Sorry voor de late reactie. Internet lag eruit voor een paar dagen.
Eerste 2 kwarten valt weinig over te vertellen, heb het daar flink verneukt. Heb maar 2 punten kunnen maken door steeds dezelfde fout te maken en niet te luisteren. Naar mijn eigen verbazing ben ik niet 1 keer gewisseld.
Stonden met 14 punten achter, flinke speech gehad in de pauze en dus weer flink gemotiveerd. Heeft veel geholpen, begon lekker met de 2e helft. Kwam tot zo'n 8 punten achterstand tot zij hun hele team wisselde. De wat langere en meer ervaren mensen kwamen erin, ging weer slecht. Time out en tactieken besproken. Flink zitten rennen, een keertje een snoek duik gemaakt naar de bal waardoor we scoorden, voelde goed
Had 2e helft uiteindelijk rond de 18 punten gemaakt dus heb het weer een beetje goedgemaakt. Het kan niet door 1 persoon komen dat we verliezen, we speelden niet echt als een team en het liep niet zo vloeiend. Als we thuis spelen winnen we wel van ze denk ik. Gaat goed komen dus.
Eindstand ; 65-45.
Vanavond weer een training. Coach had al Zaterdagavond op de terugweg in gedachten wat we gingen doen. Ben benieuwd
Klik om te vergroten...