dat is dus niet waar, geen zin. Als je geen zin hebt krijg je niet zomaar geld.
Dan werk je jezelf alleen maar in de schulden, die mensen zijner ook ja, maar we en niet alleen we in deze discussie maar ook de linkse partijen, want denk maar niet dat Wouter Bos het goed vind dat mensen helemaal niks doen, hebben het over de lagere klasse die maar wat graag iets wil doen, maar gewoon niks krijgt. En geld moeten apart leggen om normaal een beetje eten te kunnen kopen noem ik nou niet echt 'shoppen' :{
je doet erover alsof het een lolletje is om met een laag inkomen rond te MOETEN komen.. nou er is geen drol aan: je krijgt kwartaalrekeningen die belachelijk hoog zijn en al een groot deel van je uitkering zijn.. financiele kopzorgen van hier tot tokio, als je al werk vind wordt dat onmiddelijk ingehouden op je uitkering en dat is dan laag productiewerk dan heb je nog geluk als je dat kunt doen nog, want een andere baan nemen ze je niet aan.
nee het is echt een lolletje met jou belastingcenten hoor. Je zou eens wat voor de samenleving doen zeg!! :{ mijn god, je woont toch in Nederland.. als je daar al niet trots meer op bent moet je ook niet zeuren of ga dan in Canada wonen ofzo, hoef je lekker weinig te betalen.
AHA! ouders die het willen betalen? dan heb je het over de klasse waar jij waarschijnlijk toebehoord.de lager klasse kan dat niet.Dan hebben je ouders al hun geld nodig voor rekeningen , huur, en eten op tafel. Bovendien mag je zelf GEEN bijbaantje hebben om bij te dragen want omdat je nog thuis woont wordt elke cent die je verdient ook weer ingehouden op de uitkering van je moeder.. fondsen? daar heb ik nog niet van gehoord. Soms zijn er regelingen ja, maar je denkt toch niet dat men zomaar alles betaald van leerlingen die het beetje moeilijker hebben..
_0/ je hebt echt totaal verkeerd beeld van hoe het in zijn werk gaat sorry hoor. maar ga niet lullen dat het makkelijk is..
Laatst bewerkt door een moderator: 3 jul 2006