Ik ben nooit weg geweest, alleen wil ik niet het topic spammen met vragen en wat niet. Ik oefen nu elke dag ongeveer between the legs. Op de één of andere manier vind ik het fijn om een between the legs te doen. Links gaat ook veel beter dan eerst IMO. Ik probeer nu dat je telkens achter elkaar van links BTL (ik kort het maar even af) naar een rechtse BTL gaat. Ik merkte toen ik lager naar de grond ging, het ook beter ging.
Ik kan niet veel zeggen over mijn conditie. Die is vrij waardeloos, vind ik. Achja, dat komt wel op den duur. Ik vind het wel heerlijk om gewoon kapot te zijn of uitgepuft na een training. Dan weet je dat jij je best hebt gedaan. Ookal zijn de trainingen nog niet zo zwaar dat ik geen adem meer krijg bij wijze van spreken. Daarnaast ben ik nog niet zo dat ik ga schreeuwen, of beter gezegd, nog niet. Ik ben de type die eerst uit zn schelp moet komen, voordat ie pas gaat schreeuwen. Als dat éénmaal gebeurt, kan het nogal veel schreeuwen worden
.
Verder wil ik meer potjes oid spelen, omdat ik kan wel de vaardigheden bezitten, maar als ik ze niet in praktijk kan brengen.. Tevens heb je wel gelijk, Syn (als ik je zo mag noemen ^^). Ik moet niet zoveel kijken naar andere, maar richten op wat ik kan en wat mogelijk is voor mij. Daarnaast moet ik me richten op mijn sterke punten, maar daarnaast ook me zwakkere punten bijschaven zodat ik een all round speler ben. Schieten lukt me al aardig, dus op dat gebied wil ik me zeker verbeteren.
Opzicht heb ik wel de kracht ervoor in mijn armen. Daarnaast moet ik nog beetje ontdekken wat me het meest ligt. Verder hoor ik dat ik ook meer moet 'durven'. Ik moet meer pit geven (?), want ik speel nogal terughoudend. Voornamelijk omdat ik bang ben dat als ik iets teveel pit/kracht zet, er iets fout gaat. Dat komt gedeeltelijk doordat ik mijn eigen kracht niet ken (volgens anderen). Of ik ben gewoon te aardig
...Mkay, just gotta get my game face on and rock! Ofzo iets.
Oh, en blijkbaar ben ik weer eens gegroeit, en ben ik groter dan 1.92. Ik blijf maar groeien
. Nu maar mijn jump verbeteren en misschien zie je me ooit dunken als ik de techniek bezit.
Klik om te vergroten...