1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

bestaan UFO's?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door being-xboxed, 13 jul 2003.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Als het gaat om ufo's en buitenaards leven is er een theorie die ik altijd al zeer interessant heb gevonden. Er zijn steeds meer wetenschappers die geloven dat er in ons sterrenstelsel een 10e planeet is geweest die om de een of andere reden is vernietigd. Toen dit gebeurde zijn brokstukken op de net in ontwikkeling zijnde Aarde terecht gekomen. Deze brokstukken bevatte o.a. aminozuren die zich combineerden met andere stoffen waar uit de eerste vorm van primitief leven zich ontwikkelde. Aminozuren zijn de bouwstenen van cellen en aangezien alle levende wezens zijn opgebouwd uit cellen en men weet dat deze aminozuren oorspronkelijk niet op de Aarde voorkomen, maar alleen te vinden zijn op plaatsen waar meteorieten zijn neer gekomen kun je dus eigenlijk zeggen dat de mens zelf een buitenaards wezen is. Daarnaast denken mensen dat er op die 10e planeet wezens leefden die in staat waren om via ruimteschepen die planeet te ontvluchten voordat deze werd vernietigd. Als je dit combineerd met onze eigen geschiedenis waarbij volkeren uit de oudheid teksten en afbeeldingen hebben achtergelaten waarbij men het heeft over in hun ogen goddelijke wezens uit de ruimte die zich verplaatsten in vreemde voertuigen dan zouden dit wellicht diezelfde wezens kunnen zijn als van die 10e planeet. Veel van die volkeren hebben gebouwen achtergelaten die op zo'n manier zijn ontwikkeld dat men tot op de dag van vandaag niet kan begrijpen hoe dit is gebeurd aangezien men de mensheid in die tijd niet in staat achtte dit te doen. Tenzij ze wellicht hulp hebben gekregen natuurlijk. Een verdere theorie is dat ons hele idee van religie gebaseerd is op deze goddelijke wezens. Stel je eens voor dat deze wezens in staat zouden zijn geweest om zieke mensen te genezen en wonderen te veroorzaken zoals dat in de Bijbel staat toegeschreven aan Jezus en God. Het kan dus zo zijn tijdens de ontwikkeling van die nepreligies men van buitenaardse wezens menselijke wezens heeft gemaakt om het voor de mensen makkelijker te maken om hier in te geloven. Vervolgens is men deze religies gaan misbruiken om de mensen in controle te houden. Toen de buitenaardse wezens echter zagen hoe de mens zich op deze manier ontwikkelde besloten ze dat wij nog niet klaar waren om hen en onze gezamelijke geschiedenis te accepteren en zijn ze weer weg gegaan. Of toch niet? Misschien komen ze af en toe nog wel eens langs om onze ontwikkeling te onderzoeken en zou dat bepaalde ufo's kunnen verklaren. In ieder geval heb ik dit altijd wel een mooie theorie gevonden en of het waar is of niet... ik weet het niet en misschien zal ik het wel ook nooit te weten komen, maar het blijft interessant om erover na te denken.

2. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    nu heb je zeker ook wel een lamme hand :)

3. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ze hebben bestaan maar nu niet meer , of ze zitten nu heeeel ver weg

4. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat wij ook maar aangepast zijn aan deze aardkloot.
    mars lopen ze rond met huid immuum voor kou ofzo (zeg ook maar wat) en leven ze wel van...

5. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geloof pas ergens in als is bewezen dat het bestaat, dat is het nog niet, dus ik geloof (nog) niet dat ze bestaan.

6. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien zijn aliens onze klein klein klein klein ............kinderen. En komen ze uit de toekomst. Ze zijn geevolueerd tot zulke kleine mannetjes met grote ogen en kleine handen. Maar ja het is logischer dat ze gewoon van een ander planeet komen dan dat ze kunnen tijdreizen. Maar als ze ook echt van een ander planeet komen, zijn ze hier niet voor niets. Ze willen iets van ons, iets dat zij niet hebben. Misschien zijn we bijzonderer dan we denken. En dat van de tiende planeet lol misschien is dit hem aarde of alleen een deel ervan. Misschien waren wij de aliens.

7. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    weet je ik wil altijd eerst bewijze zien voordat ik ergesn een mening over geef dus ik zou niet weten of er aliens bestaan

8. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    dan kan je lang wachten.

9. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk van wel dat er [spookysound] Aliens [/spookysound] zijn.
    Er zijn weet ik veel sterrenstelsels met weet ik veel zoveel planeten, dan moet dat toch haast wel?? tenzij je zo hypocriet bent dat je zegt dat het niet kan. Die [spookysound] aliens[/spookysound] hoeven helemaal niet op mensen te lijken, laat staan intelligent zijn. Ik denk ook dat er verschillende rassen [spookysound] aliens [/spookysound] zijn, de ene soort intelligent, de andere zijn een soort holbavianen.
    Op andere planeten heb je ook andere soorten dieren, wordt dat dan ook al een [spookysound] alien [/spookysound] verstaan? Ik denk ook dat ze op die planeten steden hebben, fauna en flora en stuff..
    Ik breng jullie hier later meer duidelijkheid over, want als ik genoeg cash heb, koop ik een raket en ga ik het heelal verkennen:cool:.

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Misschien zijn ze d'r al wel.. En zijn zo inieminie klein dat niemand ze kan zien.. Ter grootte van een nanometertje ofzo.. En ze zitten hier al jaren, te verteren op al onze kwijtgeraakte spullen die we nog meer terug konden vinden..

(Ja, nu weet je het.. Ze zijn gestolen door buitenaardse wezens) ..

Nah, ik denk wel dat ze bestaan.. Er is vast een planeet waar leven op kan bestaan, al zijn 't maar planten. Die leven net zo goed.

11. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Vroeger toen de mens zo dom was dat er karren met vierkante banden waren. was er meschien al een wezens op een andere planeet die toen al netzo slim was als nu of meschien nog wel slimmer!

12. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    en wat wil je daarmee zeggen?

13. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Ehhmm..
    nou dat ze nu dus al onderhand wel kannen reizen van planeet naar planeet

14. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Er schijnen ook meerdere zonnestelsels te zijn dus dan zal er ook nog wel ergens een "aarde" zijn met wezens...

15. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het heelal is toch oneindig? Als dit zo is bestaat alles oneindig, dus ook de mens.

16. valetinek

valetinek --> X-BOX

Leuk Bevonden:
    0
    ik gloof er wel ik, ikzelf woon in ede. Ik werd s'nachts een keer wakker van heel vel licht dat uit het raam kwam( dit is egt waar) ik wou kijken maar het was glijk weg. Toen de volgende ochtend de krant las, las ik dat een vrouw uit ede in een flat(een straat tegenover mij) ook het licht hetzelfde velle licht had gezien......ze had zoiets nog nooit gezien, ik ben naar haar toegegaan....en een praatje met haar gemaakt, zei dagt dus dat het alliens waren, ik zou niet weten wat het anders moest zijn, het was zo vel. sinds toen slaap ik niet meer lkkr als ik licht zie.

p.s: dit is egt geen lul verhaal

17. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    een lantaarnpaal die teveel stroom toevoer kreeg :+

18. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk geloof heboel van die shit & sommige mensen geloven nx wat ze niet kunnen zien of voelen. Ik denk vaak, wat een crap, simpele boeren. Maarja, das geloof.

Niet dat ik zo'n koorknaapie ben hoor. Maar k geloof wel in mezelf ;)

19. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ufo's bestaan niet, crap verhaal!

20. Osin

Osin Made G

Leuk Bevonden:
    0
    UFO's bestaan niet ....

Deel Deze Pagina