1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste game die JIJ ooit gespeeld hebt!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mitch afca, 12 dec 2008.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Helaas is mijn exemplaar verloren gegaan en kan ik hem echt nergens meer vinden..Damn, wat zou ik dit spel toch weer graag eens willen spelen. Echt de vetste game ooit. Ooit dan gewoon. Echt een ge-wel-dig jeugdsentiment. Prachtigheid.

2. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443

Idd heb ik ook veel gespeeld, de uitbreiding vond ik echter stuk minder.

3. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Offline: Shadowman (N64), PGR2, Oblivion, BioShock, KOTOR1, Zelda OoT.

Online: PGR2, COD4.

4. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Final Fantasy VII - beste singleplayer ervaring

Age of empires II (met expensions) - beste online multiplayer

alle dellen van International Superstar Soccer door de jaren heen - beste multiplayer thuis

street fighter II (alle edities) & Sega rally - meest gespeeld in de arcadehal. [senimentmodus/on] in een tijd dat er nog veel gespeeld werd in de arcadehallen en ik niet altijd naar binnen mocht omdat ik nog geen 16 was, ik mis die tijd! [sentimentmodus/off]

alle delen van FM (vroeger CM) - meeste tijd aan besteed.

Ports of call - eerste game waar ik veel tijd aan heb besteed, op onze eerste pc 286 met EGA scherm.

Laatst bewerkt: 23 dec 2008
  5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Klopt, die speel ik ook niet....
    Die grote titans zijn veel te sterk. Als je die hebt, heb je gewonnen zon beetje.
    In het gewone spel zit veel meer tactiek.

6. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Beste SP: Spyro 1 en 2 op de PS1, Weet eigenlijk niet waarom maar dat vond ik gewoon zo leuk om te doen.

Beste MP: Splinter Cell Pandorra Tomorrow op de Xbox, deze MP heeft zon impact op me gemaakt. Geen enkel mp is daar nog van in de buurt gekomen. Die game had helaas een hoge instap drempel waardoor het door een selecte groep gespeeld werd. Maar de lol en vooral spanning die je daar meemaakte kon je echt met niks vergelijken!

7. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja precies, en een titan kon niet van het ene naar het andere eiland, ook zwaar irritant:lol:

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Hell yeah Quake 3!! Enige game waarin ik met een grote lan kampion werd :+

Spel ook op mijn ouwe opleiding super vaak gespeelt! Hadden 80 leerlingen in de klas en lokaal was gewoon 3 lokalen naast mekaar zonder de muren! Geniaal gewoon 1 lokaal had dan dik 30/40 computers bij elkaar en daar zit je dan met allemaal lui van autotechniek, al buitenlanders schelden in andere talen :+ Super! Altijd met kameraad bovenaan staan zoveel uren in zitten :+

Ja dat is ook zeker 1 van mijn favo games samen met Call of Duty 1! ja 1....

En Metroid Prime 1&2 voor de Gamecube vind ik gewoon nog steeds zo mooi. Alles klopte aan die games!

Xbox Jet set Radio Future! Vond de game wanneer weer samen met GT2000 en het ziet er wel vaag en oud uit...maar de gameplay + muziek is gewoon super! uniek. Wel jammer dat ik meeste al ken van de game....

Xbox360 Bioshock. Toch wel de enige game waarvan ik nog graag op terug kijk

9. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste ervaring toen ik het speelde: Half-life 1

Beste spel: Hl2 incl. de episodes.

10. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Mmm... ik vind er 3 de beste:

1. Call of Duty 4
    2. Far Cry 2
    3. Halo 3

11. Slaatje B

Slaatje B XBW's Dark Knight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de single player van Splinter Cell: Double Agent erg vet :)
    Multiplayer.. kan ik niet kiezen tussen Gears of War 1 en Call of Duty 4..

Beide voor de Xbox 360 dan.

Spel waar bij mij duidelijk de meeste uren in hebben gezeten is toch wel Call of Duty 2, helemaal kapot gespeeld op de pc :9 (online ofcourse *))

12. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Psychonauts.

13. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

BioShock. zeker het beste singleplayer shooter ooit gemaakt vind ik, verhaallijn is geweldig en had NOOIT verwacht dat je onbewust zo bezig was 8)

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    verstoppertje

edit:// nog even over nagedacht en ik denk dat het toch Street Fighter II: The Championship Edition op de Megadrive moet zijn,.. of Streets of Rage II op de Megadrive,.. beide games heb ik destijds helemaal kapot gespeeld

Laatst bewerkt: 2 jan 2009
  15. Mozilla

Mozilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Half Life (de hele serie dan, stuk voor stuk geweldige games)

16. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Offline: Rock Band 2
    Online: Rock Band 2

Meer info nodig?

17. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er een paar: Paper Mario, Oddworld: Stranger's Wrath, Zelda: Twilight Princess, Mario Kart Wii, Super Smash Bros. Brawl, Conker: Live & Reloaded en Super Mario Galaxy.

18. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Project Gotham Racing 2, period :). Ik ben niet zo'n fanatieke gamer, heb alleen een xbox gekend kwa spellen (en de oude pc-games) dus voornamelijk een xbox rijtje. Waarom PGR2? Omdat ik hier honderden uren in heb zitten, wat een heerlijke besturing van de auto's. Waren leuke tijden trouwens, MetalMark en een aantal anderen; Time Challenges op het forum :).
    Verder komt hierbij dicht in de buurt: Forza Motorsport, Ninja Gaiden en voor de fun (kwalitatief natuurlijk niet zo, maar wat een plezier:) GTA San Andreas.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Shenmue 1 + 2, toch wel.

20. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    ik vind gears 1 echt SUPER

Deel Deze Pagina