1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Live, 23:00 begint hij voor ons ( Stream ftw )

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij begint het om 23:15 bij Sport 1. IIG, ik ga het zowieso kijken. Er komen 2 nieuwe Ankle breakers uit, als ik bol.com mag geloven. Ik ga die wss wel pre-orderen. Verder hoop ik The Ultimate Jordan box en Lights Out maandag of dinsdag binnen te krijgen...Het ziet ernaar uit dat ik een basketball collectie begin te creeëren.

En misschien dat ik NBA 2k11 weer ga kopen en NBA jam...

3. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb zelf:

Larry Bird - a basketball legend
    Micheal Jordan - His airness
    NBA championship 2003-2004 (Pistons) en 2005-2006 (Heat)
    NBA Anklebreakers Vol. 1
    NBA Dunks Vol. 1
    Lights Out

Enige dvd die ik nog zou willen is die Ultimate Michael Jordan box.
    En misschien nog een championship dvd.

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hell yeah, het gaat zo beginnen. Ik heb er erg veel zin in.

E: Ik hoop dat ze bij decathlon in A'dam goede b'ball scheoenen hebben. Ik had de nieuwste Jordans gepast (de witte/rode schoenen) en een paar Lebrons, maar ze deden beide pijn aan mijn kleine teen. Echt kut, want ze waren sweet...

Laatst bewerkt: 25 dec 2010
  5. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Zelf laatst de Lebron 8 gekocht,ze zitten echt super lekker.

Kost wat maar je dan heb je ook wat :+

Btw vind Blake Griffin ook echt een beest

Laatst bewerkt: 26 dec 2010
  6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan het niet helemaal goed zien, maar deze Lebrons wou ik:

God, wat zaten die dingen heerlijk, maar het moest weer zo nodig krap zitten bij mijn kleine teen. Grote voeten...:mad:

Lakers vs Heat was een grote tegenvaller. Ik had er veel meer van verwacht, maar de Heat domineerde gewoon. Wade heeft wel 2 of 3 actie's gemaakt, die ik zeker onthoud ^^. Ik zat niet heel erg in de game though, vanwege reclame, reclame. Heeft één van jullie zo'n league pass?

7. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Deze is weer nieuw, die gast komt zo hoog jonge.

8. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Die heb ik dus ook maar dan in het wit met blauw *)

Die alley van Griffin is idd sick,beter doet ie mee met de slamdunk volgend jaar _O_

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag ronde twee. Ik hoop dit keer goede basketbal schoenen te vinden, het liefst Lebrons.

10. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Hebben ze niks bij Foot Locker dan?

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    In Utrecht hadden ze alleen tot maat 47. Ik ben vandaag naar Foot Locker geweest in A'dam, en ik ben goed geslaagd. Ik heb 2 paar jordans:

Deze zal ik gebruiken voor basketbal. Ik heb er nog aparte zolen bij gekocht voor ondersteuning (is tevens nog handiger voor mij, vanwege me voeten). Ik zat te twijfelen tussen deze en Lebrons, maar deze zaten iets beter. IIG, ik ben er zeer tevreden mee.

Deze zijn me casual shoes nu:

Allebei maat 47.5/13 :D.

Tevens heb ik Lights Out en Ultimate Jordan box ontvangen. Wat een glimlach kwam op me gezicht toen ik de Jordan box zag. Kan niet wachten.

12. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Nice die Jordan's 2 zijn ook erg vet idd.

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Een XBW b'ball dag zou best hard zijn opzicht, zoals de mensen van het fotografie topci doen :eek:. Al ben ik bang dat Dedemsvaart dan het hele veld zou ownen en dan worden mijn newbie skills ook zichtbaar -sniff-. Achja, als zoiets zou gebeuren, zou het een drijfveer zijn om beter te worden.

14. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Dat zou wel vet zijn idd :)

Al weet ik niet van de skills die hier zitten denk ik dat ik wel redelijk mee kan komen ;)vroeger was ik wel veel beter.

15. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Ik betwijfel of daar voldoende animo voor is. Er woont volgens mij ook niemand in omgeving Amsterdam, am I correct?

16. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Woon in Den Haag en heb een auto dus voor mij geen probleem als het van de grond komt.

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik woon in het hart van 't land, Utrecht. Het lijkt me wel dope. Er valt altijd wat te leren van mensen die beter zijn dan jou. Plus, ik heb nog 0 ervaring met wedstrijden, en zonder enige ervaring, ben ik bang dat ik niet beter zal worden. Immers, zo kan je iemand ook echt uit de kast halen als speler IMO.

18. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Haha heb ik hier zo lopen opscheppen?:+
    Basketball staat bij mij inmiddels op een laag pitje, vind het nog steeds super leuk maar ik train al een tijd niet meer bij een club. Tijdje terug was ik in Meppel begonnen, maar dat was 3 uur reistijd voor 1,5 uur trainen + dat ik maar 1 van de 2 trainingen doordeweeks kon meedoen ivm school...:'-(
    Maarja, zo vind ik het ook wel goed. Ik doe eens in de week mee met de recreanten hier in Dedemsvaart, gewoon voor de lol, en dat is prima.

Ik vind het een vet idee, maar dan moet het wel in de lente (of zomer).
    En er moet genoeg animo zijn inderdaad. Ik zie in dit topic maar iets van 5 echt actieve posters, dus dat is wel een beetje een probleem.
    En iedereen woont ergens anders ofcourse. Voor mij is Amsterdam bijv. superver, Zwolle zou voor mij perfect zijn. Utrecht kan eventueel ook nog wel.

edit:
    @ Rickkk, jij speelt toch best hoog?

Laatst bewerkt: 28 dec 2010
  19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt niet echt opgeschept IMO, maar de verhalen die je hebt verteld, zijn genoeg... :eek: (niet negatief bedoelt!)

Ik ga zo Bulls (Jordan) vs Celtics (Bird) kijken. Ik ben zeer benieuwd. IIG, ik heb al een klein deel gezien van the Jordan Box, en ik moet zeggen; Damn! Hij vliegt over het hele veld. Fantastisch.

20. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Nee joh, ik speel nergens zelfs, ik basketbal namelijk bij de Amsterdamse politie. We zijn het afgelopen jaar voornamelijk bezig geweest een vast aantal spelers te werven. Door mee te doen aan een aantal toernooien en wat oefenwedstrijden te organiseren hebben we een beetje gekeken hoe dat beviel. Onlangs vergaderd en plannen gemaakt voor komend jaar.

Wat wel leuk was is dat we begin december met succes een toernooi hebben georganiseerd voor medewerkers van Politie Amsterdam-Amstelland. Dit teken stond in het teken van kanker en had dan ook de naam, Basketbal tegen Kanker! De opbrengsten van het toernooi zijn naar stichting KiKa gegaan. Meer informatie hierover kunnen jullie terugzien op www.minotaurs.nl.

Het leuke aan ons basketbalteam is dat we over ons eigen budget beschikken. Met dat budget hebben we het afgelopen jaar tenue's laten maken met onze eigen bedrukking erop. Voor het komende jaar hebben we ook een aantal goede plannen. Zo gaan we zelf meer toernooien organiseren, maar ook vaker meedoen met andere toernooien (als jullie dus nog tips hebben!). Verder hebben we een aantal vaste trainingsschema's ontwikkeld bij het gebrek aan een onafhankelijke trainer/coach. Wat betreft de aankopen zijn we bezig met een trainingspak, klapringen voor in de zaal en een mobiel ballenrek.

Best veel zinloze informatie bedenk ik me zo. Wat ik duidelijk wil maken is dat ik voorheen bij een club hier in Amsterdam speelde, maar dat viel zo hard tegen. Ik betaalde veel contributie en moest daarnaast zelf een tenue regelen, speelde in een crappy sporthal en moest altijd heel veel taken doen. Nu ben ik voor een kalenderjaar klaar met €60,-.

EDIT: wat betreft een meeting, leuk idee natuurlijk, maar ik denk dat er te weinig basketballers zijn op XBW, die veel te verspreid over Nederland wonen, helaas.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina