Bavaria City Racing

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 15 aug 2006.

1. Was inderdaad wel een leuke dag, alleen jammer van het weer en dat je er zowat geen reet van zag op de tribune. o.a. vanwege al die klote paraplu's, veels te smalle baan en te hoge vangrails..

2. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wist ik al van vorig jaar...daarom stond ik lekker op gratis plekken op de coolsingel vlak voor hofplein:) 1 meter van de baan:D

3. JeePee

JeePee Guest

Daarom was ik extra vroeg gegaan zodat ik vooraan kon zitten. Ik zag zowat heel de verlengde willemsbrug, en ook het donutplein was mooi te zien. Ook het beeldscherm hing op een mooie plek :thumbs:
    Wat trouwens ook een mega verbetering was ten opzichte van vorig jaar, is dat Plooi en Mol verslag deden. Dat maakte het in de pauzes een stuk minder saai :)

Ik heb wel een aantal foto's. De meeste zijn gemaakt in de paddock. Filmpjes heb ik niet. Zodra ik de foto's geupload heb post ik ze hier wel :)

4. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben alleen gegaan naar de 4 rondjes van christijan alberts, omdat ik het weer egt bagger was (ik heb later op de avond sbs 6 gekeke en heb gezien hoe de mensen bijna van de brug werden afgeblazen8) ) maar ik stond dus bij de rotonde waar alberts zen "mega donut" maakte vlak voor me neus (15 meter van me vandaan ofsow) zag zen auto nog ff lkkr nasmeulen en hij gooide verdomme zen helm 10 meter van me vandaan:{
    maar ik heb me goed vermaakt en vond het commentaar van mol en plooi ook wel vermakelijk:+

5. Op welke tribune zat jij? C ook toevallig?

Tis dat ik de kaarten gratis had, anders had ik me echt genaaid gevoeld. Je kan beter een beetje vroeg heengaan en een mooi gratis plekkie uitzoeken.

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb ook nog wel een aantal foto's kunnen maken, maar door o.a. de vele paraplus, en de hoge hekken op de plek waar ik stond zie je niet altijd even veel!
    Ik zal ze vanavond ff uploaden, en hier neerzetten.

7. JeePee

JeePee Guest

Ik zat op A.

Dat is opzich wel slimmer ja. Maar aangezien ik bijna 2 uur moet reizen is dat voor ons onmogelijk. Als ik in R'dam zou wonen dan zou ik zeer vroeg op het hofplein/coolsingel gaan staan, op de plek waar alle donuts gemaakt worden.

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hier een paar van de foto's die ik heb gemaakt.
    Ze zijn met een mobieltje gemaakt, dus geen super kwaliteit!

9. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had je wel moeten doen, ik woon ook niet in rotterdam maar ik heb de heletijd op het eind van de coolsingel gestaan, zeer bruut die donuts en het geluid van de autos was er mooier want langs de coolsingel staan bijna allemaal flats en kantoorgebouwen dus dat galmde lkkr door:)

10. JeePee

JeePee Guest

Een beetje laat, maar hier zijn nog een aantal foto's van mij :)

Deel Deze Pagina