1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Basketball Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Karelax, 1 jul 2003.

1. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan ook gewoon de EDIT knop gebruiken, luilak :+

2. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    WOOOOOHOOOOO!!! Centre in het xbw team.

3. Karelax

Karelax Guest

Ok dit is het team tot nu toe:
    Pg: KarelaX
    Sg: Sonic_87
    Sf:
    Pf:
    C: Rego

4. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Juuuist, ik heb me trouwens ook aangemeld bij dat forum.

5. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Tjah, ik kan me niet aanmelden :mad::mad::mad:
    Maarre, mag ik niet in het XBW Allstarteam?? (:mad:)

6. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Egh.. Doe mij maar PF dan :) (k.. lang geleden ondertussen dat ik gespeeld heb maar het is toch net als fietsen? :) )

7. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Dan wil ikke op de SF!!!!

8. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Ikke wil op de forward!!
    Liefste power, maar shooting kan ik ook goed!

9. Karelax

Karelax Guest

Bazzie is te laat :mad:
    Het etam was
    pg: KarelaX
    Sg: Sonic_87
    Sf: Alien
    Pf: Nemesis
    C: Rego

Sixth man: Bazzie

Nee het kan tog wel jij bent sixth man

10. Karelax

Karelax Guest

Thanx voor iedereen die op mijn forum is geregristreerd hopelijk word het daar koel :D

11. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Het werkt niet bij mij, als ik wil registreren komt er een error :mad::mad::mad:

12. Karelax

Karelax Guest

Ja soms heeft Invision last van errors ik zou ff kijken.

13. Karelax

Karelax Guest

Ik kan me wel gewoon regristreren.

14. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    dude ik lig er toch zo uit met 6 fouls.. :) dan mag jij }:]

15. Karelax

Karelax Guest

Wie van de B-Ballers hier word er vaak naar de kant gestuurd? Ik wel eigenlijk

16. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog NOOOOIT 5 fouten gehad :D:D:D

17. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb denk 3 keer ofzow 5 fouten gehad, kprobeer het binnen de perken te houden :p. Kheb ook een keer een technische gehad maar dat was vorig jaar. Ik werd er onterecht met 5 fouten uitgestuurd (Een keer een harde charge op mij kreeg ik een fout en ik had geteld en met die fout was ik pas bij de 4 dus eigenlijk pas 3 fouten gemaakt) Toen riep ik iets van: F*ck jij scheids, F*ck jullie , tafel F*ck jullie allemaal stelletje teringlijers!!!! En toen vonden ze dit niet zo lief en toen benk maar gaan douchen. (Kwas trouwens uitgefouled dus hij ging naar mijn coach en die viel gewoon een keer in dus dat maakt neit uit)

(maar beter wordt Alain Sixth man)

18. Karelax

Karelax Guest

Ik moest een keer een boete betalen, het verhaal gaat zo:
    Wij stonden de hele wedstrijd voor tegen Joure maar in de laatste kwart werd de scheids rechter pissig en waren al 2 van ons uit gefouled en onze coach moest op de tribune zitten (hij zat de scheids uit te schelden), zij kregen de hele tijd vrije worpen en ik krijg zelfs een traveling foul (die heb ik nog nooit in mijn leven gehad zulke fouten krijg ik nooit) Dus toen werd ik pissig en toen kreeg ik een discussie met de scheids en toen zei ik: jezus na de wedstrijd gooi ik een steen door je ruit stomme ****** ScheiT rechter en toen moest ik zitten maar ik had nog geen fout, bij ons krijg je daar voor 2 fouten (als je scheld of iets expres doed) Dus toen werd ik pissed of ik heb mezelf weer gewisseld pakte de bal en begon te egoen :) en schoot 3 driepunters achtter elkaar raak dus stonden we voor met 1§ punt danaar ging ik naar binnen voor een layup en ik werd gewoon neer geslagen, toen stond ik op en zei "scheids fout chek wat die doed" Toen zei die speler die de fout op mij deed Ga naar je eigen land poep buiten lander(ik ben wel bruin kleurig maar buitenlands ben ik niet)de scheids hoorde het ook hij stond tegen over ons en hij begon te lachen, toen sloeg ik hem vol op zijn mond de (de tegenstander) en toen zei de scheids JIJ GAAT WEG en iets zachter zei die kut Turk toen ben ik naa rhem toe gegaan en heb ik hem neer gekopstoot en mijn Coach hem uit lachen we hebben de wedstrijd op band op genomen en we hebben hem nar de Basketball bond gestuurd (welke weet ik niet meer) en we kregen een herkansing die wedstrijd heb ik een record punten gemaakt :) ps. na die ene wedstrjd hebben we hun kleed kamer gemold :)

Laatst bewerkt door een moderator: 3 jul 2003
  19. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, om fouten te maken, moet je wel speeltijd krijgen he!!

Kijk, jij begrijpt het!!

Wij slopen altijd kleedkamers, zijn ze niet echt blij mee, die overwinningsfeestjes!

Laatst bewerkt: 3 jul 2003
  20. Karelax

Karelax Guest

Wij hebben hun niet alleen gemold we hebben ook de tegen stander gemold :D

Deel Deze Pagina