dat is toch juist leuk en goed?
snap niet waarom sommigen het 'de schuld van d66' kunnen noemen. Houden ze eindelijk een keer voet bij stuk, en dan is het opeens hun schuld. Wat had je dan verwacht? dat ze alles maar gewoon voorbij laten gaan? ze zitten toch niet voor niets in de regering..dat zou helemaal niks zijn. Ik kan het me enorm goed voorstellen dat ze er schoon genoeg van hadden, want Verdonk maakt er zo'n potje van. Berichten over mensen die ze heeft teruggestuurd die niet meer teruggevonden kunnen worden.. ( waarschijnlijk gewoon vermoord ).
Dan zei ze bij het vorige debat dat ze de ruimte zou gaan onderzoeken of Ayaan niet toch nederlands kon blijven, dus ze moest wel met iets komen. Wat volgt had ik wel verwacht: eerst 6 uur eromheen draaien om jezelf proberen te redden.. tot Balkenende zijn mondje dan voorbijpraat en toegeeft dat ze Verdonk probeerden te redden en ayaan de schuld te geven. Maar die blijkt nog best gewoon Ali te mogen heten. Maar als puntje bij paaltje komt en d66 een keuze geeft: of we gaan verder zonder Verdonk, of wij stappen eruit. Wat toch best gerechtvaardigt is vind ik na al dat gerotzooi van Rita.
Hebben ze er maar voor gekozen om het kabinet te laten vallen. Vind juist dat D66 een hele heldere daad heeft gesteld, want het kon gewoon niet langer verder zo, je kan toch geen regering hebben die blijft liegen, om dingen heen draaien, en onderling plannetjes maakt?
Ben blij dat het kabinet is gevallen, want nog nooit hebben we zo'n slechte regering gehad, je kan toch niet zeggen dat het goed gaat met ons land. Nu hoop ik dat links weer de kans krijgt om alles nog beetje goed te draaien weer.
Klik om te vergroten...