1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    haha, altijd van die gasten die het over dunken hebben :p
    Ik kan dunken en ik ben 194 cm, maar again, dunken is niet belangrijk.

2. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben 1,93 maar ik kan niet dunken, en dunken is wel belangrijk als het gaat om chicks scoren. :+

3. Harry Henkel

Harry Henkel Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, het is altijd beter dan die jochies van 1.80< die de basket lager zetten om wel de ring te kunnen raken. Het gaat om goed basketballen, niet om de show. \o/

4. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hier toevallig waar ik (uiteraard gratis) NBA wedstrijden kan bekijken?

5. Nonsubsisto

Leuk Bevonden:
    0
    Lakers hebben de play-offs gewonnen! :D

4-3 was het uiteindelijk. Nog best spannend, nadat het 3-2 voor de Celtics werd dacht ik even dat de Lakers zouden verliezen.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, was er nog speciaal voor wakker gebleven. Laatste game was nog aardig spannend ook. Bryant in het begin helemaal niet gezien maar dat kwam nog goed uiteraard. Maar vond Artest vooral heel goed, die heeft de game gewonnen voor de Lakers.

7. Nonsubsisto

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb jij de wedstrijd dan live gezien, als ik vragen mag?

8. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
  9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zitten jullie nu ook met spanning te wachten op de beslissing van Lebron James?

10. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    LeBron gaat naar Miami.

Dwayne Wade, Chris Bosh en LeBron James.
    Wat een combo, erg cool.

11. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Vind de combo eigenlijk niet zo, Wade en Lebron in 1 team, gaat clashen denk ik.

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad ja. LeBron moet DE sterspeler van zijn team zijn, en dat is hij niet als hij ook nog eens bij Wade en Bosh komt. Je kan niet twee of drie van dat soort spelers in je team hebben, lijkt me.

We zullen zien hoe het uitpakt.

13. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Ik denk dat het wel meevalt. Vergeet niet dat die drie al genoeg hebben samen gespeeld voor het US-team.
    LeBron is imo niet iemand die DE ster speler moet zijn. Bij de Cavs was hij dat natuurlijk wel, maar ook omdat hij het gewoon was. Maar als je kijkt naar zijn assists dan is het duidelijk iemand die zijn team genoten in het spel betrekt.
    Wade kan dat imo ook.
    En Bosh is al helemaal geen speler met ster-egocentrische allures. Hiermee bedoel ik niet dat hij geen ster-speler zou zijn. Ik vind zelf dat hij dat juist wel is.

14. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Ik denk dat het probleem ook niet zo snel bij Bosh zal liggen. Het komende seizoen zal het uitwijzen. Bij de Celtics gaat het ook aardig met Pierce, Allen en Garnett, maar dat zijn wel spelers die heel goed op elkaar zijn afgestemd.

Dat ze in het US team met elkaar hebben gespeeld is toch heel anders dan in de normale NBA competitie, vergt weer een hele andere houding en gamestijl.

15. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Daar kunnen we het in ieder geval over eens zijn. Mocht het toch niet werken dan is de laatste door wie het komt Bosh wel. Geweldig voor die gast ook dat hij nu bij een team als de Heat zit.
    US-Team heel anders wil ik toch niet zeggen. Het is natuurlijk niet helemaal hetzelfde als in de NBA. Maar ego's die botsen zou ook niet in het US-team gewerkt hebben. Wat ook scheelt is dat James en Wade al vrienden zijn van elkaar.
    We zullen zien, het is in ieder geval (voor mij) weer iets om op vooruit te kijken in het nieuwe seizoen. En we moeten ook nog maar zien wat voor team rond die drie gevormd wordt. Want hoewel het een (imo althans) sterke combo is wordt je nog steeds geen kampioen als het alleen van die drie afhangt.

16. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    LEBRON NAAR MIAMI HEAT I LOVE IT :D

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tijdens de spelen van '08 zijn die 3 dikke maatjes van elkaar geworden en zaten ze er al aan te denken om met elkaar te gaan spelen mocht het mogelijk zijn.
    Zo is er nog een speler die in 2012 naar Miami gaat komen(hoogstwaarschijnlijk) die ook in dat US team zat.

En ik praat nu alleen maar kei hard ESPN na hoor:+

18. Nonsubsisto

Leuk Bevonden:
    0
    2 van mijn favoriete spelers in 1 team, damn. :D

Word een goed seizoen voor Heat, denk ik...

19. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Wat Peter zegt is de denk ik de key. Met drie individuele topspelers komt je er niet, daar hoort nog een sterk team omheen. Dat is iets wat je bijvoorbeeld heel goed terug ziet bij de Celtics, sterke basisspelers en een hele goede bench.

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit sinds 2 weken op basketbal. Ik ben niet de type die een die-hard fan basketbal is en ik volg het (nog) niet echt op de televisie. Daarnaast ben ik een totale beginner als het gaat om regels, tricks, oefeningen, tacktieken, positie's en noem maar op. Maar daar wil ik graag verandering in brengen. Ik vind basketbal fantastisch om te spelen, en dat al als een 'newbie' (Ik ben meer iemand van het doen dan het kijken). Graag zou ik willen weten of er bepaalde sites zijn waar de regels goed worden uitgelegd, waar je tips en tricks kan vinden en noem maar op. Simpelweg, een hulpmiddel voor mij om beter te worden. Dus als iemand een site kent waar ik van alles en nog wat kan vinden, of misschien zelf tips 'n tricks voor me heeft, dan hoor ik het graag!

Excuses als dit nogal saai was om te lezen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina