Beste Anime Ever Naruto

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door sasuske, 11 aug 2003.

  1. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ja fansubs 4ever he :p. enigste anime die ik op tv heb gekeken zijn dbz/gt, gundam wing en af en toe pokemon :D
     
  2. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    Vroeger was er Guyver, ook wel een vette.

    Ik heb deel 2 van Ghost in the Shell, maar ik moet hem, nog ff zien.
     
  3. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Guyver heb ik onlangs nog gekeken. Een uitstekend voorbeeld van oldskool anime ownage :D
     
  4. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ghost in the Shell 2 Innocence. De manier waarom ik em kreeg is niet echt christelijk ne neit erg legaal. Maar ik heb het gezien.
    Onbeschrijvelijk. Zo mooi. Kunst gewoon.

    Zodra dat ding op DVD is ga ik em kopen.
    Andere waanzinnige anime zijn idd Serial Experiments Lain ( liggen hier op echte dvd's :p), Hellsing en vampire hunter D.
    En dan nog Blood last Vampire en ik kan wel ff door ratelen.
    Cowboy Bebop. en GitS tv serie.
    Maar op de top van anime series staat nog steeds Azumanga Daioh.
    Geniaal is dat :D
     
  5. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
  6. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    Argh kword gek, kwil zoveel mogelijk zien, maar mijn harde schijf zit al aardig vol (160 gig). Ik ben al begonnen met flame of recca (ninja etc), samurai shamploo (makers van Bepop) en Hunter x Hunter (echt een hele goeie), maar het wordt tijd dat ik een dvd brandertje ga aanschaffen..hehe. Ik probeer op zich nog wel zoveel mogelijk van de anime films origineel te kopen, staat toch wel leuker in je kastje ;)
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2004
  7. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon 1 serie per x kijken. Als je die af hebt, van hd verwijderen. En ja een dvd brander is idd best handig :p
     
  8. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Vooral niet doen, joh. Straks snapt iemand, behalve het stelletje anime freaks op dit forum, nog iets van Naruto. |:-
     
  9. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Naruto vind ik dus echt wel de beste anime serie!!! alleen ik heb het de laatse tyd niet zoo gevolgd wel jammerr (weten jullie mischien een video-afspeel programma, zoal divx, wat goed iss voor avi files) maare sasuke is een supervet karakter en naruto,... ja die is gewoon dom :p
     
  11. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    serie geen film :d
     
  13. sasuske

    sasuske Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    nu 100 jaar verder...:$ vind ik naruto een van de slechtere :p
    Kenshin reminiscence , bloodlust vampire hunter D, one piece, now and then here and there en Monster zijn veel erger
     
  14. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het daar niet mee eens. Naruto blijft toch een van de betere series, met een redelijke verhaal (tot de fillers), en een goede combinatie van actie/ humor en tragedie.

    Het is niet heel vreemd dat deze thread nog open is aangezien er ook een is over Bleach. Persoonlijk vind ik Naruto beter hoewel bleach ook erg goed is. Over het hierboven genoemde one piece; die sfeer vind ik iets te overdreven, dat trekt met niet echt, het moet wel een beetje normaal blijven.

    Misschien is het wel handig als de topicstarter misschien wat screens en info plaatst zodat het Topic een wat betere uitstraling krijgt.
     
  15. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Wacht maar als die Naruto fillers afgelopen zijn. Dan praat je denk ik wel anders. One Piece vind ik overigens ook erg dope. Mooi verhaal en bijna elke episode is kwalitatief goed.
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2006
  16. sasuske

    sasuske Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het, zelf ben ik paar maanden geleden gestopt met de serie te volgen en aan de manga begonnnen. De manga is zwaar goed, alleen zoals jij zegt de fillers inde anime verpesten naruto.

    Fillers hebben ook Dragonball Z verziekt, dat je hondert jaar moest wachten voor één gevecht. Naruto buiten ze op dezelfde commerciele manier uit. Het concept is goed, alleen wordt verziekt...:'-(
     
  17. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd heel triest. De anime heeft nog weinig met Naruto te maken helaas. Ergste vind ik nog dat ze eigenlijk deze week met fillers zouden stoppen, maar er nog een stuk of 20 achteraan geplakt worden
     
  18. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu bij episode 101, vind het nog steeds heel vet. :) Maar wat zijn fillers eigenlijk..?
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik ben nu bij aflevering 108.... kan ik nog even door? tot nu toe vind ik het echt super.

    One piece nog steeds niet gezien...leuk?
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    fillers zijn eps die afwijken van de verhaallijn van de originele manga. Veel gehoorde nadelen van fillers: slecht uitgewerkte verhaallijn, veel superflauwe humor en personages die 'stil staan'. Kan ook niet anders, anders kunnen ze niet terugkomen bij de manga
     

Deel Deze Pagina