1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

(Bedrijfs) uitje

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door gaizka, 10 jan 2005.

1. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt idd nix, maar ik ben met een bedrijfsuitje naar iets van hetzelfde geweest..
    We gingen toen gezellig met zn alle Oud-Hollandse spelletjes doen. Het is serieus echt leuker dan je denkt, zeker met ook gratis drank :9
    Het zal niet de avond van je leven worden, maar gezellig zeker wel..

2. Gewoon chillen met vitamine-pillen.

3. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, ik heb dat op een avond gedaan tijdens de intro van mn studie. Klinkt heel lame maar met de nodige drank erbij is het best lollig hoor! Maar zoals met zoveel; je moet er zelf wat van maken. Als mensen erbij gaan zitten met een klote humeur dan wordt niets wat dus...

4. nfsu dragmaster

nfsu dragmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kleiduivenschieten , guat-rijden

5. UC-Torch

UC-Torch Duuuuss...

Leuk Bevonden:
    0
    zelf zit ik nog op school, maar ik zou denken aan paintballen (op je baas knallen) of karten (tegen je baas knallen)

6. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Maar met paintballen kom je wel rond de 60 € p.p. helemaal als je nogal schietgraage collega's hebt... Dan ben je met lasergamen voordeliger uit.

7. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik vorig jaar wel leuk vond bij ons bedrijf was dat we volgens mij in Almere gingen quad rijden en daarna een korte slip cursus. Was erg leuk!

8. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    wheheh

Deel Deze Pagina