Balkende II gevallen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fardo, 29 jun 2006.

  1. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    van der laan is een bitch, ze weet niet waar ze het over heeft. Ze zwalken

    GOOOO VERDONK (op kwestie kalou na dan)

    Greetz wooly
     
  2. Knarf

    Knarf X-Power.be

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahahaha :lol:

    Wat een prachtig en vooral evenwichtig standpunt, vooral dat Kalou dan wel binnen mag.

    Ach en het gaat niet om die zaak van Ayaan. Volgens mij wilde D'66 gewoon echt uit het kabinet en door te eisen dat Verdonk weg moet, kregen ze dat voor elkaar. Want de VVD zou haar nooit laten vallen.
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Achja, iemand voert zijn taak uit in het kabinet, en heel Den Haag staat op z'n kop (WTF gebeurt ons nou?)
    Natuurlijk niet zo'n subtiel moment gekozen om Ayaan Hirshi Ali (excuus voor de typefouten) uit te zetten, maar dan nog. Zij had (op deze manier) niet eens het Nederlanderschap mogen krijgen.
    Ik vind de Nederlandse politiek echt dramatisch, en ze verliezen hun eigen geloofwaardigheid door zo door te gaan.
     
  4. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    de coalitie is toch ook hartstikke hypocriet. eerst stuurt verdonk alles en iedereen weg, wat volgens de regels ook kan en mag. hetzelfde voor ali die gewoon een leugenaar is.
    en als het dan om een vriendje van de politici gaat zeggen ze ineens verdonk wat doe je, verdonk gaat gewoon door waarmee ze begonnen is met instemming van de coalitie.
    ze hebben hun eigen graf gegraven en zijn er met open ogen en billen op de blaren ingelopen.

    hopelijk kunnen we nu het hoofdstuk balkenende afsluiten.
     
  5. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo denk ik ook.
    Het was Ayaan die begon met haar verklaring dat ze loog over haar naam en geboortedatum op TV. Tja, dan weet je dat er wat gaat rommelen in Den Haag. Maar daar kan je Verdonk niet op afrekenen, zij moest hierop actie ondernemen. Als ze niks had gedaan was het ook niet goed geweest.

    Dus wat de D66 nou bezielde weet ik niet....
     
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik begrijp het ook wel, maar die partij (D66) is gewoon ontzettend vaag met allerlei dingen. Eerst is het A dan B dan weer A.. nee toch C.. toch maar A.. vage shit. Nja in ieder geval wel sneller stemmen dan ik eigenlijk verwacht had (mag binnenkort pas stemmen:+)
     
  7. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah wat ik zei : D`66 was het voetveegje in deze coalitie.. Met een kat in een zak ( hervormingen) waar ze heel blij mee waren en wat voor hun genoeg reden was in deze coalitie te stappen. Ze hadden er nooit aan moeten beginnen

    Al denk ik wel dat dit weer wat levensbehoud had opgelevert, profileren postief of negatief (dat is dan in dit geval beetje afhankelijk van wat je zou stemmen) levert altijd stemmen op. Als ze waren blijven zitten had het einde betekent van d66, ze hebben nu een nog een "zwakke pols"
     
  8. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, nu kan ik waarschijnlijk nog bijna 4 jaar wachten tot ik mag gaan stemmen... O-)
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2006
  9. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut d66 hoop dat ze helemaal; worden weggestemd.
     
  10. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    de grote ellende is dat ik nu waarschijnlijk moet gaan sparen om te gaan emigreren, daar ik geen zin heb te wonen in een land waar wouter woods premier is.
     
  11. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals KevinX voor me zei: nu wordt het sparen om te kunnen emigreren.
    Als straks het land geleid wordt door dat stelletje Linkse uilskuikens die alleen maar denken aan dat stelletje uitkeringtrekkers, gelukszoekers en andere aso's en daar onze belastingcenten aan uitgeven om nog verder te beknibbelen op onze welvaart en gezondheid dan is het eind helemaal zoek en is er voor de werkende mensen geen enkele rede om nog in dit al zwaar vervallen nog te blijven.
    Emigreren naar Iran of Noord Korea zou dan bijna een goede keuze zijn ;)
    Iedereen die hard zijn werk doet en netjes zijn belastingen betaald doet er beter aan om binnenkort CDA, VVD, Wilders of NLMP te gaan stemmen.
    Linkse partijen denken namelijk altijd het laatst of gewoon helemaal niet aan de mensen die het geld binnen brengen als ze de pot aan het verdelen zijn.

    Iedereen die Groenlinks, SP of PVDA hier gaat stemmen verklaar ik gewoon voor GEK!
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2006
  12. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat me raden: onze zuurverdiende centjes? :lol:
     
  13. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0

    jij bent vast zo'n kerel die zijn zaakjes qua geld en inkomen wel op orde heeft..
    menigeen nedrlander heeft dat niet, dus houd alstblieft op met je egoistisch gedrag.

    je doet nu net of dit het eerste linkse kabinet word???

    grapjas
     
  14. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat dat betreft zit er altijd een mooie golfbeweging in. Links mag in de tijden dat het goed gaat regeren (o, o, wat moeilijk) en in de tijden wanneer er echt beslissingen genomen moeten worden is rechts aan de beurt.

    Natuurlijk moeten we voor elkaar zorgen, maar links vergeet daarbij realistisch te zijn. Want als je niet kunt werken moet je genoeg verdienen om van te kunnen leven, maar als je niet wilt werken moet je helemaal niets krijgen.

    Er zijn genoeg dingen te doen in Nederland, het zijn alleen niet allemaal leuke banen..

    Want als je niemand prikkelt zullen ze ook nooit aan het werk gaan, want dat is nergens voor nodig ;).
    Maar goed, deze discussie zwaait al een hele andere kant op.
     
  15. smokehaze

    smokehaze Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    het beleid van verdonk klopt gewoon niet als je in het kabinet heb gezeten dan worden leugens wel goedgekeurd (ali) en elke andere vluchteling die liegt moet zonder pardon het land uit dit vind ik niet nomaal.want daar is al deze onzin wel mee begonnen met een leugen
     
  16. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik was gisterenavond voor het eerst trots op mijn Minister President, toen hij als een waar leider z'n functie neerlegde. Het enige zuivere wat hij ooit gedaan heeft.
    En heb ook respect voor D'66 die naast het juist uitvoeren van wetten en regels ook nog waarde hecht aan principes. Een woord waar Mevr. Verdonk waarschijnlijk nog nooit van heeft gehoord.
     
  17. Ollie

    Ollie Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het kabinet doet het allemaal niet goed... Maar echte veranderingen zullen nooit komen, want het zijn stuk voor stuk slappe zakken, veel beloven niets doen! Pim had gelijk, Pim is een echte leider, ging soms te ver maar hij had een eigen mening...
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2006
  18. Ollie

    Ollie Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch jammer...
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2006
  19. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe, toen Brinkworst en Pechtold hun taak als minister gisteravond neerlegden en Balkenende opstond om ze een hand te geven. Flikkerde hij bijna omver.
     
  20. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    tja wat wil je als je bijna 48 uur niet geslapen hebt :+
     

Deel Deze Pagina