1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Balkende II gevallen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fardo, 29 jun 2006.

  1. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Kabinet Balkenende-2 gevallen

    En toen was het Kabinet Balkenende II gevallen.

     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2006
  2. mars15

    mars15 Guest

    Ik mag gaan stemmen voor het eerst
     
  3. mars15

    mars15 Guest

  4. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gebeurt
     
  5. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
  6. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk

    . Dit is niet meer dan optel som van alle fouten die dit kabinet heeft gemaakt. En alle achterlijke kronkels die gemaakt zijn om dit kabinet op de been te houden. Al idiote oplossingen maken de politiek alles behalve geloofwaardig (integendeel)terwijl dit toch een van de doelen van dit kabinet was.

    D`66 was niet meer dan een voetveeg voor de coalitie, een lijmmiddel om deze coalitie mogelijk te maken. De enige reden waarom D`66 in het kabinet zat was: "de mogelijkheid tot bestuurlijke vernieuwing", wat was daar van over ?. De gekozen burgemeester. D`66 had mijn inziens al veel eerder een eind moeten maken aan hun leidensweg.

    tot zover mijn ongezouten mening over dit hele gebeuren.
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    ergste nog is die tering zorgtoeslag die je moet betalen elke maand :mad:
     
  8. Victor

    Victor Guest

    OMG ROLFOL! Dat ze over zoiets een kabinet laten vallen. :D:D:D

    Nja, later iig. _0/
    [​IMG]

    m4d pr0pz 2 ma man wouter A.K.A da_gu4rdian!!!!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jun 2006
  9. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Dan doe jij iets verkeerd ;). Ik kríjg zorgtoeslag :p

    Dit kabinet was gewoon goed bezig, ik snap echt niet waarom D66 ervoor kiest om voor zo'n kleinigheid het kabinet op te blazen. Wouter Bos was weer weinig indrukwekkend in het debat, ik hoop dat de rest van de bevolking dat met me eens is want 4 jaar alleen maar problemen benoemen en niet op lange termijn te durven oplossen kan niet goed zijn voor dit land. Het is nu echt tijd voor stabiliteit en duidelijkheid, en daarvoor lijken mij de VVD onder Rutte en het CDA mij prima geschikt. Christenunie in D66 functie. D66 moest zichzelf maar opblazen.
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Stelletje honden :x Konden ze niet nog ff wachten tot eind januari? :x Ik wil stemmen 8)
     
  11. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ? Dit kabinet heeft verschillende ministers in normaliter onhoudbare posities het hand boven het hoofd gehouden, zo ook Verdonk. D`66 heeft zich eindelijk is geprofileerd. Dit wil niet zeggen dat ik D`66 stem. D`66 is en was een wandelend lijk, ze hadden het kabinet al veel eerder moeten verlaten. Beter yet, ze hadden hier nooit aan moeten beginnen.

    Over het beleid kan je discussieren maar imo hebben ze hier ook gefaald en geblunderd. Er is heel weinig verbeterd, "een steigende economie"? Ja, maar dit is niet meer dan een beweging in de Economie en is iets waar beslissingen van het kabinet maar heel weinig invloed op hebben (lees : Zonder deze besluiten was de economie ook gegroeid)

    edit @ gg: Haha ik zit ook in dat bootje :9 ik kan nu net niet stemmen
     
  12. Knarf

    Knarf X-Power.be

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha jah, daar klaagde mijn vriendin ook al over.

    D'66 had al sinds het aftreden van Thom de Graaf uit het kabinet moeten stappen. En al die teleurstellingen die daarna kwamen ook. Dus nu is het beter laat dan nooit. De oppositie zal D'66 vast wel goed doen, aangezien het ook moeilijk slechter kan:emo: . Ben wel blij dat we nu hopelijk een ander kabinet krijgen, ik was die Christen-Democraten al weer een beetje beu O-)
     
  13. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel jammer.
    Het was een leuke soap-serie. Ik heb me geamuseerd.
    Echt een Klassieker.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2006
  14. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    droom verder zou ik zeggen...
    als je de politiek wat beter gevolgd had had je begrepen dat daadwerkelijk alle grote besluiten van het kabinet aan het begin van balkenende 2 door de oppositie werden tegengehouden.
    overal werd nee tegen gezegd...nu ze doorgevoerd zijn en de goede resultaten ervan zichtbaar worden blijkt opeens dat de oppositie het er volgens henzelf altijd mee eens is geweest!
    maak je jezelf dan niet erg ongeloofwaardig?
    verder daalt de werkloosheid fors wat in jaren niet zo geweest is en zijn er nog talloze voorbeelden te noemen die nederland positief veranderd hebben.
    cijfers liegen niet en je moet ook begrijpen dat het in nederland enkele jaren kan duren voordat resultaten van ingrepen zichtbaar worden.
    dit kabinet heeft gewoon de vereiste (harde) maatregelen genomen terwijl heel het volk en de oppositie tegen was en niemand kan nu nog zeggen dat die ingrepen van enkele jaren terug niet effectief zijn geweest.
    vergeet ook niet dat de leider van de pvda voorin liep om te demonstreren tegen bepaalde harde maatregelen van het kabinet en nu dezelfde man zegt mede verantwoordelijk te zijn voor de gunstige effecten van die destijds harde aanpak.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2006
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    NL- Eagle, je bent een weinig zinvolle discussie partner. Ik ga niet weer opboksen tegen je oogkleppen en oneindige naiviteit.
     
  16. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, kan je het niet meer bijbenen?
    het is ook lastig al die politiek hoor;)
    dus ga gerust door met het verbaal imiteren van een bouwvakker, het lukt je erg goed trouwens :)
     
  17. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: jij weet het jongen
     
  18. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Leuk, ik ben ook al gediskwalificeerd als waardig tegenstander door egootje.
    Ik blijf erbij dat dit kabinet goed werk heeft gedaan en dat het nu hierop wordt afgerekend een beetje kinderachtig is...maar ja, D66 staat weer op de kaart, zullen we maar zeggen...
     
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik begrijp er niks van. Is dit in belang van het land, dat geneuzel van Hirsi Ali. Want dat is (ook) de reden van deze val. Dat Het kabinet valt door toe doen van de missie in Afganistan/Irak kan ik nog enigzins voorstellen omdat het daar om levels gaat van onze soldaten en burgers van beiden landen. Maar zoiets? Wat een gezeur.
     
  20. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ? waar heb ik het over jou ? nergens. Ik heb het tegen Eagle. Die nog al een historie heeft van het zich arrogant gedragen in discussies en het negeren van feiten die worden aangedragen in die discussies. Kortom ervaring maakt wijzer en leert mij dat ik toch praat tegen een muur.

    @ errox.. Dit is slechts een optel som, dit was de laatste druppel/ hefboom
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2006

Deel Deze Pagina