Balkende II gevallen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fardo, 29 jun 2006.

  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Zie je metteen het kaliber van mijn 'tegenstander' beweert dingen die niet kloppen :emo:
     
  2. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Yep , als Nl Eagle zo graag naar ons wil komen heb ik twee opties , ofwel voeder ik hem aan de leeuwen in planckendael , ofwel verhuis ik naar nederland.
    Moet ik toch nog even gaan nadenken welke van de twee opties ik ga nemen.
     
  3. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik geef mijn fouten tenminste toe. :x Jij blijft stug volhouden aan iets wat 100% fout is. :lol:Bovendien zat ik slechts gedeeltelijk fout, maar dat boeide verder niet want mijn antwoord (dat de PvdA het niet terugdraait) is nog steeds correct. Dat jij nog steeds niet wilt geloven dat allochtonen twee keer zo vaak crimineel zijn terwijl dit gewoon feiten zijn is jouw probleem.
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2006
  4. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    @Drone , hier heb je wel een goed punt gescoord aangezien de belgische criminaliteitsstatistieken net hetzelfde beeld geven als bij jullie in nederland het geval is.

    Yep, stel dat ik naar nederland verhuis, dan zijn jij en The only ego blij met deze ruil , maar zitten we dan nog met hem hier opgescheept .
    Dan maar niet beter om hier te blijven wonen en hem hier aan de leeuwen te voederen , is dan gelijk iedereen van hem af. \o/
     
  5. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ach sven ;) hij voldoet iig al aan het stereo type beeld wat er van de belgen is ;)
     
  6. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Bonk den deze is zojuist van zijn stoel gevallen van het lachen :lol: :lol: :lol:
    Ja in brasschaat is vast nog plaats voor hem ,woont hij er alvast niet alleen gezien de nederlandse invasie ginds.
    En als hij in mechelen durft te komen eindigd hij in de leeuwenkuil , zeg nou zelf toch het enige ware einde van een échte christen.:lol: :lol: \o/
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2006
  7. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Nofi, maar jij komt dommer over met je 20 taalfouten per post. :x
     
  8. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij komt het doordat deze allochtonen in arme gezinnen wonen en daarom op het verkeerde pad komt. Misschien moet het kabinet achterstandswijken in bescherming nemen om het tegen te gaan.
     

Deel Deze Pagina