1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Klopt, al hecht ik zelf niet teveel waarde aan zijn record van 100 pts.
    Basketball was bij lange na niet op het niveau van tegenwoordig en Wilt was een reus in een tijd wanneer er een stuk minder mensen zo lang/groot waren.

    Helaas zullen we nooit weten hoe hij tegenwoordig geweest zou zijn, maar ik denk zelf dat hij nooit zijn record gehaald had als hij nu speelde.
     
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Bulls *) Jammer dat Rose niet echt wraak heeft genomen door 50 punten te scoren. :9
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Idd, dat was een 70ppg season :lol:
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    zieke foto _O_, hij lijkt echt te ver van de ring te zijn


    [​IMG]
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Awesome jerseys ook :cool:
    Latina Noche!
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
  7. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.760
    Hahaha, geweldig filmpje! Leuk dat hij toegeeft niets meer uit z'n mond te krijgen nu. En superster Rose is volgens mij ook niet zo op zijn gemak voor de camera, is meer een stille.

    EDIT/ jep

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2012
  8. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb nog een interview gelezen waar het daar over ging en hij zei dat hij gewoon zichzelf blijft, niet 1 2 3 anders wilt overkomen voor de mensen/fans. Als Lebron en Howard dat leuk vinden moeten ze het maar doen maar hij vond het wat belachelijk. *)


    Zieke buzzer beater 3 van Lebron, wel in het 3de quarter en wanneer ze +30 punten voor stonden. :+
     
  9. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    http://aol.sportingnews.com/nba/sto...l-saints-bounties-part-of-nba-?sct=nba_t2_a10


    In de NFL is er onlangs gelekt dat spelers geld krijgen als ze een andere speler hard onderuit halen en nu zegt Barkley dat het ook zo in de NBA was. In de NFL vind ik het nog doenbaar maar zoiets ga je toch niet in de NBA doen.

     
  10. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Epic! Zou ook dichtklappen als ineens je held naast je komt zitten en ff je schoenen signed
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Verrassende uitslagen!

    [yt]Oyk5wdQAgR8&[/yt]

    Lol.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2012
  12. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Nog 12 punten en Kobe heeft er 29 000.\o/
     
  14. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Lakers... WHAT ARE YOU DOING!?
    2 games back to back verliezen van kutteams, Detroit en Washington (die terug kwamen van een 21 point deficit).. en dan wel winnen van de Heat.. whats going on?

    Anyway, ik ben echt benieuwd wat er nog gaat gebeuren voor de trade deadline.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik ook.
    Hoor een gerucht dat OKC Harden + Ibaka + Perk wil traden tegen Howard + filler.
    Als ze dat doen mag OKC van mij opgeheven worden :emo:
     
  16. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Waar heb je dat gerucht gehoord/gelezen?

    Zou dom zijn, Bulls en Thunder zijn beide 2 teams die qua starters en bench heel sterk zijn. Dat is Howard niet waard en dan gaan ze ook problemen krijgen met de salarissen.
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Deze nacht nog naar Orlando-Bulls wedstrijd gekeken. Orlando nam de leiding door 3's te schieten en opeens stonden ze 18 punten voor, 5 min voordat de 1ste helft gedaan was stonden de bulls nog maar 5 punten achter. Buzzer beater halfcourt shot van Rose _O_.


    Bulls speelden uiteindelijk iets te slordig maar Orlando scoorde op cruciale momenten opnieuw enkele 3's en dan lopen ze weer uit.





    Mooi nieuws: Josh Smith WILT weg uit Atlanta! Ben benieuwd waar hij naartoe zou gaan, misschien wel LA. Maar dan moet er een heel grote trade met meerdere teams aankomen.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2012
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Waarom is dat mooi nieuws?
     
  19. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Omdat dit een interessante transfer gaat worden omdat zijn trade waarde ongelooflijk hoog is en als hij aangeeft echt weg te willen gaan zal Atlanta wel iets moois in de plaats krijgen. Andere team(s) moet(en) wel wat kunnen bieden. En ik zou het leuk vinden om Smith bij een topploeg te zien, enorm atletisch en aanvallen en verdedigend zeer sterk.


    Atlanta speelt sowieso al de playoffs, om geld kan het niet gaan want hij heeft nog een contract van 2 jaar dus zal hij naar een grote stad willen. Ik gok op een
    Pau Gasol + Blake + Barnes + Draft pick vs Josh Smith + Jeff Teague .

    Maar volgens de Trade Machine kan die trade niet plaatsvinden dus daarom denk ik dat er meerdere teams gaan meedoen en er nog andere spelers getrade gaan worden.

    Ik weet niet goed hoe Atlanta er beter van gaat worden maar als de Lakers hun roster er zo gaat uitzien kunnen ze misschien nog mee doen voor de titel.

    PG Teague
    SG Bryant
    SF MWP
    PF Smith
    C Bynum


    Lakers kunnen nog altijd amnesty plegen op 1 speler maar die zou bewaard worden voor Luke Walton en de 8 million trade exception kunnen ze ook nog gebruiken.


    Howard gaat waarschijnlijk blijven bij Orlando blijven om een max. contract te tekenen want de enige ploegen waar hij nu naartoe getrade kan worden gaan sowieso niet meedoen met de playoffs en dan verlies je een jaar. En Orlando is best goed maar verder dan de 2de ronde komen ze ook niet.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina