1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
  2. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij lijkt idd niet super veel last te hebben van zijn enkel dus hopelijk kunnen de Lakers het de volgende wedstrijd beslissen, elke wedstrijd extra kan er ook zomaar één teveel zijn.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Nee man, ik hoop echt op een beslissingsmatch bij 3-3 stand, lekker spannend :cool:.
    Vannacht gaan Heat en Thunder het vast afmaken, en dan is het wachten geblazen op Grizzlies. Damn die zullen echt vol spanning zitten, eens kijken of Spurs dan echt kunnen laten zien dat het er om gaat.

4. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de 7-game series liever als er ook echt twee top teams tegen elkaar moeten zoals vorig jaar Lakers-Celtics.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Dat heb je nu ook wel met Celtics - Knicks vind ik. Ja, het is dan wel een sweep maar dat was nogal onverwachts. En het nadeel aan 2 topteams in ronde 1 is dat je er al gelijk 1 kwijt bent natuurlijk. Maarja in ronde 2 heb je vrijwel alleen maar topteams natuurlijk.
    Thunder gaat vannacht hopelijk knallen, echt een bazenteam is dat. Vooral James Harden _O_

6. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Hahaha idd blijkbaar dus niet,net als Rose die speelde ook met een enkelblessure maar daar zag je ook weinig van.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    [yt]ziLhbyQogS0[/yt]

Dit was ook vrij dope, gewoon als een quarterback een bal over het hele court in het netje _O_

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Magic er uit. In game 6 werd het 84-81(weer best wel lage score). Bulls - Hawks dus in de semi.

Verder de Mavericks door met 4-2 in de series door de 6e game met 103-96 te winnen.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Zonde dat je aan de ene kant een matchup hebt van Lakers tegen mavericks, 2 kutteams, en daarnaast Heat tegen Celtics, 2 toffe teams. :'-(

Ik ga rooten voor Thunder, geeft ook een extra reden om te hopen dat de Grizzlies volgende game winnen :+. Uitschakeling van Magic komt wel een beetje als verrassing.

10. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Kutteams...pff :lol:

Lakers (de huidige champions, voor 2 jaar back to back) is absoluut geen kutteam, en toffer misschien wel dan de Celtics.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ik heb het niet over kwaliteit maar pure smaak. Kobe is een toffe peer, maar Bynum, Gasol en Artest vind ik maar klootzakken. Dan zie ik 10x liever Thunder of Spurs.
    Dat Lakers 1 van de favorieten is snap ik ook wel 8).

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Toch zou ik ze dan graag ver zien komen, puur vanwege de kwaliteit en affiches.

Mooi, Sport1 zendt de wedstrijd uit vanavond. Misschien dat ik na het uitgaan nog wat kan kijken.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ach ja, ik ben altijd voor de underdogs (laat de Feyenoord grappen maar komen)
    :+

14. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Spurs vind je interessanter? De Lakers zijn inderdaad niet het teams met de meeste show, maar de Spurs al helemaal niet.

Naja, t' is smaak.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ehh Celtics bedoelde ik 8).
    Maar Spurs hebben met Manu wel een smaakmakertje hoor :p. Maar hopelijk gaan Grizzlies door, was een typfoutje.

16. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord is niet eens een underdog meer! Maar een laag vlieger! :D

17. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zondag op sport1 game 1 celtics tegen heat.... vanaf maandag ben ik een maand in Amerika, benieuwd of ik veel van de playoffs ga zien

18. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    De verrassing is compleet! Spurs liggen eruit haha.

Erg knappe prestatie van Memphis _O_

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Memphis. _O_

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Compleet verdiend ook, Randolph is een beest.
    Al was de mooiste bal van de avond van Manu aan het einde van het derde kwart, ziek! _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina