1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Degene die je quote obviously niet he 8).
    Anti is een groot woord hoor, maar zie liever anderen winnen.
    En kijk naar de populariteit van LeBron.. Iedereen is het er over eens dat hij de beste is van tegenwoordig, maar iedereen vind hem een lul. Soort C. Ronaldo :p.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Had de smilies even omgedraaid :)

Ben zelf altijd fans geweest van de Hornets toen Mourning daar speelde. Later ging hij naar de Heat en ben ik ook geswitched :)

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Dit is juist het ideale moment om weer Hornets fan te worden, CP3 ftw!

4. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mensen haten LeBron nog wel het meeste omdat hij goed is (tuurlijk heeft hij een fout gemaakt door 'The Discision'), maar mensen kunnen andere mensen die goed zijn niks gunnen. Vind het een beetje onzin want ik vind dat arrogante altijd wel wat hebben :)

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    De meeste haten 'm niet omdat ie goed is, maar om zijn 'verraad' eerder. Anders zou Kobe ook zeer worden gehaat. Of ik moet het nu allemaal fout lezen. IIG, ik verwacht dat de Mavs zullen winnen van OKC, maar ik zal het persoonlijk leuk vinden als OKC zou winnen.

Maar, Heat all the way. Ik begon pas met basketbal kijken dit seizoen, dus ik probeerde me niet echt iets aan te trekken van de hele Lebron situatie. En fin, het blijft kut en dergelijke, maar hoe ik het ook bekijk, ik voel me het meest aangetrokken tot Heat. Fuck yeah :cool:.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    No way man, kom net uit Amerika en ze vinden dat hele soapgedoe er omheen echt niet tof en hoe die is weggegaan bij Caveliers enzo, en dan heb ik het dus niet alleen over de Cav fans zelf! Die wedstrijd toen Cleveland van Miami won was ook echt goed bekeken :p.

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Begrijpelijk ook. Je ziet niet elke basketbal speler zo een show ervan maken. Als hij dat niet had gedaan, zou het al minder erg zijn. Hij zei zelf ook dat hij niet spijt heeft van het besluit, maar wel van de manier waarop het is gegaan met de hele heisa erom heen.

8. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind Lebron een geweldige speler maar hou persoonlijk meer van Kobe, alleen Kobe is ook de enige van de Lakers waar ik wat mee heb.

En die Bosh vind ik ook zo'n geweldige kerel, wat een held gister!

9. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben stiekem ook alleen voor de Lakers vanwege Kobe:+

Lebron is natuurlijk wel echt een beest en al dat gezeur over dat ie Cleveland verraden heeft slaat ook nergens op wmb. Hij heeft in Miami gewoon een veel beter team om zich heen en dat heb je nou eenmaal nodig wil je een kans maken op de titel.

Bosh daarentegen vind ik dan weer een kneus eerste klas, beetje hetzelfde als Gasol eigenlijk. Vind ze beiden vaak zo passief in de aanval terwijl je gewoon vaak je verstand op nul moet zetten en die basket moet aanvallen. Moet zeggen dat Bosh dit de laatste wedstrijd wel beter deed maar toch heeft ie altijd zo'n onhandige uitstraling vind ik.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Pau Gasol toch? Mark Gasol heeft btw ook goede playoffs gespeeld zeg! En Pau hele slechte :lol:

11. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Dirk Nowitzki is gewoon niet te stoppen tegen OKC!
    Prachtig om te zien, 3-1 lead voor Dallas, het is nu alles of niets voor OKC!

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Thunder weer geraped door Dirk, ze stonden 15 punten voor he.. en dan zo weggeven, zonde. Woedt een lastig verhaal zo, Mavs naar de finals..

13. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Volgens mij gaat het team dat 3-1 voor staat, iets van 85% van de gevallen door. Wordt dus inderdaad lastig voor de Thunder :)

14. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pau natuurlijk ja.

Alweer OT vannacht bij Miami-Chicago. Miami is toch wel een erg stabiel team nu Haslem eindelijk terug is. En James blijft toch ook weer elke wedstrijd laten zien dat hij gewoon een fenomenaal goede speler is.

Laatst bewerkt: 25 mei 2011
  15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Jezus, Lebron had me toch een harde block! Prachtig. Ik ben benieuwd of de Bulls met een comeback komen, maar ik denk van niet. In de summary die ik heb gezien, zag ik D.Rose wel lekker spelen. Hij blijft een geweldige speler om naar te kijken.

16. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Pff D-Rose had met 5 sec op de klok de winnende kunnen maken. Hij miste helaas. Jammer jammer. We kunnen nu wel stellen dat de finale Mavs - Heat wordt.

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    There you go.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Dat weet ik nog niet zo, in de playoffs so far zijn Mavs overtuigender eigenlijk. Heat is wel topfavoriet.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Mavs gewonnen...

BEAT THE HEAT!

:D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina