1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Basketball Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Karelax, 1 jul 2003.

1. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Seattle SuperSonics

Ray Allen - Rashard Lewis

Rookie Draft : Nick Collison

Possible free agency : Juwan Howard...

YEAH MY SONICS WILL SHINE OUT THERE

2. Karelax

Karelax Guest

Nou nou zo goed is Rashard Lewis niet hoor een 15 punter per game. Juwan Howard vind ik gewoon heel erg slecht. Ray Allen is wel goed maar hij heeft iets niet misschien leider schap. Ik vond het heel dom om Payton te ruilen, payton is de koning der Sonics. Voor de Sonics gaat het minstens 3 jaar duren voor dat ze in de playoffs komen. Ray Allen kan niet alles alleen. Voor volgend jar moeten ze maar een goede draft pick proberen te krijgen. En ze hebben geen center, nooit gehad.

3. Karelax

Karelax Guest

Chek de Cavs es:
    PG: Dajuan Wagner: Goede Pointguard snel en kan insiden scoorde ooit 100 punten in een highschool wedstrijd.
    SG: LeBron James: Denk dat hij shooting guard gaat spelen "he is god"
    SF:Ricky Davis: Goede Shooting Forward kan de 3p schieten vrij snel.
    PF: Darius Miles: Vooral Spectaculaire speler kan wel rebounds pakken en heeft. ook nog es bal handling hij kan sg, sf en pf spelen in dit team zal hij pf moeten spelen.
    C:Ilgauskas: Goede hele grote center 2.21! Kan ook nog es aardig schieten
    Ze hebben ook nog goede wissels

Goed veel talent hebbend team. Over een paa rjaar zijn ze wat ouder is LeBron de leider en denk ik dat ze de nieuwe Bulls jaren negentig zullen worden. Cavs vind ik wel een leuk team.

Waar ik ook nog fan van ben zijn de Pistons.

PG: Chauncy Billups: Hij kan de 3p schieten hij kan het spel verdelen der is niks wat hij mist en hij heeft ook nog es veel clutch.
    SG: Richard hamilton: Goede speler met hem is niks mis mee
    SF: Ik denk dat hier de nieuwe rookie gaat spelen Darko Milic hij kan alles de 3p kan die schieten en hij kan rebs pakken.
    PF: Clifford Robins: Goede verdediger kan heerlijk schieten en hij pak rebs, alleen is die niet zo snel.
    C: Wallace: Aanvallen niet goed hoewel die best 15 punten per game kan maken, hij is gewoon een fenomeen verdedigend
    Ook een goede bank

Zow dit is denk ik mijn langste post ooit :D
    Maar dit zijn mijn 2 fav. teams

4. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Dan kijk je verkeerd, Rashard Lewis scoort 18,1 punten per wedstrijd, en dat is een mooi gemiddelde...
    En als je Juwan Howard slecht vindt, volg je de NBA niet goed..
    Want 20 van de 29 teams gaan hem proberen te signen, including de (kut)Lakers....
    En het is niet dom geweest om Payton te ruilen, als het dom was zouden ze het niet doen......en als je de redenen weet zul je et ook niet dom vinden, Payton kan nog even mee gaan, en daarna is ie poef..weg...Allen kan een lange tijd mee gaan, plus dat de Sonics een goeie Back Up point guard hebben in Kevin Ollie..
    De Sonics hebben nooit een center gehad, omdat ze geen goeie PF hadden, waardoor ze dus ook een scorende Center nodig hadden..de draft heeft ervoor gezorgd dat ze een BACK TO THE BASKET POST PLAYER hebben, Nick Collison...
    Nick Collison is de speler die de Sonics al VOOR de draft wouden hebben, dus het heeft goed uitgepakt...
    En nu ze zo'n PF hebben, hebben ze gewoon een Bangende Center nodig, Jerome James dus...

5. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2

Darko gaat als center spelen.....
    Wallace als Power Forward....

En de cavs hebben met hetzelfde team de laatste plaats bereikt, het enige verschil is dat ze lebron james hebben...

Maare, zie je dat?
    Jij bent fan van deze 2, en jij kent hun kwaliteiten als de beste, en daarom praat je ook zo over de spelers...

En ik ben fan van de Sonics, en zie hun kwaliteiten en beweegredenen....

Laatst bewerkt: 1 jul 2003
  6. Karelax

Karelax Guest

Jeorme James is super goed man die is 2.05 en kan center spelen. Ik vind Rashard Lewis echt niet goed hij mist ie iets hij mist vooral flair. Payton dat was 1 van mijn idolen hij is super snel heeft een goede D kan de 3P schieten en is een goede leider en nu is Desmond Mason ook weg :mad:.
    Juwan Howard stelt overal teleur, veel geld voor een niet super goede speler enige wat ie doet is af en toe een rebountje pakken.
    Begrijp me niet verkeerd de sonics zijn 1 van mijn favoriete teams, ik verlang naar die goede ouwe tijd 96:D PAYTON PASSES THE ALLEY OOP TO KEMP AND AND AND... KEMMMMMP SMASHES IT, WITH A ONE HANDEN JACK HAMMER JAAAAAAAAAAAAM!!!!!

7. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    whah ja, kemp feat the glove was wel chill...

maare, doordat we op Power Forward een scorer hebben kan James inderdaad spelen, hij is niet echt een scorer, maar een monsterlijke verdediger, veel blocks, rebounds...!

maar ja, we zien wel ..

wist je dat de lakers karl malone willen signen?

8. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Erm... HELP Dubbelpost ----> kannik nie deleten!

9. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Jah, mijn team is sowieso behoorlijk van klein formaat +2 lange.
    Enne, NATUUUURLIJK zijn de W'veen Flyers goed. Wij zijn de BOM!
    Flyer Ownage!_O_

10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    BBallin' is my game..
    Maar ik speel niet bij een ploeg. Ik speel straight up alleen maar Street. Meestal spelen we 3 on 3.

Ik ben zelf voor the Knicks, want ik ken een paar gasten uit New York. Heb ze 1 keer zien spelen- vind daarom Allen Houston persoonlijk heel goed. Maargoed, ik volg niet altijd alles meer.
    Daarnaast zijn natuurlijk Vince Carter, Iverson, Kobe Brian heel goed.

Die gast die ik ken speelt ook weleens in Rucker Park. Das echt vet mooi basketbalpark in NY. Maargoed, hij is ook wel zeer goed.

11. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Rucker Park is wel dope ja, maar The Cage is de d0pest *)..(UIT NEW YORK DAN, want GreenLake @ Seattle is de mooiste en gezelligste street court die ik ken ;))

Ik ben 1.78 en speel gewoon buiten, maar men zegt dat ik een club moet zoeken, omdat ik talent genoeg heb, en het kan uitbouwen :)...maja, ik ben 15 jaar, ik heb nog 3 jaar om langer te worden, zijn er manieren waardoor je langer kunt worden? :p

Laatst bewerkt: 1 jul 2003
  12. Karelax

Karelax Guest

We kunnen wel es een basketball meeting doen, hoewel ik jullie allemaal in maak ;). En een middel om te groeien euhmmm Pindakaas?:D

13. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2

Je maakt ons ALLEMAAL in ??
    Hahahah wil je 1 op 1 spelen tegen 5 man? :+
    Ben je serieus, over pindakaas? :cool:

14. Karelax

Karelax Guest

Dat van dat pindakaas tja dat zeg tmen moeder altijd:D Wat wel helpt is Melk:D

15. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2

Ik drink sinds mijn 3e geen melk meer :eek:

16. Karelax

Karelax Guest

Jij deed het alleen om aan de borsten van je moeder te mogen zuigen he:D:D:D:D

17. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2

wahahah neej, ik deed het omdat het moest :'-(

18. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    eey mensen,
    ik ben 15 jaar en 1.84 en kan niet dunken(shame on me) en speel bij de kadetten 1 van archipel uit culemborg als forward, we gaan volgend jaar 1e klasse spelen, vorig seizoen kampioen geworden maar de helft van het team is weg dus ik denk niet dat het dit jaar gaat lukken, hoe kom je trouwens in zo;n rayon team?
    als je meer wil weten hoor ik het wel

19. Karelax

Karelax Guest

Sonic mijn Msn lopt vast en mijn computer ook:mad:
    Hoe je in zoon rayon team komt wil ik ook weten.
    En wat voor Basketball kleding hebben jullie?

20. Karelax

Karelax Guest

Ik heb ongeveer 10 team shirtjes.....
    Iverson sixers (wit), Iverson sixers (zwart), Tracy Mcgrady Orlando Magic, ben Wallace Pistons wit (echt zo een een shirt waar ik trots op ben;)), Jason Kidd Nets (wit), Gary Payton Bucks! (die heb ik besteld moet hem nog krijgen), LeBron James (die heb ik ook besteld en nog niet gekregen),Micheal Jordan Bulls 1996 heb ik, Micheal Jordan Wizards heb ik, Jay Williams BULLS no. 22 (een van mijn favoriete shirts, en ik heb een Steve Francis Rockets (wit)
    Verder heeft mijn vader een Earvin "Magic" Jonhsen shirt die ik krijg als ikw at ouder ben :D

Deel Deze Pagina