1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    whaha, kut, geen record meer :9 Maar nog erger dan dat? Hoe is dat mogelijk:+

I dont wanna brag, maar klopt ja. Landelijk gespeeld.
    Ik ben ook nog voor Rayon Oost geselecteerd (niet dat dat superveel voorsteld hoor) maar dat was niks aan. Ik had in dat jaar een blessure dus ben daar 'gelukkig' heel kort gebleven.

Achteraf vind ik het vetste dat ik best vaak in het buitenland ben geweest met basketball. Ik ga denk ik binnenkort weer beginnen met basketball, maar ga dan bewust niet weer volop en hoog spelen (niet dat dat zo makkelijk weer lukt denk ik, na een jaar).

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je bent het vast wel met me eens, als je zulke fouten maakt :p.

Geen idee wat Rayon in houdt, maar je hebt me al overtuigd met landelijk. Hoe was het om in het buitenland te spelen? Zoiets lijkt me fantastisch om mee te maken.

3. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Doe je goed man, in het buiteland spelen lijkt me echt awesome. Vriend van me was gevraagd voor het Nederlands Nationale basketbal team, kon hij niet aan meedoen omdat hij geblesseerd was geraakt. Om nu nog op dat niveau te komen is bijna niet mogelijk.
    Haha uiteraard :+

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Om wanneer nog op dat niveau te komen :eek:? En great minds think alike.

5. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Om nu nog op zo'n hoog niveau te komen is zowat onmogelijk.
    Of wat bedoel je :9?

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Uhm, hetgeen wat ik bedoel is meer van 'Nu in de zin van...' (uitleg bij de puntjes :p).

7. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nu in de zin van dat hij niet meer het niveau kan bereiken wat hij hiervoor had omdat hij een blessure had?

Zo goed :+?

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou nog door willen vragen, maar ik ben daar te lui voor. Had ik maar niet iets met discussiƫren :F:.

9. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hahah, Van mij mag je hoor. Of je wil me MSN :+?

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Are you hittin' on me? j/k. IIG, als je me MSN wilt, mag je het gewoon vragen hoor O-).

11. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    I thought you we're hittin' on me *)

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Damn, en ik dacht dat ik nog wel zo'n undercover flirt was. D-dan, Arthur...mag ik je toevoegen? :eek:

Even OT ^^: Ik merk de laatste twee dagen mijn aandacht echt niet bij kan houden als ik b'ball oefen. Geen idee waarom. Helaas komt de winter en dus de kou er ook aan..Dat wordt minder in de tuin oefenen oid.

13. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat je merkt dat je het wat beter kan dan de afgelopen keren ga je je minder concentreren. Probeer als je gaat basketballen tegen iemand te spelen die beter is als jij. Krijg je wel weer wat motivatie door ;)

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, maar ik denk niet dat ik zomaar iemand kan vragen om met me te basketballen (wanneer ik dat wil). Achja, ik kijk wel even.

-sniff- En zomaar wordt me vraag over het hoofd gezien -sniff-?

15. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Werd mij laatst ook gevraagt. Vraag het aan iemand in je team? Heb je verder geen vriend die basketbalt of? Meestal leer je het door tegen iemand te spelen.

Misschien eeen beetje, Ja mag wel. PM ff

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ken de mensen in me team alleen van basketbal en verder ben ik nogal enorm verlegen..Meer hoef ik waarschijnlijk niet te zeggen :F:.

17. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Bestaat dit veldje nog, PowerLines?:

Laatst bewerkt: 19 okt 2010
  18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie geen filmpje. En is het veldje in Utrecht, aangezien je het mij vraagt :eek:?

19. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    zo nu doet ie het

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het veldje heeft wat weg van het veldje bij de Hoge School van Utrecht. Echter zijn de gebouwen erom heen niet hetzelfde. Het zegt me niet veel, ben ik bang.

Heb je ooit gehoord van 't Griftpark in Utrecht? Waarschijnlijk ga ik vaker naar het basketbal veldje daar...als ik meer kan meedraaien.

Laatst bewerkt: 19 okt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina