1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste game die JIJ ooit gespeeld hebt!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mitch afca, 12 dec 2008.

1. Valorite

Valorite Information = Power

Leuk Bevonden:
    0
    Ultima online, ergens in het jaar 2001 _O_

2. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Duidelijk Css in de multiplayer ja. blijft toch de beste online fps game vind ik

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Beste game ooit? Nee dat kan niet...

Ik krijg deze vraag ook vaak van andere gamers, al op de middelbare school (wat voor mij even terug is) wat het zo'n vraag die even werd gesteld in de middag. Ik speel (al) sinds de nes/ snes en mijn beste game ooit. Die is er niet.
    Elk genre heeft zo zijn beste game en ik houd van afwisselen. Waar de ene game bijvoorbeeld heeft gezorgd voor de beste horror ervaring ooit (resident evil 1 remake) zorgde een ander voor het mooiste verhaal ooit ( Eternal Sonata) en een ander voor de meeste fun in de multiplayer (mario kart snes) of timesplitters 2?

Maarja per genre dan:

First person shooter:
    Met stipt op één. Super mooie graphix, actie en nouja gewoon ownage. De muziek luister ik ook nu nog heel vaak. De betere nummers waren later ook in UT99 gedaan. Unreal = unreal, te vet.Hierna ook heel veel UT99 gespeeld.

RTS:
    Warcraft 3, zoveel gespeeld, teveel hiervoor had ik Warcraft 2 al best veel gedaan maar 3 ging er over heen. Na een tijdje ook voor de top 1000 van Europa gespeeld etc. Spelen tot diep in de nacht, jaja dat was Warcraft 3.

Platform:
    Super Mario World of Super Mario 64, de muziek van mario 64 is iets beter maar super mario world was moeilijker. Ik weet 't niet, beiden waren super.

Rpg:
    Secret of Mana, eerste game waarbij ik emotioneel echt betrokken was en ook van dit spel luister ik nog muziek. Zoals "Dyluck come home OC remix".

Racing:
    Need for speed 2: hot pursuit, heerlijk, exotische tracks, exotische wagens, lekkere electronic muziek. Heel jammer dat het nooit meer tot dit niveau is gebracht na NFS 3, NFS most wanted is leuk maar ik mis de weggetjes langs de stranden etc.

Ik speel ook nooit één type game, wat ik speel hangt ook af van mijn mood. Als ik al een tijdje shooters heb gedaan is een platform game zoals Mario Galaxy ineens interessant. M.a.w er is geen beste game ooit, wel een aantal games die per genre het hoogste scoren maar zelfs zij hebben per genre eigenlijk een gedeelde eerste plek.

4. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ik zeg Goldeneye op de N64 en op gelijke hoogte Rainbowsix Vegas, zo lang heb ik een game nog nooit gespeeld.

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Deel 3/4 vind ik zelf veel beter quo verhaal en gameplay dan deel 2.
    Heb zelf speciaal een ps2 gekocht(en na 2x uitspelen vandeel 3 weer verkocht) en heb godzijdank voor 2 weken een ps3 kunnen lenen van een maatje die op vakantie ging. Heb toen zelf deel 4 ervoor gekocht maar man o man_O_

Zou echt nog proberen deel 3/4 te gaan spelen als ik jou was!

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De spelfout is eindelijk uit de topictitel _O_ Dank u.

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.017
    Zoveel, kan echt niet kiezen.
    Maar er is altijd wel een game die blijft en die is nog steeds awesome.
    Heroes of Might and Magic III FTW!!!!

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Driver 1
    Ik speel af en toe met m'n vader nog steeds de time trial in Miami.. Dat, en de intro, maken dit het beste spel ooit. Klaar :+
    Chronicles of Riddick; Escape from butchers bay.
    Ik weet nog heel goed hoe ik meegezogen werd in het verhaal en hoe schitterend ik het allemaal vond.. De graphics waren een ervaring op zich..
    Gran Turismo 2 (geloof ik, die rode hoes)
    ZOVEEL AUTO'S! En toch elke keer beginnen met een Renault Clio :+
    Metal Gear Solid 2
    Het verhaal.. Plus, het was het eerste spel waar ik niet zo goed in was, maar waar ik toch eindeloos door bleef spelen, omdat ik zo graag wilde weten hoe het verder ging. Echt dope.
    Command And Conquer, alle delen met als hoogtepunt Red Alert 2.
    Ik ben eigenlijk gestopt bij Yuri's Revenge, maar alle delen waren zo vet, zelfs Renegade heb ik dood gespeeld _O_

9. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Final Fantasy VII

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    GG, heb je Metal Gear Solid 1 gespeeld? Want ik kan niet geloven dat überhaupt iemand deel 2 beter vindt. :+

11. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ps1; red alert
    N64; goldeneye
    pc; toen ik online begon te gamen was het Age of Empires1 en nu cod mw2 / wow
    xbox/360; blijft toch halo :)

12. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Grand Prix 2 (1996)

Wat een game destijds voor een racefan.:thumbs: De community leeft gewoon nog steeds. Speel het nog steeds weleens.8)

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee :cool:

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Inderdaad, MGS II is duidelijk minder als MGS I. :cool:

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Counter-Strike 1.5(/1.6)

Red Alert 1

Geen uitleg nodig lijkt me.

16. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Super mario 64
    Banjo kazooie/tooie
    Goldeneye
    Donkey Kong

allemaal op de N64 :)

17. run n attack

run n attack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    deze games hebben idd een top 10 plaast dat waren nog eens games

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik ben de NDS versie van Super Mario 64 aan het spelen en hij is gewoon na al die jaren nog steeds geweldig. Ik weet nog goed dat de N64 uit kwam en mijn broer hem toen met mijn moeder ging halen. En dan eindelijk opstarten en Mario in 3D meemaken, ik denk het meest impressive game moment ooit, en velen zullen het met mij eens zijn. Het was allemaal zo mooi en speelde zo geweldig, het was gewoon onwerkelijk goed.

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    +1

Voor mij was het een van de eerste spellen die ik speelde, dus de impact was wat minder groot, maar damn, wat heb ik van dat spel genoten. Weet nog wel dat ik heel lang niet snapte hoe je in de main wereld op die zwevende rotsen kon komen. Moest je vleugels hebben en in dat kanon en dan zorgen dat je goed zweefde. _O_
    En de onderwater wereld was moeilijk, zo'n vis met een ster aan z'n staart. Láng over gedaan! :eek:

20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    + 1000

Super Mario 64 !!! Heb hem hier nog helemaal in mintcondition liggen !

Just gave me goosebumps, het ontdekken kwam echt geen eind aan. Je wou steeds verder weg........

Good ol' days !

Deel Deze Pagina