@ rikkel, ik heb zo ff alle misgelopen pagina's gelezen en het valt me op dat je je met de reactie dommer maakt
misschien voel je je aangevallen en worden je posts daarom met de posts dommer, maar de cijfers die drone geeft zijn al een hele tijd bekend en kloppen 100%.
ze zijn door een onhafhankelijk instituur uitgerekend.
ik zal je het zo zeggen, ik denk dat wat de jongste generatie marokkanen de nederlandse staat opleverd aan belasting, de gevangeniskosten van al die anderen en de criminele daden (weet je wat een bushokje kost) bij lange na niet quit geeft.
de buitenlanders zijn hierheen gehaald voor een win/win situatie, weetje wat dat betekend?
dat beide partijen winst maken, de haat en agressie tegen allochtonen en dan met name marokkanen is gekomen, omdat het de gemiddelde nederlander alleen maar geld kost en de jongste genratie marokkanen ontzettend geweldadig zijn.
dat is een feit.
ik merk het bij mij op school aan alles, als je door de gangen loopt en je kijkt alleen al naar een marokkaan dan kan je al rekenen op reacties als: ''wat kijk je'' en ''moet ik je slaan ofzo''.
ik ben al meermalen aangehouden door een marokkaan (ik keek toen geeneens naar hem, dat was nog het leukste) en hij wilde dat ik zei dat hij de beste was en van dat soort onzin.
hij keek me met zo'n blik aan die alleen een marokkaan kan geven en ik zeg je, daar wordt je niet vrolijker van.
ik weet niet of je marokaan bent rikkel, maar als je het bent doe gewoon je best en zorg niet dat je iets crimineels doet en iedereen zal je enorm waarderen
ik ken ook marokkanen die niet de kant van agressie en criminaliteit zoeken en daar heb ik alleen maar meer respect voor nog meer als een nederlander
@ ego, de vvd, maar de vvd was toen een véél kleinere partij in het kabinet als de pvda en zoals je weet heeft de partij met de grootste omvang ook het meeste in te brengen (en krijgt dus de grootste verantwoordelijkheid als het fout gaat).
laten we nou eens op cijfers kijken van de economie en de werkloosheid en de wao etc.
wat heeft paars gepresteerd en wat heeft di rechtse kabinet gepresteerd?
dan wint dit rechtse kabinet op alle punten dus waarom klagen als het nu weer goed gaat met de economie?
als het met de economie goed gaat snap je toch wel dat iedereen (dus ook de armeren) ervan meeprofiteren?
never change a winning team dus waarom nu opeens anders kiezen...
Laatst bewerkt: 7 jul 2006