1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Kobe blijft toch weer goed spelen man, hij is echt unstoppable. Denk dat het helaas geen 6e ring voor Kobe wordt, team heeft niet genoeg diepte. Je ziet dat hij alles zelf moet doen. Wie weet trouwens wanneer de trade deadline is?

Op http://vault.ncaa.com/ kan je trouwens college basketball games terugkijken van weet ik veel hoe lang geleden, zelf vintage MJ staat er bij :D

Laatst bewerkt: 15 jan 2012
  2. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zie ik tot mijn verbazing een samenvatting van de Clippers - Lakers bij studio sport, doen ze dit vaker? Commentaar van Mart Smeets is om te huilen, het klinkt gewoon niet!

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Waarschijnlijk omdat voetbal toch ff stil ligt :p.

Mart is wel echt een basketbalfan, valt me altijd tegen dat honkbal en basketbal dan alsnog bijna nooit op de NOS komen.

4. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ah shit heb de herhaling gemist! Heb de torrent al aangezet dus dat wordt straks checken. Nederlandse commentatoren zijn sowieso dramatisch met sport, ook als ik die Sport 1 commentator hoor bij NBA wedstrijden, da's echt verschrikkelijk.

5. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag dus officieel bekend geworden!

Favoriete opstelling:

G: Kobe
    G: Rose
    F: James
    F: Griffin
    C: Howard

6. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Gaan ze alle 19 mee? Ik zou James op PG zetten en Melo op SF :p

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ik wilde zeggen 'veel te aanvallend', maar toen realiseerde ik me dat er toch geen team tegenop gewassen is :p.

@Maikel: nee er gaan er maar 10 mee uiteraard.

8. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaan er 12 mee geloof ik ;)

En ja lekker aanvallend! Zo ben ik ook ingesteld haha

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Oja excuses.
    Waarom zet je btw Durant niet in je team?

10. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat dit voor mij toch wel mijn persoonlijke favorieten zijn! Vind het alle 5 gewoon geweldige spelers, ook volg ik Durant niet echt ;) Al zit er een lichte twijfel tussen Rose of Paul!

11. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    To much choice, to much choice.

G: Paul
    G: Kobe
    F: Durant
    F: Love
    C: Howard

Paul is voor mij nu de beste PG in de league. Ook al is Rose sneller, Paul heeft toch de beste handles en passing. Kobe lijkt me logisch, die man is nu in vorm en hij is in defense nog steeds een killer. Durant is de beste scorer in de league momenteel. Love is één van de beste rebounders en Howard is defense no 1 in de NBA.

Keuze is zo moeilijk, je kan zo makkelijk 2 top teams maken en dan zou ik nog niet weten wie ik moet opstellen :+ En ja, ik laat LBJ buiten de starting 5, come at me bro :p

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    My shot:

G: Rose (Paul)
    G: Wade (Kobe)
    F: Durant (James)
    PF: Howard (Griffin)
    C: Love (Chandler)

Kobe ligt altijd goed in de markt dus die zal waarschijnlijk elke wedstrijd spelen bij de coach, maar toch ben ik bang dat het dan weer een one-man-show wordt :p.

13. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Huh Howard op PF?! Die andere teams moeten echten denken: FUUUUU wij maken echt geen schijn van kans.

Overigens is de kans er misschien dat dat Kyrie Irving voor Australië gaat spelen.

14. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Damn is alles overdag? :eek:
    Gemist...

Gelukkig kan ik nog wat matches meepakken.

16. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Godver, wist ook niet dat alles overdag was. Kijk de laatste tijd al veel minder matches, vandaag waren ook echt teveel wedstrijden op normale tijd, jammer. Nog even Clippers kijken dan :).

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    CP3 speelt nie?

Check hoe leeg het is bij NO. Je kunt daar gewoon een ticket voor de buitenste ring kopen en dan aan het veld gaan zitten :p.

18. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Hm, moet nog inschakelen, speelt CP3 niet? Zou wel jammer zijn. Maar ja, met Griffin en Jordan heb je ook nog een leuke spelers.

Bij NO was CP3 echt de man gewoon, ben ook bang dat ze nu weg gaan zakken...

Misschien ook nog even Trailblazers kijken, volgens mij spelen die ook wel leuk.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ik zie het al, straks begint OKC - Celtics. Dat is een wedstrijd die je echt live moet zien :D.

Edit: kut dat is 2:00 pas... :mad:

20. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Pff twee uur, kijk of ik het tot die tijd volhoudt, OKC-Celtics is wel echt een vette pot. Durant is echt een baas! Hij kan ook gewoon met zijn 6'10 PG spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina