1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Basketball Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Karelax, 1 jul 2003.

1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    hmm begrijpelijke reactie denk ik alleen misschien niet verstandig ;)
    Wij hadden vroeger gewoon een schoolteam waarmee we tegen andere scholen en clubjes speelden.. vriendschappelijk was dat eigenlijk niet meer.
    Maar ja ik speelde vrij fysiek en dat wisten ze vaak niet te waarderen dus ik zat nogal eens aan de kant.. :)

2. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn favoriete basketbal speler is uhm.. Allen Iverson , Kobe Bryant en Vince Carter
    favoriete club; Sixers

harware: xbox, 2 controllers, dvd kit
    software: splinter cell, nba street 2, max payne, slam tennis, project gotham racing, dtm race driver

3. Karelax

Karelax Guest

Hey voor iedereen die nog wat over B-Ball wil praten over alles wat er te maken mee heeft kom op ons B-Ball forum er ziten al 5 forummers van xboxworld.nl op :D

4. Karelax

Karelax Guest

School competities wil ik ook (liever dan team copetities) Alleen hebben we hier geen school teams :mad:

5. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    voor de rayon heb je nog selectie en dan kan je naar de rayon en dan kan je geselecteerd worden voor de nederlands team dus in 3 stappen kan je naar nederlands kome. 2 jaar terug was selectie regio zwolle voor 1987/1988 ik ben uit 1990 en toen zat ik wel in de regio ik was de allerjonkste. maar dat boeide me nie zoveel eigenlijk, ik ben niet in de rayon gekome iemand uit mijn team van 15 wel.

6. Karelax

Karelax Guest

Ik wil ook naar een rayon selectie :mad:

7. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    veel traine

8. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    bij rayon vinden ze je rebound zeer belangrijk

9. Karelax

Karelax Guest

Ik kan aardig rebouden ik ben 14 jaar en ik ben 1.83 lang :D

10. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    toen ik 12 was was ik wel gevraag dvoor rayon maar ik kon toen niet

11. Karelax

Karelax Guest

Kut voor jou :mad:

12. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
  13. Karelax

Karelax Guest

Jaja maar ik ga nu weg oet Basketballen tegen lui uit andere wijk ff radiotje mee lekker trash talking...Damn street ball owned!

14. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
  15. Karelax

Karelax Guest

Damn ik heb weer gewonnen en een lekkere dunk af geleverd Baskets hingen iets lager dan normaal.

16. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraagje @Karelax: Hoe lang ben jij eigenlijk?

17. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    eey mensen, ik wil ook in het bbal team, kan ik er nog bij???, hierzo was vanavond dr pepper op het veldje, maar der liepen allemaal kindjes van 8 jaar dus was nix aan maarjah

18. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    wow, net op het museumplein..
    met 2 amerikanen tegen 3 nederlanders, d0pe!!

3 on 3

tot de 21, 21-8 gewonnen :)

K had 8 punten en 3 rebounds :)

19. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Patijdige scheidsen zuigen echt zo hard. Toen ik nog in JA2 zat (eerste jaar bbal in vereniging) was onze Ja1 ook tegen zo'n team. Die scheids floot echt iedereen eruit zomaar en ook om de raarste moment voor traveling en second of meenemen of weet ikket fluiten. Op een gegeven moment kreeg een best goede uit het team opeens een discwalificerende fout van die scheids.

20. Karelax

Karelax Guest

Huh met 2 amerikanen tegen 3 nederlanderss maar tog 3 on 3? Zou het niet 2on 3 zijn?

Deel Deze Pagina