1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    En wat is de verassing? De vakantie komt er in, dus ik heb een week geen training en pas 26 oktober weer :mad:.

2. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoebedoel, wat is de verassing?

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dat bedoelde ik met de verassing.

4. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ah, training begint pas om 20:30. Vertrek over 10 minuten ofzo. Laat het wel weten ;)

5. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ging kut. Echt kut. Helemaal niet geconcentreerd, en steeds van die domme fouten maken, passen door het midden bijv. De opdracht niet goed uitvoeren. Beetje chagerijnig geworden. Bij partijvorm toch nog iemand hard omgebeukt omdat hij mij chargde, viel hij om.

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het ergste is nog dat als je een fout maakt, er iemand tegen je gaat zeiken die denkt dat ie pro is met zijn onverstaanbare stem :F:.

IIG, wat was de opdracht van je coach die hij na de wedstrijd had bedacht? En een overall vraag, hebben jullie je benen ervoor getraind zodat je lang door je knieën kan zakken/laag kan staan? Ik kon eerst best lang laag staan, maar dat was al 3-4 jaar geleden toen ik nog klein (in lengte) was.

7. Harry Henkel

Harry Henkel Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga het gewoon maar eens doen. Elke dag 10 x 1 minuut door je knieën en elke dag langer.

Of doe bodyweight squats.
    http://www.5min.com/Video/How-to-do-a-Body-Weight-Squat-23488447

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Vanaf vandaag begonnen met die 1 minuut door me knieën. Ik ga niet gelijk elke dag langer doen, maar eerst wennen. Dat lijkt me het beste.

9. Harry Henkel

Harry Henkel Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel joh, elke dag langer. PUSH IT PUSH IT PUSH IT\o/

10. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Was dus niet heel veel speicaals, gewoon een beetje trainen en vooral op de 1-op-1 actie's letten.

Heb afgelopen Zaterdag een wedstrijd gehad tegen Flip stars. Hebben gewoon met 47-42. Damn wat was het spannend. Vooral het laatste kwart. Het ging de hele wedstrijd vrij goed en stonden 28-28 bij de pauze. We hadden vrij goed gespeeld, een van onze betere spelers ging in de eerste 4 minuten door zijn enkel en was dus geblesseerd voor de rest van de wedstrijd. Coach heeft me 1 keertje voor 2 minuten gewisseld.

Was een flink heftige wedstrijd, heb iets van 4 vingers in me ogen gehad. Allebei mijn lenzen zijn eruit gegaan, wondje onder me oog. Flinke schraafwond aan me arm van een nagel ofzo? Paar blauw plekken. 4 mensen ofzo bij ons in het team hadden ook 3 of 4 fouten, scheelde dus steeds heel weinig. Opmerkelijk is dat er niemand was uitgestuurd, op het einde was het alles of niets.

Bij het begin van het 4e kwart gingen ze '' Zone '' verdedigen. Onze coach meteen een time out gevraagt en alles uitgelegt. Maar we kwamen er maar niet door, daarna was het gewoon een beetje schieten en toen dacht ik dat we gingen verliezen. Ging weinig raak, af en toe een balletje maar niet meer dan dat.

We hadden nog 2 minuten te gaan en het stond 39-41 voor hun. Er was een fout op mij gemaakt en had 2 vrije worpen. Coach vroeg een time-out.

Wat een GIGANTISCHE druk komt er dan op je. Vooral als je iedereen van je team hoort zeggen : Kom op Arthur, blabla.
    En dan denk je. Het lukt wel, je hebt deze wedstrijd al meerdere vrije worpen gehad en ze gingen er allemaal in. Tot het moment dat je ze moet gooien. Faalde zwaar en ze gingen allebei mis. Baalde hier echt zwaar van en was daarna echt pissig.

Opmerkelijk genoeg ging het daarna vrij goed. Moest hun guard verdedigen. Zat bijna letterlijk op zijn huid, kerel was pissig op mij geworden en kreeg een fout omdat hij me een elleboogje gaf. Snel uitgenomen en gescoord, stonden voor en het ging steeds beter. Ze kwamen in de aanval en het mislukte omdat we zo gefocust waren, denk dat het de eerste keer was dat we als een team speelde. Hadden uiteindelijk nog 2 vrije lay-ups kunnen krijgen omdat we ze uitspeelde bij het verdedigen.

Ben erg blij dat we hebben gewonnen. Hebben eindelijk als een team gespeeld en zin in de volgende wedstrijd.

11. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    haha heet jij ook Arthur? Geinig, ik ook.
    Wat een lage standen trouwens, 40 punten maar?

Toen ik tegen Arnhem speelde met u18 hoofdklasse hadden we ook altijd van die spannende wedstrijden. Met nog een minuut te gaan stonden we 2 punten achter, kreeg ik een pass vanuit de bucket en scoorde een drietje.
    1 punt voor dus, daarna maakten zij een basket, en daarna in de laatste 10 seconden scoorde iemand uit mn team een lay-up met de fout. Fucking nice is dat jonge.

12. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lage standen omdat de teams vrij gelijk waren, dus ze kwamen er net langs, maar we stopten ze af ofzo. Etc etc, veel dribbelen waar niks uitkwam.

Shit zeg, dan schijt je em zwaar met dat soort spannende momenten. Kon mezelf wel neer slaan toen ik die vrije worpen misten.

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij heeft mij team ook zulke scores. Het lijkt me ook wel dat de gemiddelde jongere teams vaker mis schieten. Hoelang duurde je wedstrijd eigenlijk? :eek: Ik zie mezelf nog echt niet een volle wedstrijd spelen. Volgens mij heb je toch kwarten van 12 minuten?

Ik zou me toch een partij stressen en chagerijnig worden als ik in jou schoenen stond, Arthur (Syn). Al lijkt me het gevoel wat je krijgt als je na zo'n pot wint, dope ^^. 't is IIG beter dat jullie nu als een team spelen en succes bijd de volgende wedstrijd :eek:.

14. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kwarten duren 10 minuten. Wedstrijd duurt 40 minuten met een 10 minuten pauze. Zonder timeouts en ballen die uitgaan en vrije worpen.
    Vaker misschieten gebeurt uiteraard, bijna bij elk team behalve de hoofdklasse teams.

Gevoel was ook echt '' dope '' :9

Chagerijnig zijn was ik niet echt, was meer een beetje boos en gefrustreerd. Toen we ook voor stonden had ik fouten gemaakt welke eigenlijk niet nodig waren, maar gewoon om tijd te rekken.

15. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    4 x 10 minuten gewoon, 4 x 12 min is alleen NBA.
    Ohja, ook wel leuk te vermelden: Toen ik bij u14 speelden hebben we een record gehaald, waarmee we in de krant stonden. We hadden namelijk een wedstrijd met 204-17 gewonnen:9

16. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, dat hadden ze vorig jaar hier ook. Toen was de score nog erger dan dat :+

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Maar kan je door sommige fouten je tegenstanders niet de kans geven om te scoren? Of zijn het bepaalde soort fouten waar geen free throw tegenover staat? Ben je eigenlijk niet kapot na 36 minuten te spelen?

Ik had al een gevoel dat ik het van de NBA regels had. Jij speelde toch ook landelijk niveau volgens mij? Pro much :p.

18. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha nee, de fouten die ik maakt niet. Van die vieze fouten. Kereltje die 2 keer zo mager als mij is en stuk kleiner gewoon een beuk geven zodat hij valt. Gewoon van de zijlijn uitnemen en dan pressie zetten op de tegenstander en je krijgt zo de bal.

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Af en toe vies spelen is best leuk, eigenlijk (en dat geld niet alleen bij een sport) O-).

20. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina