1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[B2S] De scholen zijn weer begonnen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mvdstam, 30 aug 2004.

  1. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb net mn boeken opgehaald. Nou ff bij moeders zeuren of ze mn boeken wil kaften O-) . Dan stofzuig ik de huiskamer wel...Daar trapte ze vorig jaar ook in. }:]
     
  2. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet 7 september pas boeken halen en dan de 8e beginnen. Ik heb nog een week Xbox vakantie _O_
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    ik vandaag ook boeken gehaald :mad:...wat was het weer lekker saai daar :p tis wel leuk om je vrienden/innen weer terug zien maar dan houd het ook op...vanmiddag dus boeken kaften :mad:

    naja Examen jaar VMBO-T dus ik zal der ff tegen aan moeten :D
     
  4. Sam Fischer

    Sam Fischer jedi master

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet ook weer naar school :mad:

    -Noodles-
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Makkie.... ik had economie richting.. en ben tering goed geslaagd.
    maarja, achteraf praten is makkelijk:+
     
  6. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Ging vandaag naar school (2e jaar vmbo pcc) was erg saai allemaal gelul van rooster boeken dit en dat je weet het wel.
    Wel erg gelachen met een vriend naast me we zatten de heletijd gewoon lol te maken. :D
    Morgen begint mijn eerste les dag o moeder ik heb er echt geen zin in. :mad:
     
  7. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een heerlijke klas, maar dat rooster. Ik wist niet dat je met 31 uur nog zoveel op school kan zitten. Wat een &^(*^ rooster.
     
  8. Trossarms

    Trossarms Guest

    ik heb nog een week vakantie :p
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    zow ict wel pittig...
    weet (nog) niks af van al die electrionica kreeg dat vandaag gelijk
    en progammas als a+ hier bekend ?
     
  10. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Whehe, ik heb ook zo'n "heerlijk" rooster 8)
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zit nu in het 1e jaar Commerciele Economie op de HES Rotterdam, en heb deze week alleen maar maandag en woensdag 4 uurtjes per dag gehad. Dinsdag hadden we een excursie in de Rotterdamse Haven.
    Donderdag en vrijdag lekker vrij! _O_

    Maar aanstaande maandag beginnen de lessen pas. Ik heb 17 uur les per week, verdeeld over 4 dagen.
     
  12. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Volgende week woensdag beginnen mijn lessen pas. Maandag rooster ophalen maar die zal wel meevallen (examenjaar havo). Hopelijk niet al te veel tussenuren.
     
  13. Casperge

    Casperge Guest

    We zijn gister weer begonnen,(noord-holland,purmerend,jan-van-egmond,G3A)
    En ik moet zeggen dat ik het niet eens zo erg vond,maar dat zel wel weer komen.
    Ik denk dat ik dit jaar eens me best zal doen,want de hele latijnles zitten stressen en hopen dat de latijleraar jouw NET niet controleert op huiswerk en dus gespannen wachten op de bel is ook niet alles :'-( .
    Ik had trouwens nog gezeik omdat mensen mijn (Masterlijk grappige)fokke en sukke kaftpapier te grof vonden :confused: ,maarja wat zitten ze nou om MIJN spullen te zeiken,zij hebben toch niks te zeggen? _0/ _0/
    Me rooster is trouwens zwaar relaxed _O_ .
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 sep 2004
  14. xboy007

    xboy007 Guest

    op wat voor dwazensgool zit jij? ten eerste het is kansloos om naar kaftpapier te kijken, ten tweede je ben nog kanslozer als je er opmerkingen over heb.

    valt wel mee hoor, met al mijn vakken is het tot nu toe al 4 jaar gelukt.

    mijne niet :mad:
     
  15. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    W00T, school is nog niet eens begonnen en Donderdag valt wiskunde (Laat dan nou lekker het laatste uur zijn *)) alweer uit! _O__O__O_
     
  16. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Sorry van deze late quote..las deze thread daarnet pas weer.

    Ik ben vanaf Havo3 naar MBO1 gegaan. Ik was in 2 havo ook blijven zitten en had geen zin om naar VMBO4 te gaan. En omdat ik was blijven zitten was ik even oud als de vmbo 4-ers. En kon ik dus wel meteen door naar MBO. Dus was niet over naar Havo4, maar wel naar MBO....klopt niet helemaal. Maar ze wilden waarschijnlijk van mij af 8) *)
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471

    Ik hoop voor jou dat jij www.latijnengrieks.com al hebt ontdekt.
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    dat is echte een zwaar relaxte site, vorig jaar voortdurend gebruikt en nooit problemen gehad, alleen ben toch maar naar havo gegaan(omdat latijn en grieks zuigen en omdat ik het niet had gehaald namelijk ;))
     
  19. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, die site komt me nog bekent voor, ben trouwens vorig jaar al gekapt met latijn en grieks, omdat ik te lam ervoor was.

    Ik moet volgende week weer beginnen, kdoe 4 VWO maar een keer op nieuw, ook al had ik een overgangsrapport :D (toch liever ander profiel). Naja, tword een jaartje vakantie, en daarna zien we wel weer verder. Alleen wel kut dat ik nou dus in een klas met van die pisventjes kom (kijk, die vrouwkes is dan weer niets op aan te merken :)) Maarja, ik moet er maar mee leren leven, boeken kaften doe ik niet meer aan, agenda gebruik ik ook niet meer, we zien wel wat het word.
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Zeg dat nou niet... ik hoop dat 'ze' het op de school waar ik naar toe ga anders doen. Electrionica? dat is toch /ala/ natuurkunde..
    en natuurkunde ZUIGT bigtime..
     

Deel Deze Pagina