1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Balkende II gevallen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fardo, 29 jun 2006.

  1. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Drone

    Waarom reageer je dan op mij als dit het verkeerde topic is?

    Het feit dat CDA en VVD geen duidelijke maatregel treffen om werkegevers te bestraffen die Polen onder het minimum loon laten werken, zegt genoeg, toch??

    Origineel gepost door Ms. Smith
    Heb jij ooit een duidelijk voorstel van die partij gehoord waardoor ze de werkgevers aanpakken die Polen voor lager lonen laten werken en waardoor er dus ook (wat in het nadeel is van de economie) minder geld binnen komt. Ikke niet..

    Je moet de zin goed lezen. Als ze werkgevers aanpakken die Polen laten werken voor lagere lonen (wat ze niet doen), komt er minder geld binnen. Een maatregel die werkgevers, die dit doen, aanpakt is er niet omdat de Polen zorgen voor goedkopere productie en uiteindelijk een betere economie.

    De maatregelen die ze treft zorgen voor een stijging van mensen die het land uit worden gezet (feiten). Iemand die echter over genoeg kwaliteiten bezit, mag wel blijven, want die mensen leveren geld op (ook feiten)

    EN ja ik stem (als ik kon stemmen) op de SP, maar dat heeft hier niks mee te maken, want dit is gewoon mijn mening.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  2. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.politiekebarometer.nl/

    Ik snap niet dat de CDA en VVD nog zoveel zetels hebben. Mensen moeten toch doorkrijgen dat ze bijna onze hele verzorgingsstaat verwoest hebben? :{

    Doet me denken aan Amerika. Iedereen kritiek op Bush en vervolgens herkiezen ze hem wel weer :{
     
  3. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    De SP gaat wel van 9 naar 17...WOW
    Volgens mij gaat het wel de goede kant op en hebben we bij de nieuwe verkiezingen kans op een links kabinet..
     
  4. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij haal je nu wat dingen door elkaar. :{
    Nee, die maatregelen zijn er al jaren. Voor Polen geldt hetzelfde als voor elke Nederlandse werknemer: het mag niet en je kan ervoor een boete krijgen. Of moeten er ook aparte regels komen voor Polen die te hard rijden ofzo?
    Dat is enorm kort door de bocht, zo werkt de economie niet. Bovendien investeren Polen bijzonder weinig in de Nederlandse economie, het meeste gaat naar hun familie in Polen. Polen brengen dus helemaal niet veel geld in het laatje. Goedkopere productie leidt niet onomstotelijk tot een betere economie, aangezien goedkopere productie meestal arbeidsplaatsen kost, wat een hogere werkloosheid veroorzaakt. Maar jij en ik zijn beiden geen afgestudeerd econoom en kunnen hierover dus geen perfect oordeel vellen. =(
    Ja, maar dat is iets HEEL anders dan zeggen dat Verdonk zoveel mogelijk mensen het land uit wil hebben. Dat is gewoon niet waar. Als je hierheen komt om een uitkering te trekken heeft ze liever dat je vertrekt. Logisch.
    Nee, maar ik vind het wel grappig. Je past perfect in het plaatje van de "Balkenellende is een klootzak en alle rijken zijn stom" SP-stemmer. :emo:

    Omdat niet iedereen in Nederland kortzichtig en populistisch is (in 2002 op de LPF stemmen in een 2003 op de PvdA, mja, dat soort volk). Gelukkig.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jul 2006
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    En jij ziet het liefst dat de Hitler dagen terug keren, en dat de NSB met de VVD smelt, zodat jij nog meer mensen kan uitbuiten
     
  6. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Blaas jezelf op een marktplein ofzo, samen met je 80 broertjes. Waar geef ik de indruk dat te willen? Ik wil mensen totaal niet uitbuiten trouwens. Weet niet waarom je dat denkt?
     
  7. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom dat vooroordeel?

    Waar heb je trouwens op gestemd, of wil je op stemmen?
     
  8. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe kan zij weten wie er hier komt om een uitkering te trekken?
    Dat kan ze niet, dus het uitzetten van mensen kan ze daarom ook niet rechtvaardig doen. De meeste mensen die hier komen hebben in het land van herkomst niet genoeg mogelijkheden om een fatsoenlijk leven op te bouwen en willen dat daarom hier opbouwen. Ik denk dat jij precies hetzelfde zou doen als hier opeens geen school meer was en je dus geen opleiding meer kon krijgen. Die mensen hebben ook vaak geen goede gezondheidszorg en er is weinig werk. Ik denk dat iedereen dan weg uit zijn land zou willen...
    Die mensen niet binnenlaten of na 5 jaar in Nederland te hebben gezeten weer uitsturen duidt er toch wel op dat je liever geen mensen meer in dit land wil hebben...of wel dan...
     
  9. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    hij past perfecte in het rechtse plaatje, ik zeg : vvd
     
  10. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Verkiezingen zijn een week voor mijn 18e verjaardag. Had of VVD of Pastors gestemd. Welk vooroordeel bedoel je? Dat van die marktplaats? Och, sommige mensen halen je het bloed onder de nagels vandaan als ze je tot twee keer toe met Hitler vergelijken terwijl hij niet reageert op mijn posts en argumenten. |:-
     
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig blijven mensen zoals drone vaak op stormfront en kommen maar een enkele hier. Argumenten jij? Jij gelooft nog steeds dat allochtonen een of ander ras zijn met de behoefte om zich crimineel te gedragen.

    Hij ziet nog steeds niet dat dit kabinet heeft gefaald, zo veel oneigheid. Economie gaat helemaal niet goed, wat drone ook beweert. Mensen worden oneerlijk behandeld, Ayaan wel Taidia niet. En wettelijk gezien moeten alle besluiten die werden genomen toen Ayaan kamerlid werd ongedaan maken, omdat in de grondwet staat dat er 150 Nederlanders in het parlament moeten zitten niet 149.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  12. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Kudo's voor jou. Ik pas perfect in het rechtste plaatje omdat:
    - ik wel weet waar ik over praat;
    - ik mijn standpunten kan onderbouwen met feiten en bronnen;
    - ik niet zomaar meningen d.m.v los zand formuleer en onwaarheden verkondig.

    Welke van de drie, zegt u het maar.
     
  13. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol... inderdaad...
    Ik denk niet dat iemand die je Hitler noemt iets anders kan terug verwachten ..;)
    (niet hatelijk bedoelt naar rikkel toe van mij, hoor)
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  14. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is maar een extreem voorbeeld. Ik zou hetzelfde doen ja, maar ik zou het ook accepteren als ze in een land wat al vol zit met problemen d.m.v allochtonen mij niet willen hebben omdat ik niets te bieden heb. Maar dat is misschien makkelijk gezegd vanuit mijn situatie, dat geef ik toe.

    Ik kom helemaal niet op Stormfront want ik ben totaal NIET racistisch. Noem eens van mijn 'racistische' standpunten op dan? Economie gaat overigens wel de lift in, BRON. Dat van Taïda en Hirsi Ali is overigens wel waar, maar vergeet niet dat het vooral de kamer en dan vooral de LINKSE partijen zjin geweest die het besluit van Verdonk om Hirsi Ali het Nederlanderschap te ontnemen niet goed vonden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jul 2006
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeg ik dat je racistisch bent? Ik zeg alleen dat je soms op stormfront komt.
     
  16. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Dank u. :+

    Wat doet jou denken dat ik op Stormfront kom dan? Quote het eens.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jul 2006
  17. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje kinderachtige insinuatie`s niet
     
  18. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Beetje wel, ik pas me graag aan aan het niveau hier. ;)
     
  19. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee mooie onafhankelijke bron :{.

    Mag ik je er trouwens op wijzen (zoniet doe ik het toch) Dat de de eerste motie tegen Verdonk van Binnen de VVD zelf kwam.
     
  20. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Het CPB is inderdaad 100% onafhankelijk. :)

    En dat van die motie kan ik me niet voorstellen, maar als jij een bron hebt... Ik geloof je graag.
     

Deel Deze Pagina