1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

bestaan UFO's?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door being-xboxed, 13 jul 2003.

1. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Ik geloof niet in UFO's als in de zin met aliens nee. Ik geloof wel dat er heel veel leven is buiten ons sterrenstelsel maar niet in de buurt in ieder geval.

Laatst bewerkt: 30 jul 2003
  2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ze hebben in Antarctica sporen van buitenaards leven gevonden!

3. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Ze hebben inderdaad een meteoriet gevonden met versteende resten waarvan ze aannemen dat het een of ander microob is geweest ofzoiets

4. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    En nu zijn het muzikanten die metal spelen. kijk op www.gwar.net

5. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zo te zien zitten er ook aliens op het forum!!

Mensen, probeer nou eens duidelijk en fatsoenlijk de nederlandse taal te gebruiken.

Meschien= misschien
    Kannen= kunnen
    Gloof= Geloof
    egt= echt
    Glijk= gelijk
    Velle= fel
    Dagt= dacht
    Heboel= heleboel

Ik weet niet of ik moet lachen of huilen, neem gewoon eens de tijd om een bericht te typen, dan leest het voor de rest ook makkelijker.

6. little_muppet

little_muppet Kirby!!!

Leuk Bevonden:
    0
    aliens = jep.

ufo's = not!

7. JaN Nl

JaN Nl Just another guy

Leuk Bevonden:
    0
    marsmannetjes nee...
    aliens wel een soort van, meer in de trant van microscopische beessies,

iig als ze er echt zijn lijkt het me wel lache als we over 200 jaar de ruimte gaan verkennen en je hebt van die aliens die elkaar met knuppels te lijf gaan, uitroeiuh!!!

8. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom moeten ufo's ons als eerst zien?! Als dat zo is betekend dat ze veel verder vooruit lopen in de technologie of nie? Zolang wij hen niet kunnen zien, zien ze ons ook niet.

Daarom moet er maar wat meer geld in onze technologie worden gepropt zodat we snel weten of ze egt bestaan.

9. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    ufo's zijn unidentified flynig objects, dat wil zeggen vliegende objecten waarvan je niet weet wat het is
    nou er zijn dus mensen en die hebben vliegende objecten gezien waarvan ze niet weten wat het is dus ufo's bestaan

wat aliëns betreft weet ik het ook niet, maar het heelal moet zo enorm groot zijn dat het wel uiterst raar zou zijn als wij op aarde de enige intelligente wezens hebben

10. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Mijn vriend, met geld koop je geen kennis :p

11. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof ook niet in aliens en zeker niet in UFO's.
    Het kan best zijn dat er ergens in het heelal leven bevind maar dat moet dan nog steeds minimaal de zelfde inteligentie en een nog veel betere technologische ontwikkeling al de mensen hebben.

Stel dat ergens leven is, dan moet het nog wel haalbaar zijn om hier te komen en als zij weten dat hier leven is waarom ondernemen zij dan niks en waarom komen ze überhaubt naartoe.

Lijkt me allemaal een beetje onwaarschijnlijk dus daarom geloof ik er niet zo in.

12. JaN Nl

JaN Nl Just another guy

Leuk Bevonden:
    0
    maar met geld kan je onderzoeken doen en met onderzoeken vergaar je kennis

13. Phrenesis

Phrenesis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat hebben jullie het nou steeds over microscopische beestjes?
    Misschien zijn wij voor hun wel microscopische beestjes. En dat de ´aliens´ juist veel groter zijn dan wij. En dat er ergens een hele grote planeet is enzo.

En ik geloof niet in die wezens zoals ze meestal beschreven worden.
    Maar ik geloof ook niet dat wij de enige zijn.

14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik heb wel allemaal aliens gezien tijdens prinsjesdag. Oh, heten die tegenwoordig HOEDJES...???

15. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, als zij ufo's hebben, dan beschikken zij toch cker wel minimaal over dezelfde inteligentie en een betere technologie?!

Het is heel grappig, de (meeste) mensen denken dat zij de inteligentste wezens zijn. Op aarde oke, maar niemand weet wat er verder is. Wel geloof ik erin dat de mens zelf de aarde (moeder natuur) naar de klote zal helpen. Maar das weer iets heel anders natuurlijk.

16. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    van sommige mensen vraag ik me uberhaupt wel af of het intelligente wezens zijn, maar dat terzijde......

waarom zouden mensen de aarde naar de klote helpen???
    ik geloof dat mensen wel stoppen voor het te laat is......dat wil zeggen...te laat voor de mensen.....kijk, dat de helft van de diersoorten ondertussen dan in uitgestorven, tja.... helaas

btw. er moeten wel rare dingen gebeuren, wil de mens de aarde zelf kapot maken....

17. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Niet letterlijk natuurlijk, maar normaal bewoonbaar voor mens & dier.

Hmm...schrap dat voor dier maar weg trouwens, want dat is het nu al bijna niet meer.

Ach, t is gewoon maar afwachten denk k.

18. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    vandaag of gister stond er in de krant (de metro) een foto van (waarschijnlijk) een ufo, die was 'geland' of 'heel laag vloog' in de buurt van amsterdam, ben nog even dat plaatje op internet aan het zoeken:+

hier plaatje
    en dan naar pagina 4:eek:

Laatst bewerkt: 17 sep 2003
  19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hehehe, die UFO heeft Xenon-voorlampen. Ze hebben in ieder geval gevoel voor smaak :D

20. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Goede actie van Canal +, had mijn idee kunnen zijn.

Deel Deze Pagina