1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot zover klinkt het allemaal goed. Met de kerst moet ik hem eens een strenge controle laten ondergaan. Krijg dat mooie beestje dan namelijk _O_
     
  2. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik hou et voolopig ook gewoon bij me 128 Mp3 spelertje van Creative, dat ding krijg je niet kapot en is super handig :)
     
  3. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet een goede koop: in de Aldi staat er een mp3/Wma-speler van 20GB!!! voor slechts 200€, dit is wel veel beter dan die 1,5 GB voor 150€.
     
  4. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    €200 is nog best wel wat, volgens mij kan je de Creative Zen Touch 20 GB ook krijgen voor €230 maar tis nog steeds erg cheap van de Aldi. Wat voor merk is het? Medion?
     
  5. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Medion is een baggermerk, en de Zen is te krijgen voor rond de 250 euri.
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    medion is GEEN baggermerk. medion gebruikt namelijk niks van zijn eigen spullen.
    bij de camera's bijvoorbeeld hebben ze er een sony lens inzitten, in de pc's ook allemaal spullen van andere fabrikanten. hetzefde zal het zjin met deze nieuwe mp3-speler. wees er maar gerust op dat het goed spul is. (niet dat ik het zelf zou kopen...maar toch:cool:)
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    het zijn goede apperaten, maar er schijnen nogal een aantal problemen mee te zijn (zoals alles...). Toch is de afwerking wat goedkoper dan een zen of een ipod ofzo..

    Geen idee wat je nu bedoelt, als je aan het opladen bent?
    Btw, als je savonds gaat slapen en je neemt dat ding mee (niet laten vallen / uit bed ofzo want dan is het: doei zen _0/ ) dan brand dat blauw aan/uit lampje.. vet stylish maar stop hem densnoods onder een stel teddyberen (wat? 8)) om dat licht niet in je ogen te krijgen..

    Kijk, het is een prima apperaat. Het is geen ipod.. dat moet je weten.
    Je kan bijvoorbeeld geen spelletjes/ibooks afspelen. Het is toch wel een erg stevig ding (persoonlijk 1 maal laten vallen, en er is nog niks mee :)), en hij is veel goedkoper dan een ipod(mini). Ben er erg tevreden mee..
    Battery life is erg mooi.. 20 uur zeg maar is echt een hele hoop.
    klein minpuntje is (zoals op tweakers ook staat) dat je maar 3 battery vlakjes ziet. Je hebt dus ''vol-mindervol-bijna leeg'' en dat is een beetje verwarrend omdat bij het laatste streepje toch vaak een aantal uren nog het ding werkt.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2004
  8. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Hoeveel MP3 nummers past er ongeveer op 512mb?
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    512/4 (4mb per nummer ongeveer)

    en kben net zo lui als jij, dus ik ga t niet uitrekenen :{
     
  10. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het hem nou juist, ik weet dat sommige dingen van Medion goed zijn. Bijvoorbeeld de PC's, die zijn goed. Waarom? Omdat er NIKS van Medion in zit. De beeldschermen van Medion daarentegen zijn aanvoerder op het gebied van dode pixels. Je moet echt goed opletten of iets van Medion ook daadwerkelijk van Medion is. Zijn de onderdelen van Medion, laat het dan maar liggen...
     
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    dat is waar, khad een beetje overdreven;)

    het is gewoon fout om iets van de aldi maar als "troep" af te schrijven, dat is het namelijk lang niet altijd.
    (nu woensdag nieuwe camera van lifetec (6,36MP);))
     
  12. Clitoris

    Clitoris Guest

    Heb net bericht gekregen dat de iAudio G3 in Nederland is!

    Moet eerst nog langs de douane, maar verwacht hem zo rond het weekend:)

    [​IMG]
     
  13. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    welke versie heb je gekocht?
     
  14. Clitoris

    Clitoris Guest

    De 256mb versie. 256/4 = +/- 64 nr's. Is voor mij wel genoeg, omdat er ook nog een radio opzit. Luister toch alleen maar boogie woogie (en naar mezelf) lol:+ _O_ Boogie Woogie & iAudio G3 _O_ :+
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 dec 2004
  15. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Cker een leuk apperaatje als mijn portomonee wat kleiner was geweest had ik hem cker aangeschaft. 50 uur... _O_ Maar ik heb nu lekker de M3L. :p
     
  16. Clitoris

    Clitoris Guest

    De M3L is definately een iPod beater, maar ik heb geen behoefte aan 5000 nr's. Ik besteed mn zuurverdiende center liever aan Turkse pizzas en broodjes kebab. lol:+
     
  17. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik hem niet alleen voor nummers maar ook voor school (Ghost images, PSD files, Documenten) etc. ;)
     
  18. Clitoris

    Clitoris Guest

    Ok. Hoeveel nr's heb je er nu opstaan als ik vragen mag? :)
     
  19. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Ongeveer 1200 nummers... maar daar zitten ook heel veel live-sets tussen van meer dan 100 MB of meer.
     
  20. Clitoris

    Clitoris Guest

    Ja ok. Dan heb je wel een goede reden om dat ding aan de schaffen. Voor mij is het alleen boogie, blues & jazz:p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina