1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clitoris

    Clitoris Guest

    Ik mijn oog op de iAudio 4 laten vallen, en las in de review van tweakers.net het volgende:

    "Wat vroeger nog als bijzonder werd gezien, geldt tegenwoordig als de standaard. Die regel gaat ook op voor de gemiddelde featureset van een mp3-speler. Was een line-in encoder een aantal maanden geleden nog iets zeer opmerkelijks, vandaag de dag bieden bijna alle high-end modellen een dergelijke functionaliteit. Het is jammer dat de iAudio 4 enkel line-in opnames tot en met 128kbps kan converteren (naar mp3-formaat). Sommige mensen geven nu eenmaal de voorkeur aan hogere bitrates, zoals 256kbps of zelfs 320kbps. De kwaliteit van de opnames is echter prima in orde, zelfs op middelmatige bitrates."

    Kan iemand mij uitleggen wat een line-in encoder is, en of 128kbps de geluidskwaliteit beinvloed?
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Mag je blij zijn als je thuis komt, dat je beide oordoppen nog hebt :) Vind dit een beetje een oplossing van niets. Dan moeten ze er een (mooie) hooftelefoon van maken (met zo'n band.. jeweetwel)
     
  3. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]

    Deze heb ik. *) Geluidskwaliteit is perfect, en het is hier geloof ik al es eerder gezegd: het ontwerp is absoluut botergeil... _O_

    Hij is misschien wat groter, en het was voor mij best veel geld, maar dan heb je ook wat. :D
     
  4. Clitoris

    Clitoris Guest

    Heb net de iAudio 4 256 mb versie, in kleur Metallic zwart besteld :D

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2004
  5. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vraag-->kan je op een MP3 speler muziek vanop je XBOX zetten of niet?
     
  7. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    neeh omdat je xbox geen mp kan aflezen aleen maar wave
     
  8. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar...bestaat er dan iets anders (dat op een MP3-speler lijkt) om muziek vanop je XBOX copiƩren en mee kunnen pakken....??
     
  9. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Personelijk vind ik de M3L gewoon het vetst... Daarom heb ik hem ook.

    [​IMG]
     
  10. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik houd het gewoon bij de ipod, geweldig ding.. de u2 edition staat al tijdje in de bestelling ;)
     
  11. Clitoris

    Clitoris Guest

    Ik twijfel nog steeds tussen de:

    -iAudio 4
    -iAudio U2
    en de Iriver IFP790
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 nov 2004
  12. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    die had ik ook gezien.Een paar vraagjes:
    waar heb jij hem gekocht (ik heb hem gezien bij de mp3 man en daar was ie best pittig geprijsd)
    wat vind jij van de geluidskwaliteit/gebruikersgemak
     
  13. Clitoris

    Clitoris Guest

    Heb net de iAudio U2 besteld:)

    [​IMG]

    Naar mijn mening de beste flashspeler op de markt _O_
     
  14. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    - Ik heb de M3L (35 uur accu!)
    - Gekocht bij: mp3spelers.nl
    - Geluidskwaliteit: Beter dan mijn oude netMD. verder zitten er heel veel geluidsopties op BBE, Equalizer, Mach3Bass, MP Enhanced, 3D Surround, Pan. Valt dus hele fijn te tweaken. _O_
    - ff wennen maar dan vlieg je na de ene map naar de andere... De 2 druk gevoelige scrollwielletjes zijn supr!
    - iAudio levert echt supr MP3 spelers als je het mij vraagt. Kwaliteit straalt ervan af.

    Enigste minpuntje: Afstandsbediening is van plastic. Ik had dit graag in alumium gehad. :p
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2004
  15. Clitoris

    Clitoris Guest

    Ik ga deze maandag bestellen:

    [​IMG]
     
  16. Clitoris

    Clitoris Guest

  17. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Die ga ik denk ik binnenkort ook bestellen. De prijs valt erg mee, met de kwaliteit zit het bij Iaudio altijd wel goed, speelt ook ogg af en hij gaat 50 (!) uur mee op 1 AA batterij.
     
  18. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Alles gaat bijna op AAA batterijen zie ik, kunnen jullie een paar goede met een accu opnoemen?

    Iemand wel eens van het merk Sweex gehoord en dan met name deze ?
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2004
  19. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, is naar mijn mening een niet zo goed, merk, Als je een beetje goed(mooi) geluid wil zou ik Sweex lekker links laten liggen
     
  20. Clitoris

    Clitoris Guest

    Zeker een goede kezue!

    Hij speelt werkelijk alle muziek formaten af, MP2/MP3/MP4/WMA/ASF/WAV/OGG(Q9) en nog een paar:p

    Hij bevat dezelfde chipset als de iAudio 5 (bijna zelde specs)/U2 en gaat nog eens 50 uur meer op een AA'tje.

    Kortom, een top mp3 speler! *)

    (ik post volgende week wel mijn gebruikers evaring met het toestel) 8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 dec 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina