1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612

Ik moest 3x kijken maar dit is Perkins :eek:
    Voor wie dacht dat spelers dus helemaal niets hebben gedaan, hier het tegendeel.

2. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Jezus, die is wel hard bezig geweest zeg. Goed dat je er bij zegt dat het Perkins is :cool:

De vraag is wel of het goed voor hem is, ligt eraan of hij alleen is afgevallen of ook daadwerkelijk met gewichten heeft gewerkt. In de paint heb je wel gewicht nodig volgens mij.

Laatst bewerkt: 11 dec 2011
  3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Perk zal volgens mij nog steeds wel kracht hebben, en het is niet gelijk een lichtgewicht geworden.

Anyway, League Pass sinds vannacht te bestellen.
    Sowieso kan iedereen tot 9 januari alle wedstrijden GRATIS zien! Dus log in en geniet van je kerst ;).

4. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Kan je gratis tot 9 januari kijken ook al betaal je niet? Dus dat het zeg maar een trail is, of dien je gelijk te betalen?

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Nee je kunt gewoon gratis kijken hoe dan ook ;)

International Broadband binnenkort online hopelijk, gok op 90 dollar.

6. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nice, zeker aanmelden en checken! Wij hebben dus International League Pass Broadband nodig of maakt dat niet uit voor die free preview periode?

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Nee je kunt gewoon inloggen en dan krijg je automatisch de 'NBA.TV League Pass Free Preview'.

8. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Thanks, wordt lekker wedstrijden checken in de vakantie.

Wie verwachten jullie dat de MVP award krijgt dit seizoen?

Laatst bewerkt: 13 dec 2011
  9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Nogal vroeg om te zeggen, niet 8)

10. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Kevin Durant, als hij zo blijft groeien in zijn spel tenminste.
    Blake Giffin is ook een kandidaat denk ik, weet alleen niet echt wat hij de afgelopen maanden gedaan heeft (behalve funny or die :+)

En dan heb je nog LeBron, Howard, etc.
    Ben benieuwd wat Kobe nog kan laten zien, dit seizoen.

11. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Op basis van vorig seizoen en de voorbereiding tot nu toe, zet ik me geld op Lebron of Durant. Paul heeft ook een goede kans maar ligt eraan in welke team die gaat spelen en of die niet geblesseerd raakt.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Het is gewoon weer het standaard lijstje... Idd James, Durant, Rose (kun je 2x MVP worden eigenlijk?), Bosh, Paul, Wade, Kobe...

Rookie of the Year vind ik dan leuker om te 'voorspellen'. MVP en Sixth Man is gewoon bijna hetzelfde lijstje als vorig jaar.

13. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, je kan back to back MVP worden, Lebron is dat geweest paar jaar geleden volgens mij? En Jordan en Magic sowieso ook volgens mij. Maar inderdaad, je kan weinig voorspellen, voor hetzelfde geld wordt een rookie MVP, volgens mij is dat pas één keer geweest, weet alleen niet meer wie |:-

Ben benieuwd of die Kyrie Irving nou goed is, wel eerste in de draft maar heeft natuurlijk wel het geluk dat zijn vader een grootheid is.

14. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    In college was Kyrie Irving iig een zeer goede speler, maar de NBA is natuurlijk wel een paar stappen hoger. Ik verwacht eigenlijk veel meer van Kemba Walker, en Derrick Williams.

15. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bij Walker wordt het of top of een flop, maar niet er tussen in. Ben ook heel erg benieuwd naar Brandon Knight.

JJ Barea trouwens naar de Timberwolves, ze hebben daar nu iets van 5 PG's lopen :p

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Free Agents zijn aardig verdeeld..
    Ben alleen nog benieuwd waar Crawford heen gaat, rest vind ik niet interessant. Vind het raar dat Bulls voor Rip Hamilton is gegaan ipv Crawford 8)

En waar Paul gaat belanden, ik heb geeeeeeen idee. Inmiddels heeft LA Clippers Jordan gematched (van Warriors) en Billups uit Free Agency gehaald. Dan lijkt het mij dat ze niet meer achter Paul gaan. Binnenkort zullen ze Gordon nog een bod doen en dan is het finito.

17. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus? Heb er nog niks van gelezen, maar opmerkelijk is het wel.

Ik zie trouwens ook nu pas dat Rubio dit seizoen eindelijk eens in de NBA gaat spelen. Dat wordt ook alles of niets, al neig naar niets :x

18. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Mavs krijgen nu ook wel een indrukwekkend team, met Nowitzki, Odom en Vince Carter en Kidd als PG. Kunnen best hun titel verdedigen.

19. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    @Tyrant: denk dat crawford te duur is voor de bulls. las ook dat ze achter Howard aan gaan.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina