1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik blijf me verbazen over Steve Nash met zijn assists ^^. Kijken jullie wedstrijden via nieuwsgroepen oid?

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    [yt]QQ1RnnOCfh0[/yt]

Voor school gemaakt. Ik zie nuw el dat de eerste 2 fragmenten zijn omgedraait. Ik vind het niet bijzonder, maar aangezien ik een filmpje moest maken over 'mijn ster', dacht ik 'Ik doe het over b'ball'. In een uurtje gehatseflatst nadat WMM kut deed.

3. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ziet er wel amateur uit :9 no offense though, wel tof dat je het over bbal doet!
    Btw, hoe kom jij aan die videofragmenten als bestand? Is daar een algemene youtube converter voor ofzo?

4. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Net even het topic doorgekeken want ik heb me vandaag aangemeld bij een club hier in Tilburg. Mijn vriendin vond dat het tijd was om weer eens te gaan bewegen aangezien ik al een paar jaar echt niets doe. Na lang nadenken kom ik dan toch weer bij basketbal uit.
    In een grijs verleden heb een jaar of 7 bb gespeeld waarvan 2-3 jaar eredivisieklasse voor junioren en redelijk wat buitenlandse toernooien en wat selectie dingen voor rayom zuid en nederlnds team. Nu moet ik dus eigenlijk opzoek naar wat schoenen en een prettige kleren om in te sporten. In mijn tijd (17 jaar geleden) waren de betere schoenen de air jordans, reebok pumps en converse.
    Kleding die ik toen droeg was van high five (toen onze sponsor samen met reebok)

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Er is een online site voor. Als je wilt, kan ik de link wel geven? En achja, ik moest het even snel doen voor school. Al was het wel leuk om te doen, ongeacht dat het amateuristisch is ^^.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ziet er leuk uit, met de muziek en tekst tussendoor! Misschien wat betere qualiteit filmpjes uit kiezen, want ze zijn wel wat wazig! Verder leuk filmpje! :)

7. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Yeah, als je die link wil geven ben je een topper!

@ Nusti

Nice, goed op niveau gespeeld zie ik!
    Air Jordan is nog steeds top, maar je ziet nu ook veel AND1.
    Voorderest zijn de Reeboks en Nikes er geloof ik nog altijd wel en Converse geloof ik ook.
    Nou ben ik zelf absoluut geen kenner hoor, op het gebied van kleding en schoenen. Basketballtotaal.nl is geloof ik wel een goede nederlandse online winkel.

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    De link http://eu.onlinevideoconverter.com/free-video-converter.aspx#.

Verder is het dikgedrukt jammer. Ik wou nog (aan jou) vragen welke b'ball schoenen ik het best kan kopen, want ik krijg nieuwe schoenen in de vakantie :'-(. Ook rot dat ik alweer veel van de NBA mis, maar enfin, dat krijg je met PO's. Of ik ben op school, of ik werk aan mijn PO, of ik slaap.

IIG, DLen jullie ook wedstrijden of niet?

9. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Thanks!

Tja, de grote merken zijn gewoon meestal wel goed. Ga gewoon eens naar een winkel en voel wat je lekker vind zitten denk ik.
    Ik download btw geen wedstrijden over het algemeen. Highlights vind ik goed genoeg, heb ook geen tijd om veel wedstrijden in zn geheel te zien.
    All-Star weekend download ik wel altijd en Finals soms.

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er ook geen tijd voor, maar af en toe wil ik wel graag een volledige wedstrijd zien van de Lakers, Celtics, Suns of Heat (ik geniet wel van Lebron en Wade's b'ball game:cool:). Echter, ik bepaal helaas niet de wedstrijden die worden uitgezonden op Sport 1.

Trouwens, jullie zeiden volgens mij eerst dat het bijna zeker was dat Blake Griffin voor jullie gevoel Rookie of the Year is (correct me if I'm wrong), maar jullie vergeten John Wall! Wat is die man awesome ^^. Het is IMO een persoonlijke nek aan nek race.

Bij de All-star weekend en Finals wil ik wel een DL link :p.

11. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vergeet John Wall niet hoor, that kid is a killer.
    Maar tot nu toe is Blake echt m'n favoriet. Super atheltic, sterk, goede techniek. Nieuwe LeBron misschien? Misschien wel hoor. Lebron james' techniek laat nog wat te wensen over IMO. (ofcourse ben ik een beetje hypocriet hier)

We'll see, maar de schijvers op NBA.com vinden Blake op dit moment wel beter. Afwachten of het zo blijft natuurlijk.

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet, maar John Wall trekt me persoonlijk meer. Hij heeft iets. Trouwens, welke basketball speler heeft een killer cross-over in de NBA? Ik had een YT filmpje over gezien, maar ik weet de naam niet meer zeker. Volgens mij was het Monta Ellis van de GSW? Hij is IIG wel één van de snelste spelers die ik heb gezien.

13. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Deron Williams, Chris Paul, Derrick Rose en vast nog wel veel meer.
    Meeste goede guards hebben wel een killer crossover.

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Oh, ik heb eventjes in mijn YT geschiedenis gekeken, en het is Derrick Rose. Awesome speler BTW. Ik vind het altijd leuk als hij speelt.

15. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Super snel en sterk voor een guard. Scoort dit jaar ook lekker, hij heeft volgens mij iets van 28 ppg.

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Goed nieuws trouwens, morgen komt wel een leuke match; Bulls vs Lakers. Wat speelt er eigenlijk af tussen KG en Noah(/Noach?) van de Bulls? Volgens mij had Noah toch achter zijn rug gepraat?

17. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Schijnt dat Noah iets had gezegd buiten het veld. KG is zelf een enorme trash talker en naar het schijnt zit hij er ook niet mee als er trash talk terug is, mits dat op het veld blijft. En het verhaal gaat dus dat Noah nogal wat opmerkingen had buiten het veld. Maar wat er precies gezegd is weet ik niet.

Over de Bulls gesproken, zat even nog de wedstrijd te kijken van Bulls - Celtics vorige week. Wat vet dat publiek met Scalabrini. Constant zijn naam roepen en toen hij eindelijk in het veld mocht juichen. En nog een keer booeh roepen toen hij een fout kreeg. Dat is een betere 'thuis'-komst naar je team van vorig jaar dan dat James kreeg. Nou is de situatie toch wel wat anders, maar het Boston publiek valt mij vaker op als sportief.

18. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    KG had ook al een akkerfietje met Charlie V van de Pistons.
    Het gaat ver, wat KG zegt blijkbaar, maar het is wel entertaining.

Trouwens, over de Pistons gesproken, ik vind ze nog steeds zo ontzettend futloos spelen. Zo jammer vind ik dat. Ik heb altijd een zwak gehad voor de Pistons, maar de laatste 3 jaar is het keer op keer teleurstellend...

19. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Hij zou Charlie een kankerpatient hebben genoemd. CV zegt dat, KG en Doc Rivers zeggen iets anders. Het woord kanker zou in ieder geval wel gevallen zijn alleen verschillen de meningen over de strekking daarvan. Wat waar is zal wel in het midden hangen. Wat ik wel weet is dat dit voorval enorm is opgeblazen door een sportjournalist genaamd Eric Freeman. Hij schrijft ook voor Yahoo sports. Maar die gast heeft om een of andere reden een persoonlijke vete met KG en nog een paar spelers, o.a. Lebron James en Shaq.

KG heeft wel een uitleg en excuses gegeven aan George Carl, die herstellend is van keelkanker. Dus er is zeker wel iets gezegd. Maar om een voorbeeld te geven van hoe dat dus dan ook weer wordt opgeblazen, dit was de headline van Eric Freeman; 'Kevin Garnett tells George Karl he loves cancer patients'. KG heeft dus alleen zijn versie verteld en excuses geboden. Ach die Freeman is allang niet meer serieus te nemen. Dezelfde gast maakte een tijd geleden James uit voor lafaard en een slechte speler omdat hij bij de Cavs weg ging.
    Ik ken James uiteraard niet persoonlijk maar een lafaard lijkt het mij niet. En een slechte speler is het zeker niet, of je nou fan bent van de man of niet.

Goed voorbeeld van wat voor een sneu figuur die Freeman is;
    Gewoon even snel wat dingetjes eruit gepikt.

'LeBron James is obviously a selfish jerk who only cares about his own fame and fortune'
    Ah meneer Freeman, u kent James persoonlijk? Of is dit nog steeds om het feit dat hij naar de Heat is gegaan?

'no matter how many losses the Heat rack up in the early going'
    Egh, dit bericht is van 9 december Miami staat op een 16-8 win/loss record met een win streak van 7. De Lakers staan op 16-7. Dat is de stand nu, 2 dagen na het bericht. Maar het zijn gewoon prima cijfers voor de Heat, kan het beter, ja. Maar dat gaat ook op voor de Lakers. Die opmerking van Freeman slaat dus gewoon helemaal nergens op.

'Wow, that sure does sound nice. My four-person apartment only has 4 BR, 2 BA, one kitchen, and no guest rooms outside of two couches.'
    Aaah, nu komt de aap uit de mouw. Gewoon jaloers.

Als sportjournalist moet je imo objectief blijven en ik snap best dat je favorieten hebt, een team, spelers, e.d. En ook mensen die je minder vindt. Ik snap best dat je als journalist ook nog steeds fan bent van de sport. Maar dit soort dingen slaat gewoon nergens op.

20. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ja, dat verhaal met Charlie kende ik wel. Cancerous to the team, dat is wat KG volgens hem zelf over Charlie had gezegd dacht ik.
    Maarja, ontzettend irritante journalist dan. Geen respect daarvoor.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina