1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Balkenende neemt het op voor Advocaat

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Xmaster, 26 jun 2004.

1. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0

S'avonds laat op Nederland 2 ik geloof dat het Studio Sportzomer was..

En SAm Fisher Jr : Idd mss is hij nou wat feller geworden...

2. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Rivaliteit binnen hert team is geen goed iets hoor.. :confused:

3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Als je dat zelf niet eens snapt...
    Dit zijn geen normale burgers die even dachten grappig te zijn hoor, dit zijn extreem linkse activististen die al veel meer op hun kerfstok hebben en nergens voor terugdeinsen. Zag je hoe ze de politie aanvielen? Dit is echt niet de eerste keer dat die mensen met de wet in aanraking komen. ketchup staat trouwens voor bloed en het zijn dit soort gasten die tot dingen in staat zijn als volkert van der g. Als je dit soort dingen in de toekomst wilt tegenaan zul je actie tegen zulke mafkezen moeten ondernemen. Zeker als ze een ministerraad bedreigen, en daar staat levenslang op. Ik hoop dat ze die krijgen, net goed voor dit soort terroristen.

4. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    levenslang in Nederland is iets van 20 jaar...
    Ze moeten de doodstraf weer inschaffen..iemand die iemand van het leven berooft verdient het niet om te leven...

5. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ze hebben niemand bedregen, ze gooiden alleen ketchup op een minister. Als dat al terrorisme is is dit land inderdaad diep weggezonken in een poel van massahysterie. De man die de link tussen ketchup+bloed maakte, en de minister met de dood bedreeg had overigens niks met die 2 vrouwen te maken, die gebruikte alleen die actie om zijn zegje te doen. En tuurlijk vielen ze de politie aan, zou ik ook doen als ik me bedreigd voelde, en met mij waarschijnlijk 90% van alle Nederlanders

6. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Maar degene die de dodelijke injectie toedient zeker wel? |:-

7. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    van der meyde is maakt et gewoon nooit goed af

8. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    als Balkenende voor hem was opgekomen 1/2 dagen na de wedstrijd tegen deTsjechen, toen de haat jegens Dickie op zijn hoogtst was, kon ik enig begrip voor zijn mening opbrengen, maar dat ie er na dat Oranje zich had geplaatst voor de volgende ronde mee komt vind ik hypocriet, omdat op dat moment hij al was vergeven voor al zijn eerder begane fouten en dan op zo'n moment te komen met zo iets, is een inkoppertje voor een politicus, waarschijnlijk vond iedereen nadien dat het een beetje te ver was gegaan om alle schuld bij hem te leggen voor de nederlaag tegen de Tsjechen

9. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar heb je gelijk in...

Dat doet Wouter Bos niet eens...

10. TheWalrus

TheWalrus Guest

Balkenende is een ascociale klootzak. Laat hem maar lekker advocaat steunen. Gelukkig heeft hij veel hart voor de mensen met een modaal salaris, ouderen en zieken en steunt hij ze door ze een langere werkweek te geven, makkelijker ontslag te kunnen krijgen, uitkering te korten en noem zo maar op. |:- 8)

BAH!

Ik steun Dick ook. Hopelijk kan hij Balkenende uit de selectie gooien en wisselen voor BOSveld.

Lachwekkende Jan Peter is helemaal niet lachwekkend maar een uiterst nare man die zonder greintje zelfspot politiek beoefend. Hij heeft gewoonweg de capaciteit niet om ons land te leiden en dat straalt hij dan ook uit. Volgens mij is het hoog tijd voor maatschappelijk verzet tegen deze volkse boleten verorberende ambtenaar.

Laatst bewerkt door een moderator: 26 jun 2004
  11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    als je neit tegen kritiek kan wordt dan geen bondscoach :mad:

12. TheWalrus

TheWalrus Guest

Helemaal eens, maar goed, niet alle kritiek was even vriendelijk. Een vriend van me riep onmiddelijk dat ze Dick Advocaat moesten vierendelen, riep daarbij vaak heer verdommende termen, en bedacht meerdere wijzen om Advocaat af te maken. Dat hoef je niet te waarderen, maar goed, mensen mogen hun mening uiten.

Jan Peters gezwets is triest. Niemand zal advocaat executeren. Dat hypocriete gezeur over normen en waarden uit de mond van een conservatieve calvinist passen niet in deze tijd.

13. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Jongen wat bazel je nou man, volgens mij heeft het juist heel veel moed nodig om een land ook in deze periode van economische tegenslag op deze manier te lijden. Beter dan mietjes zoals Wouter Bos die liever hadden dat onze economie over een paar jaar was ingestort en dat we dan met de problemen zaten. Maatschappelijk verzet zal ons allemaal maar in de vingers snijden zoals al tig keer gezegd is. Onze economie blijft achter met die van anderen landen, klaar. Wil je daar iets tegen doen, dan zul je deze maatregelen moeten nemen, het is dit of straks de rotzooi moeten opruimen die nu al opgeruimd moet worden na het verkwistende paars. Lekker he dat ruime leven en die stijgende lonen. Helaas gaat dat feest dus niet voor altijd door, maarja als het dan weer opgeruimd moet worden kan de oppositie weer even lekker hetse creeren door het akbinet als zakkenvullers en egoisten voor te spiegelen. Ik kan het werkelijk niet aanzien hoe jij nu even JP naar beneden trekt met zulke nare niet onderbouwde kletpraat. De man verdiend voor deze niet gewaardeerde teringbaan minder dan directeuren van een ziekenhuis en mensen gaan nu al krijsen dat ze straks 30% meer gaan verdienen. Gadverdamme ik wordt er echt misselijk van, wil je nou dat nederland er op vooruit gaat op de langere termijn of leef je liever nu opg rote voet zodat je kinderen straks geen toekomst meer hebben? Denk eerst maar eens na voordat je zulke egoistische poep praat. De grabbelcultuur is voorbij.

14. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ja te LIJDEN ja. leuke freudiaanse verspreking mijn zoon. Want Balkenende leidt ons land inderdaad niet.

Onze economie heeft impulsen nodig. Dit beleid spreekt alle logica tegen en is nadelig voor onze economie. Denk eens met me mee.

Op het gebied van arbeid:
    a.Er is een overschot aan arbeid in nederland. De vraag naar arbeid is kleiner dan het aanbod.
    b.De regering maakt langere werkweken mogelijk.
    c.De regering stuurt zoveel mogelijk zieken en ouderen de arbiedsmarkt op.
    d.Gevolg van B is dat steeds meer arbeidsplaatsen vervuld worden door minder mensen.
    e.Gevolg van C is dat er nog meer mensen op de overvolle arbeidsmarkt terecht komen en dus nog meer werkloosheid.

Op het gebied van uitkeringen
    a.Steeds meer mensen krijgen steeds minder geld.
    b.Deze mensen kunnen amper in hun basisbehoeften voorzien.
    c.Deze mensen geven dus ook niks anders uit.
    d.Doordat ze niks uitgeven daalt de vraag naar producten.
    e.Door daling van de vraag gaat de productie omlaag.
    d.Door daling van de produktie is er minder vraag naar arbeid.
    e.Er onstaat dus meer werkloosheid en we komen in een vicieuze cirkel.

Dit zijn slechts twee maatregelen. Als je de rest analyseerd kom je tot dezelfde conclusies. Die doodoeners van het CDA en de VVD over het houden van de hand op de knip zijn ronduit leugens. Gerenomeerd economen hebben reeds bewezen dat deze tijd vraagt om een andere aanpak. De aanpak van het kabinet werkt gewoon niet. Hierdoor ontstaat geen economische groei maar eerder verdere verzakking. Juist doordat onze overheid niet investeerd blijft onze economie achter bij andere landen die wel imulsen geven aan hun economie.

Dat Balkenende dan over sociaaal, meegaand zijn, normen en waarden zeurt in verband met gevloek op advocaat dan wordt ik daar enigsinds misselijk van.

"Lekker, he dat ruime leven en stijgende lonen" Wil je mij niet zo kinderachtig toespreken. Uit deze zin kan ik onmiddelijk afleiden dat jij zodanig egocentrisch bent dat je niet over de empathische vermogens beschikt om te begrijpen wat er in de onderste lagen van de bevolking speelt. Het is jammer dat sommige mensen de goot eerst moeten zoenen voordat ze begrijpen hoe de wereld in elkaar zit. Volgens mij is jouw geheel van opvattingen het resultaat van de te goed draaiende economie en stijgende lonen. Mensen hebben het veel te makkelijk en vergeten dat anderen niet zo fortuinlijk zijn als zijzelf.

Laatst bewerkt door een moderator: 27 jun 2004
  15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je kan wel kritiek hebben op Advocaat, maar uiteindelijk zijn het de spelers die het moeten doen. Zij voetballen, zij maken fouten, zij leiden balverlies, zij verdedigen niet goed, zij benutten hun kansen niet etc....
    Daar kan Advocaat niks aan doen. Het is alleen maar de strateeg.

16. Beter dan dat ze zich nergens druk over maken! Het gaat vast over het beroerde spel van Van der Meijde en als het dat is vind ik het positief. Hij zal er niet slechter van gaan spelen maar is juist veel scherper.

17. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Hmmm.... Ben ik het maar gedeeltelijk mee eens.

Het zijn de spelers die het moeten doen, maar je kan wel op tien vingers uittellen dat de coach er voor verantwoordelijk is hoe dat team samengesteld is en op welke manier het team speelt.

Voor mij blijft de heer D.A. een voetbalnitwit die gerust vervroegd op pensioen gestuurd kan worden. Dat JPB hem steunt kan ik wel begrijpen want JPB wil natuurlijk vermijden dat D.A. een pre-pensioen krijgt. :+

Het is en blijft een blunder van de eerste orde om een zo sterk spelende voetballer, die steeds tenminste twee verdedigers aan zich bindt, te offeren omdat er een Tsjechische middenvelder vrij loopt.

Nederland heeft de kwartfinales niet gehaald dankzij Dick Advocaat, maar ondanks Dick Advocaat. De coaches die daar positief aan bij hebben gedragen zijn die van Tsjechie en Duitsland; niet die van Nederland.

18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Zouden dat geen 11 vingers moeten zijn? :+

19. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dikke onzin, ik heb ook geen zin om onder de ketchup te zitten, vooral niet voor een speech.

@ The Walrus, kwestie van opvatting... Ik vind de bezuinigingen wel goed, maar voer ze dan wel door op de gehele linie. Hij's democratisch aan de macht gekomen en ik vind hem in ieder geval beter dan Bos, dat vind ik irritante strontvlieg, van mening naar mening vliegen...

20. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Of het niet of wel werkt zullen we wel zien na deze kabinets periode he? HJun nemen deze maatregelen dus zullen we moeten zien of het werkt. We hebben dit kabinet gekozen, we wisten dat ze actie zouden ondernemen. Echt kinderachtig om dan nu actie te gaan voeren en toch de lonen te laten stijgen. Respecteer dat dit kabinet er zit en als het je niet zint stem je straks lekker iets anders. Ik denk dat het straks weer bergopwaarts gaat en dat we dan balkenende mogen bedanken voor dit ingrijpen, net als we de vvd mogen bedanken voor zijn ingrijpen na het kabinet pvda, toen de pijnhopen ook niet meer te overzien waren.

Jarenlang hebben wij in luilekkerland geleeft en nu is het tijd om de harde waarheid te zien. Het gaat slecht en daar moet iets aan gebeuren. Wat er in de onderste lagen gebeurd kan me weinig schelen. Uiteraard moet er sociale zekerheid zijn, maar dit moet slechts een vangnet zijn, geen volwaardig salaris. Hier bedoel ik trouwens niet de echt zieken mee, die wel gewoon goed moeten kunnen leven, net zoals nu. Het gaat mij om het geven van die extra prikkel aan de mensen die nu niet willen werken en dat zometeen wel moeten.

Ik ben ook geen voorstander van afschaffing pre-pensioen etc. Maar ik respecteer de keuzes van dit kabinet. Hun zijn gekozen en als hun het nodig achten om dat te doen, dan moet dat. Ze willen gewoon dat je meer zelf regelt en dat niet alles via het rijk moet gebeuren. We zullen zometeen wel zien wat de resultaten van deze aanpak zijn. Ik zie in ieder geval nu al goede dingen in de vorm van transparante lonen zodat eindelijk de directeuren van ziekenhuizen kunnen worden aangepakt die tijdens 4 jaar paars telkens van meer geld konden profiteren. Want waarom niet nog een paar miljard extra in de zorg? Dat lost alle problemen op!

Deel Deze Pagina