1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beertender: Voor de echte bier liefhebber

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fardo, 27 feb 2004.

  1. Stone

    Stone Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik concludeer een paar dingen uit je post:
    - Je oordeelt voordat je iets uitgeprobeerd hebt;
    - Je kunt niet tappen;
    - Lopen en drinken gaan bij jou niet samen;
    - Je bent vrouwonvriendelijk, homofoob en lijdt aan een minderwaardigheidscomplex.

    Tevens vraag ik me af of jij ook je water nog boven open vuur kookt, losse theebladeren gebruikt, je kleren in de sloot wast en buiten het toilet moet bezoeken?

    Verder vond ik je post uitermate sterk beargumenteerd...hulde!!
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  2. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ontkenings fase......;)
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Beertender, neemt ongeloofelijk veel stroom, echt abnormaal veel. Als je em een jaar in het stopcontact hebt kost dat je 80euro alleen aan stroom kosten voor dat ding. En het biertje is veel duurder dan kratje bier. Bijna 2keer zo duur is het bier uit de beertender. En het is nu nog een 'promotional price' dus zodra iedereen zo'n ding heeft gooien ze de prijs omhoog.

    Bron: Consumentengids


    En Heineken is pisbier *Zal nu wel veel reacties op die uitspraak krijgen*
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2004
  4. Stone

    Stone Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    1
    Zucht...waarom spreekt iedereen toch altijd in waarheden? Kun je niet gewoon je mening verkondigen? Als je nou zegt: "Ik VIND Heineken pisbier" , dan kan ik me daar in vinden. Maar je moet niet zeggen dat dat zo IS! Smaken verschillen gelukkig nu eenmaal en dat is helemaal niet erg. Tenminste, dat VIND ik niet!
    Wat betreft de comsumentengids: Dat zal inderdaad wel kloppen. Ik gebruik dat ding echter niet 365 dagen per jaar. Alleen voor een 'feesje' (=veel bezoek) komt ie tevoorschijn, dus met het stroomverbruik valt het in mijn geval wel mee. Normaal gesproken ga ik gewoon voor het flesje. Wat de prijs betreft: die is inderdaad erg hoog. Zoals ik al eerder aangegeven heb moet het smaakverschil wel opwegen tegen de meerkosten. Die beslissing moet ieder voor zich nemen. Gelukkig betaal ik ongeveer net zoveel voor het bier als wanneer ik een krat in de winkel koop (hoewel ik die echter ook goedkoper kan krijgen, dus verhoudingsgewijs betaal ik ook extra!). Wat die Promotional Price betreft verwacht ik niet dat het duurder wordt. Om 2 redenen:
    - Als het volume toeneemt worden de productiekosten lager;
    - Ook binnen Heineken is het besef aanwezig dat het bier wel wat aan de dure kant is. Om de concurrentie voor te blijven zou het dus een onlogische stap zijn om de prijs nog verder op te voeren.
     
  5. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik oordeel inderdaad voordat ik iets uitgeprobeerd heb, ik twijfel echter ook niet aan het apparaat qua technische functies, maar aan de activiteit.
    En tappen is bij mij geen probleem met jaren barervaring. Echter, ik denk dat bij jou een gevoelige snaar heb geraakt en je erachter bent gekomen hoe fout je aanschaf was.
    Laten we wel wezen, ALS je het in je hoofd haalt thuis te gaan tappen, haal dan een fatsoenlijke bar installatie in huis zodat je meteen grootschalig een feest kunt houden. Met je Beertender sla je echt een flater en ik blijf dan ook bij mijn filosofie. Je koopt alleen een beertender als je graag cool wilt zijn (maar de plank hopeloos misslaat) of als je een nicht bent die graag als een vrouw zijn eigen apparaatje heeft om zijn eigen biertje te tappen. Een beetje man pakt gewoon zijn biertje uit de koelkast, opent hem en is binnen 20 seconden weer terug op de bank om verder met zijn vrienden te kijken wat hij aan het kijken is, of nog beter, om het het strafatje te drinken die hij heeft verdient.
    Proost!
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2004
  6. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Waarom kom ik uit op de site van een of ander wasmiddel als ik op die link druk? :{

    edit/ laat maar. Ik drukte op het plaatje. Ik had de link eronder nog niet gezien :+
     
  7. Stone

    Stone Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    1
    Jouw FILOSOFIE is duidelijk een mening. En dan zelfs een mening die nergens door argumenten ondersteund wordt. Maar goed, dat geeft niks. Ieder mag zijn eigen mening hebben. Wel triest dat je de meningen en oordelen van andere mensen niet kunt respecteren, maar je geeft zelf al aan snel tot je (voor)oordeel te komen.
    Raar he trouwens, dat je TEGEN het thuistappen bent, maar dat een volledige tapinstallatie bij je thuis ineens wel door de beugel kan. Als je jezelf zo lekker tegenspreekt, hoef ik mijn punt niet eens meer te maken!
    Trouwens, ik heb geen spijt van mijn aanschaf, want (zoals je had kunnen lezen) heb ik die Beertender nooit zelf aangeschaft maar alleen maar een paar keer geleend. En uit ervaring kan ik (en vele vrienden met mij) zeggen dat het ideaal is op een feestje thuis. Voor de rest blijf ik gewoon bij mijn mening van mijn vorige post en kan ik jouw mening respecteren. De manier waarop je hem uit echter geheel niet! :{
     
  8. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Waar is een forum voor dan? Om meningen te uiten toch? Ik uit hem de eerste keer en die bevalt jou niet, dus gooi het er maar op dat het een rare mening is. Moet je niet moeilijk gaan doen, je kunt er gewoon slecht tegen dat je je realiseert dat je of een wanna-be bent, of een nicht.

    De Beertender is gewoon fout, zoiets koop je niet. Net zoiets als je kraag omhoog bij een polo, ook gewoon fout! Echter, de beertender is wel voor hetzelfde soort persoon gemaakt, mensen die graag cool willen zijn, maar de plank zo ver misslaan.
     
  9. Stone

    Stone Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    1
    Lees toch eerst voordat je weer allerlei onzin uitkraamt |:- |:- . Deze discussie is in ieder geval nutteloos geworden, omdat er van een discussie geen sprake is. Met je jarenlange barervaring zul je toch wel de puberfase voorbij zijn? Jammer dat je je echter nog steeds uit als een kleuter, jammer dat je het verschil niet weet tussen je mening geven en je mening opdringen, jammer dat je van nature zo bevooroordeeld bent, jammer...ja, dat ben je :{ .
     
  10. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    hé hé er is niks mis met de kraag omhoog _0/

    Maar over de Beertender, ik vind het maar een gammel apparaatje, althans, de tap zelf. Daar zit gewoon een veer systeem in, heb je gewoon totaal geen gevoel voor nodig om deze open/dicht te gooien, wat met het tappen van een echt biertje wel zeker belangrijk is. Ik werk in het clubhuis van de golfclub en moet daar ook bier tappen. Vind het leuk om te doen, echter drink ik ze liever. En als je dan in de winkel ff met dat ding zit te "spelen" vind ik het maar niks vergeleken met een echte Heineken tap installatie :D
     
  11. Stone

    Stone Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    1

    Dat klopt, je moet echt die tap in 1 keer helemaal open gooien en dan weer in 1 keer helemaal dicht...maar het werkt wel :D . Die kraag ben ik echter ook niet zo weg van :+ . Ga me nu ff laten bedienen...tis tenslotte vrijdagavond!!
     
  12. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    @ Aart: je geeft niet echt een mening, maar je spreekt het uit net alsof het ene feit is. Net zoals de kraag bij een polo omhoog fout is, dat is jouw mening, er zijn geen regels voor dat ie NIET omhoog mag hoor. Let de volgende keer ff als je een mening geeft, zodat iedereen weet dat het als een mening bedoelt was, en niet als iets wat zo is!
     
  13. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    whatever gast, als ik een mening heb die jou niet bevalt noem je het bevoordeeld. Wat ben je ongelooflijk hypocriet bezig, JIJ bent diegene die mij op mijn mening aanvalt, ik val jou nergens aan en dring mijn mening ook niet op. Echter, als jij het nodig vindt om mij erop aan te vallen zal ik er wel kracht bij zetten. Wat snap je nu niet?
    Maar bespaar je de moeite en geef maar geen antwoord, het is niet zo dat ik het ga zal lezen of nog op antwoorden.
     
  14. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Jerry, Jerry, Jerry!!O-)
     
  15. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    zoals ik al zei lijkt het voor andere mensen alsof de mening die jij gaf, een feit is. het lijkt zo, dat jij denkt dat dat een feit is. Natuurlijk denk je dat niet, alleen zo kwam het over. Dus geen gezeik meer en ontopic gaan.
     
  16. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie nou gewoon een nuttige inbreng in dit forum willen brengen kunnen jullie mij zeggen waar de laagste prijs voor de beertender te vinden is, want hij lijkt mij wel ideaal kado voor een vriend, heeft namelijk een eigen klein barretje met veel drank, dus kan ook wel een beertender bij. Heiniken uit tap is namelijk wel goed te drinken. Grolsch is wel erg lekker uit fles, maar denk dat dit ook goed smaakt.
     
  17. Stone

    Stone Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze hebben een vaste prijs. De orginele versie kost dacht ik E269,- en de budgetuitvoering (zonder RVS en controlelampjes) E199,-. Die laatste heb ik iig bij Blokker gezien en Modern. De orginele is bijna overal wel verkrijgbaar. Succes ermee!
     
  18. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Oef! Word ik geroepen? 8)

    Tsja, ik zou ook wel een Beertender achtige tap willen hebben, maar vind eerstens dat een tap op gaspatronen moet werken en niet op lucht en tweedens dat Heineken bier altijd zo duidelijk verraadt uit welke sloot het gebruikte water vandaan komt... :+

    Ik vind een getapt pilsje altijd stukken lekkerder dan uit de fles en kan haast niet wachten tot ik ergens een goede thuistap kan vinden voor HJ-tjes. (Voor de leken: Hertog Jan)

    Tot dan hou ik het lekker bij HJ uit de krat (én Westmalle Tripeltjes... Hmmm!!!!!)
     
  19. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Grolsch is ook tering lekker uit de fles. En Maes is ook wel erg lekker. En tja, Westmalle Triple. Kwijlllll....
    Zo'n ding vind ik alleen voor de die hards. Je bent er tering veel geld aan kwijt terwijl je net zo goed uit t flesje kan drinken.
     
  20. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    _O_ Jupiler _O_
    Oeww wat een heerlijk bier zeg, binnenkort maar weer een kratje halen :)
     

Deel Deze Pagina