1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beertender: Voor de echte bier liefhebber

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fardo, 27 feb 2004.

  1. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben ook van plan hem te gaan kopen, al vind ik hem wel aan de prijzige kant.. Zit nog een beetje te twijfelen. En het bier is op zich ook best duur, 5 euro voor 4 liter, tegen 8 euro voor 7.2 liter. hmm..
     
  2. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    bij de bijenkorf is er iedere koopavond een demonstratie met de beertender :9
     
  3. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    €250,- werk in een supermarkt en wij verkope ze ook
     
  4. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    w00t!! :eek:


    dat wordt in de bijenkorf aan de beertende hangen dan :D :eek:
     
  5. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    250 euro is echt zo verschrikkelijk duur.. dat is gewoon 560 gulden mensen.. weet je hoe verschrikkelijk veel? nee.. dat heb ik er echt niet voor over..
     
  6. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Je bent net mn moeder, die rekent ook nog alles om naar guldens:) Niet dat ik dan weet hoeveel t waard is:p

    Maare, wij(ik en mn vrienden) hebben ook wel een plannetje om zo'n mooi dingetje te kopen. Aangezien mijn huis hier 50 meter van school gelegen is, is dit hier een hangplek. Dus iedereen meebetalen en dan komt ie hier te staan. Hardstikke mooi. Maar toch, ik houd niet zo heel veel van heineken. Ik vind heineken maar waterig bier. Dus dat (en de prijs) is de reden waarom ik twijfel. Weet iemand toevallig of er ook een grolsch of dommelsch versie van het fustje uitkomt?
     
  7. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Of Amstel! ;) _O_
     
  8. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is er ook een van bavaria is alleen een iets minder 'cool' systeem zeg maar.. Maar de tap is wel geodkoper, het bier daarentegen is weer duurder, maar de tap kost "maar" 44 euro ofzo. Verkrijgbaar bij u plaatselijke supermarkt (in ieder geval bij de Super de Boer)
     
  9. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    amstel en heineken is precies hetzelfde bier. Vind dat ding wel vet duur...
     
  10. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    MWAHAHAHHAHA omg we hebben een kenner in da house :cool:
     
  11. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    zekers wel een cool ding alleen minder dat ie van heineken is (alst nou grolsch of budweiser is 8))
     
  12. Stone

    Stone Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    1
    Van de week een feestje gegeven en dat ding van mijn pa geleend...echt SUPER!! Even voor de mensen die niet van Heineken denken te houden: hou wel in je achterhoofd dat een tapbiertje (lees: op de ideale temperatuur en onder perfecte druk in je glas terecht gekomen) heel anders (lees: VEEL BETER) smaakt dan een biertje uit de fles (om over blik nog maar te zwijgen). Als fervent Heinekenliefhebber hoor je mij sowiezo niet klagen hoor, maar ook ik vond dit lekkerder dan dat ik gewend was. Ander voordeel: tapbier gaat je niet 'tegenstaan' na de zoveelste achterover te hebben geslagen en zorgt zelden of nooit (in mijn geval) voor een kater oid! Als je hierdoor meer gaat drinken, kun je het natuurlijk oook als een nadeel zien. Andere voordelen zijn het 4L-fustje waarvan er makkelijk 2 of 3 onderop in de koelkast kunnen liggen (dit ivm 'voorkoelen', zodat de beertender niet eerst uren moet gaan 'bijkoelen' maar je gelijk een lekker biertje kunt tappen). Door het relatief geringe formaat misstaat de beertender ook zeker niet op het aanrecht (ook niet in estetisch opzicht!). Als laatste voordeel: een fustje vervangen kostte mij gemiddeld zo'n 10 seconden...echt niet normaal, zo simpel!!
    Nu was het de verjaardag van mijn vriendin...over een paar maanden ben ikzelf jarig...ik weet al dat ik dan eerst ff bij mijn pa langsga!

    Dus voor de bierliefhebbers: kopen die handel!! De prijs is trouwens ook wel redelijk te noemen ivm espresso- en cappucino-apparaten.
     
  13. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    ja ok.. maar wij zijn wel arme studenten he..
    trouwens.. gewoon je krat bier buitenzetten (mist het wat koud is buiten, of anders leg je je flesjes ff in de vriezer) is ook een handige manier om aan een koel biertje te komen. ehum.. net of het iets uitmaakt onder welke druk je bier in je glas komt..
    dat je van tapbier minder snel een kater krijgt ligt denk ik eerder omdat je het door een grote opvervlakte drink.. je krijgt immers ook sneller een kater als je het met een rietje dringt (vraag me niet hoe dit komt hoor)
     
  14. maarten01king

    maarten01king Copito de nieve

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Geen illigale/gestolen waar aanbieden graag!
     
  15. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest



    HAHAHAHAHAHAHAHA OMG we hebben een jostie die geen sociaal leven heeft in da house!
     
  16. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Lol, wat is een jostie? 8)
     
  17. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    dude, je wil toch niet serieus gaan beweren dat Amstel hetzelfde product is als Heineken???

    dat het allebei op papier van Heineken is, wil nog niet zeggen dat Heineken hetzelfde bier in twee verschillende verpakkingen stopt :confused:

    edit: een josti is een aanduiding voor een lid van de Josti-band...

    slaat volkomen nergens op...
     

  18. Zijn ze niet beschadigd dan?:+
     
  19. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    nee wil ik ook niet serieus beweren maar het is zo leuk hoe jullie vredige xbox membertjes erop reageren...

    en Eckie was aan het flamen... ECKIE MOET BILLENKOEK KRIJGEN!O-)
     
  20. Het komt in ieder geval wel uit dezelfde fabriek.
     

Deel Deze Pagina