1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clitoris

    Clitoris Guest

    ....en voor de iAudio G3 gaan :9
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    op een archos gmini 400
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ja! met xbox music maker.. (zie www.xbox.com / www.gcshop.nl (ga naar hardware))
     
  4. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    edit.

    Ik ga voor 1 van de 256mb edities van Creative. Iemand ervaring mee?
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2004
  5. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zoek een mp3 speler van 256MB, die je direct in je USB poort kan steken(zoals de muvo tx van creative) en die goedkoop is.
    Onlangs zag ik bij de Carrefour zoeen liggen voor 69€ van HP, maar helaas uitverkocht...
    Kan iemand me helpen?
     
  6. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een mp3 speler van 4 gig,Creative Muvo². kostte me slechts 239,- bij informatique. nooit probs mee gehad.
     
  7. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind 250€ beetje te veel, als hij dan kapot is of je speelt hem kwijt ben je meteen zoveel geld kwijt...
     
  8. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Van dat soort spelers is iedere week wel een aanbieding bij een van deze winkels: Blokker, Kruidvat, Lidl, Aldi, Media Markt enz. Gewoon even die foldertjes in de gaten houden.
     
  9. G@ngstR

    G@ngstR // D-ST*R.com //

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, die dingen zijn zo duur niet meer de laatste tijd! Kheb zelf een Packard Bell mp3 spelertje, 128 MB, voor mij genoeg ruimte voor tracks voor gemiddelde trein- of schoolreis! Kan ook niet kapot btw, degelijk spul vinnik.
    Veel ruimte is leuk, klinkt leuk, maar bedenk wel wat je doel ervan is: het klinkt helemaal de shit als je n iPod hebt, maar als je hem gebruikt voor de 5 min dat je naar school fietst, ben je net iets te veel geld kwijt voor net iets te veel ruimte!
     
  10. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    behalve als je je hele muziek collectie er op zet, en m aansluit op je versterker.Hoef je nooit meer cd s te wisselen
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mja ik heb dus wel eens meegemaakt waarom die nonamed spelertjes vooral zo goedkoop zijn. het klinkt misschien een beetje lomp, maar een gast uit mn klas hield zo'n ding vlak bij een computer toen hij hem aanzette of harder zette oid, en het beeldscherm op die mp3speler barstte gewoon compleet. Gelukkig schoten er geen scherven uit oid, maar erdoorheen kijken was niet meer mogenlijk. En echt vlak daarna gebeurde hetzelfde bij een ander klasgenoot met ook zo'n nonamed geval.(Wel een andere trouwens als van die eerste gast) Wat ik hiermee wil zeggen, is dat het misschien wel handig is als je wat meer wilt uitgeven, zodat je echt een kwaliteits spelertje hebt. Ik ben bijvoorbeeld nog erg blij met mn 20 gig ipod, en ik krijg dat ding niet snel vol, en de geluidskwaliteit is subliem imo. En een packertbell audio key oid is gewoon van exact dezelfde kwaliteit als die nonamed gevallen, alleen dan met een merkje erop ;) er word wel eens gezegt dat goedkoop duurkoop is, en dat kan bij die "goedkope" mp3 spelertjes wel eens het geval zijn. Ik zou zelf bijvoorbeeld absoluut niet genoeg hebben aan 256 of 512 MB oid, ik heb na 2,5 maand al rond de 3,5 gig oid op mn ipod staan, en dat groeit gestaag. :)
     
  12. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind ik ook.
    Persoonlijk vind ik 256mb echt wel al genoeg. Je kan toch heel snel liedjes eraf halen & nieuwe eropzetten.
    En ik zou niet graag tot de constatie komen dat m'n nieuwe ipod kapot is of kwijt is. :'-(
     
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik was 10 euro minder kwijt en heb een Zen Touch(20gb)
     
  14. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    een muvo past ongeveer 4 x in een zen touch :9
     
  15. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Een zen touch heeft 5 keer zoveel ruimte. ;)


    Zelf heb ik vandaag mijn zen touch binnen gekregen (sorry erroX, je pm box zat vol, heb je geprobeerd te PM'en), en hij is top. Echt gigantisch goed geluid, zelfs met de enkele 56kbps nummers (staan gek genoeg nog steeds op mijn pc :{) slaagt hij erin om ze goed te laten klinken. Oordopjes heb ik meteen weggemieterd trouwens, wat een bagger. Gelukkig heb ik nog een fatsoenlijk koptelefoontje, want dat is echt niks. Draagtasje is dan weer wel ideaal! :D


    Een vraagje: hoe kan je zien dat hij klaar is met opladen? Hij heeft namelijk 5 uur liggen opladen (in handleiding staat dat het maar 4 uur hoeft), maar hij was na 2 uur alweer leeg.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2004
  16. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    kut kwaliteit dan?
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    lol, boeiend.. kon em toch niet echt goedkoop leveren voor je.
    Pm box was trouwens inmiddels al dagen geleegt..
    ik had eigenlijk een pm moeten sturen..

    Mwa, dat weet ik niet. mijn zen houdt het wel ongeveer 20 ~ 22 uur vol..
     
  18. Clitoris

    Clitoris Guest

    Ook mee eens! 256 = +/- 65 liedjes.


    /Mod Ge-edit
    Lijkt me wel genoeg! *Wacht in spanning af op de iAudio G3 :9

    /Mod Zulke lange post zijn nergens voor nodig - Volkoren
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 dec 2004
  19. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Dan is het goed. :p

    Bij mij schakelt ie alleen het scherm uit (je ziet alleen nog het batterijtekentje), en dat blauwe ledje van het aan/uit knopje knippert. Is dat het?
     
  20. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Altijd leuk als members hier elkaar dingen proberen bij te brengen.
    Nu weten we allemaal hoeveel 65 is! Yay!

    /Mod Deze post ook maar even ge-edit, volgende keer niet zulke lange post quoten asjeblieft, dat is niet erg positief voor de overzichtelijkheid :) - Volkoren
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 dec 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina