heb ik gewoon de hele wedstrijd gekeken. Dat zegt genoeg. Er gaan geloof ik wel geruchten dat Landzaat (gehoord bij Studio Voetbal gisteren) binnenkort vetrekt en dan zou ik niet weten wie die plaats op moet vullen.

9. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb niks tegen AZ, mijn vriendin is geboren en getogen in Alkmaar.

Ik vind het alleen geen goed idee om een aparte thread aan te maken, je loopt dan het risico dat iedereen een draadje van zijn/haar club gaat starten.

Het gevolg daarvan is dus dat je een heleboel threads door elkaar krijgt, en om dit te voorkomen hebben wij ook ergens een HCE draadje.

Sorry mensen, maar babbel daar verder!

Voetbalclub draad

Algemene voetbaldraad

/Mod en dicht :)

Laatst bewerkt door een moderator: 8 nov 2004
  10. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    bedankt Rinus dat ie weer open is.

AZ heeft deze week echt met vlag en wimpel doorstaan, echt heerlijk. Hadden jullie voetbal insite nog gezien? Ze gaan nu wel heel erg ver met het verheerlijken van AZ he?

11. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    das toch altijd zo in het voetbal: als het goed gat zijn ze helden, als het slecht gaat wordt iedereen pissed en willen ze de trainer weghebben ofzo.

12. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    maar dat zelfs johan derksen alleen maar positief praat _O_ :cool:

13. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Het is Ajacied en geen Ajaxied!! :mad:

14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    AZ is goed bezig idd. van mij mogen ze wel weer eens landskampioen worden.
    Vooral kenneth Perez is lekker op dreef vind ik, maarja het loopt gewoon lekker daar. wel mooi op te zien vind ik, als voetballiefhebben.
    maar worden ze ook landskampioen>?

15. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    nee ze worden denk ik geen landskampioen. psv is wel wat beter en veel stabieler, ik verwacht dat AZ nog wel wat terugzakt, in tegenstelling tot psv. (wil hier ook graag Ajax bijnoemen maar dat kan helaas niet :p)

Deel Deze Pagina