Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Vanaf me 15e en ben nu 31 dus reken maar uit ;)
    Wel een aantal jaar gestopt vanweg andere dingen en geen zin maar werd al snel duidelijk dat ik het ging missen :+

In motion vind ik persoonlijk niet zo lekker schieten tenzei ik zelf aan kom dribbelen.
    Heb liever dat ik open sta of niet goed verdedigd word en dan een goede pass krijg en dan me schot neem.

Ben wel een pure schutter,driven naar de basket doe ik wel maar niet zo heel vaak.

Btw All-star game is coming up volgende maand \o/
    Wie zijn jullie persoonlijke starting 5? of wie zou je erin willen hebben?

Dit zou die van mij zijn :
    West

Kobe,Griffin,Durant,Anthony en Duncan

East

Howard,James,Wade,Rose en Rondo

Laatst bewerkt: 3 jan 2011
  2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, ik zou wss voor dezelfde East team gaan. Het bevat 4 van mijn favoriete spelers.

3. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    East:
    LeBron james, Dwayne Wade, Derrick Rose, Dwight Howard en Amare Stoudamire

West:
    Pau Gasol, Kevin Durant (spijt van), Kobe Bryant, Deron Williams en Nene (spijt van, ik zag Duncan er helemaal niet tussen staan?)

Ik moet maar eens opnieuw gaan stemmen, mijn West team is fucking stom gekozen. Maarja, was gelijk op het begin dus toen kon je nog niet echt zeggen wie het verdiende.

Edit: Oh wacht, jij hebt niet volgens NBA.com zijn regels gestemd?
    Dan zijn dit mijn top teams;

East: LeBron james, Dwayne Wade, Derrick Rose, Dwight Howard en Amare Stoudamire (zelfde dus)
    West: Blake Griffin, Kobe Bryant, Tim Duncan, Carmelo Anthony en Dirk Nowitzki (niet de meest spectaculaire, wel de besten)

Ik ben altijd fucking benieuwd naar de dunk contest trouwens, vorig jaar was het de minste editie tot nu toe....

Laatst bewerkt: 3 jan 2011
  4. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt heb zo ff opgegeven wie ik het liefst zie.
    Maar staat Duncan niet in de lijst dan??

West vind ik sowieso al de mindere spelers hebben.
    Nu ook Amare naar ny is gegaan.

Dunkcontest ben ik ook benieuwd naar,beter doen Griffin en J.R Smith(Denver) mee :)

5. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het nog niet bekend wie er mee doen met de dunkcontest, maar Griffin zal wel meedoen gok ik.

6. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Nou, Duncan is officieel geen center waardoor er alleen echt kutte centers over blijven. Het westen heeft geen superster center meer.

Griffin wil opzich wel mee doen geloof ik. Ze moeten hem er gewoon instoppen. JR Smith kan springen, maar hij heeft zn kans gehad vind ik....
    Tja, wie zou er dan nog meer mee kunnen doen?
    LeBron James 'wil' zogenaamd wel, maar hij betwijfeld het. Wordt waarschijnlijk niks, maar zou wel vet zijn.
    Shannon Brown was een dikke teleurstelling, weet niet of ik het hem gun. Eigenlijk niet... Hele ''Let Shannon Dunk'' campaign, maar wat een teleurstelling uiteindelijk. Rudy Gay mag van mij wel weer eens meedoen.
    Derrick Rose zou het ook kunnen, wat een hops heeft hij.

Verder nog suggesties?

DeMar Derozan is wel goed, maar ik heb liever iemand anders in de dunk contest. Dwight en Nate mogen sowieso niet meer mee doen.

7. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Shannon was echt triest de vorige keer idd.
    Kerel kan absoluut springen maar kwam echt met dunks die je in een wedstrijd ziet.

Verder zou ik het ook niet weten wie er nog kandidaat kan zijn.
    Wall van de wizards schijnt ook wel te kunnen springen.

8. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Ik baal echt als een stekker. Wilde dit jaar weer naar de All-Star game, juist omdat die nu in LA is. Helaas wordt het 'em niet.

Ben dit jaar erg benieuwd naar de dunk contest. Die van vorig jaar was echt crap.

Ben benieuwd naar Kobe dit jaar, vorig jaar was hij geblesseerd (ga je daar voor helemaal naar Dallas)!

9. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Ben je geweest in Dallas?? respect ;)

Wat koste een kaartje en kon je het een beetje volgen?
    Ze hadden dan wel een huge scherm maar qua kijk op het veld?

10. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Het veld leek wel een miniatuur, maar we zaten echt pal voor het giga scherm (wat groter was dan de court OMG). Voor twee kaartjes waren we 2x $75 krijt. Best een mooie prijs, met veel trial en error kunnen scoren in de presale via NBA.com.

Het was echt een hele happening. Met zo veel mensen naar zo'n gigantisch groot evenement. De sfeer was ook echt super vet, in de halftime show optredens van Alicia Keys, Shakira en Usher. Waanzinnig dus. Gaat zeker dus nog wel een keer gebeuren want het reisje Amerika wat er verder aan vast zat was ook top.

Ik ben overigens zeer benieuwd naar het All Star schoensel, wil wel een vervangend paartje Hyperizes!

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb twee noobie vragen wat waarschijnlijk obvious is voor de meeste, maar ik kan de antwoorden ervan niet vinden.

Mag je ipv blocken ook de bal vangen (soort van mid-air rebound-ish)? Zo niet, waarom niet?

Met de behind the back dribble, ga je dan volledig met bijv. je rechter arm om je linkerzijde, of verwar ik het nu met een wrap-around? Gisteren tijdens training moesten we behind the back doen, en zag ik mensen het eerst genoemde dus doen. Vandaar dat er ietwat verwarring is. Zover ik het weet is behind the back niet dat je helemaal met je arm om je andere zijde heen gaat...

12. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit bedoel je?

Mag gewoon zover ik weet maar zoals je zelf misschien al ondervonden hebt is blocken al moeilijk genoeg, laat staan hem ook nog kunnen vangen. Eerste reactie is meestal ook het wegtikken, bij mij althans.

De wrap-around is een pass. Verder snap ik je punt niet zo van de behind the back dribble. Zolang je die bal legitiem achter je rug om kan dribbelen is het toch goed. Als je rechtvooruit dribbelt zal je arm wat verder richting je andere zij moeten om die hoek te maken dan wanneer je zelf al naar links gaat.

13. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Je hebt eigenlijk 2 typen behind the backs.
    Zo een:

Waarbij je dus je voeten naast elkaar hebt staan.

En zo een:

Deze is vaak als je al op snelheid bent.

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dus het vangen mag wel. Ik dacht dat het niet mocht, omdat ik het nooit iemand zag doen, maar dat lag dus gewoon aan mij.

Jup, dat bedoel ik. Ik ben de eerste behind the back dribble gewend. Ik dacht dat die BTB de enige was, maar het is dus niet zo. De tweede versie was hetgeen wat ik gister zag en net ook bedoelde. Mag ik aannemen dat de versie die je gebruikt van de BTB voornamelijk afhankelijk is van je situatie? Ren je en dergelijke, dan doe je de tweede. Sta je stil oid, dan doe je de eerste...

IIG, bedankt voor de antwoorden.

Laatst bewerkt: 5 jan 2011
  15. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Voor het block verhaal dat mag idd gewoon.
    Tenzij de bal in dalende lijn is want dan is het natuurlijk goaltending ;)

@ Rick nice man. Prijs valt me mee maar dan zit je wel hoog.
    Ben 1x naar de knicks geweest toen betaalde ik ook zoiets voor een playoff game.

16. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    @Powerlines, je snapt 'em inderdaad. Maar inderdaad, hou rekening met goaltending.

@Shark: dat lijkt me ook heel vet om een playoff game te checken. Wil sowieso nog wel een keer naar een Lakers game. Beetje naast Jack Nickelson zitten enzo (A).

Vanavond weer trainen, vorige week hebben we geskipt vanwege de feestdagen. Ben onwijs druk met het afronden van m'n scriptie dus heb wel zin om even alle overtollige fysieke energie eruit te knallen!

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had in het begin van het jaar twijfels over Heat met The Big Three, maar ze zijn nu wel on fire _O_.

Iemand die dat NBA Fantasy B'ball speelt?

18. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik die eerste BTB echt nooit, dan maak ik gewoon een crossover. Een BTB op snelheid doet het natuurlijk altijd goed als een verdediger probeert te stealen zoals bij dat Yao Ming filmpje.

19. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Slamdunk line-up bekend

Jennings (Bucks)
    Ibaka (Nuggets)
    McGee (Wizards)
    Griffin (Clippers)

Moet zeggen mooie line-up alleen Ibaka zegt me niks :+
    Zo ff wat kijken van hem.

Laatst bewerkt: 5 jan 2011