1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. studio_125

    studio_125 Guest

    en hoeveel van die nr's luister je? ik zelf heb nooit dat ik 1200 nr's tegelijk luister, niet meer dan een stuk of 25 en dan nog wat voor erbij... 60 is dus wel genoeg
     
  2. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles wel regelmatig... maar wat wil je ook al je alleen al 3 uur per dag reist voor school (heen en terug). En dan is het lekker als je veel nummers hebt. Ik wil niet elke dag het zelfde luisteren of mijn nummers moeten te vervangen. ;) Daarom heb ik tevens voor de M3L gekozen ivb met de accu. Ik heb geen zin om elke dag op te laden.
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Kijk en dat doe ik dus ook met m`n Zen (20gb).. gewoon paar spellen mee vervoeren.. hoppa:p
     
  4. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah ik heb mijn eigen PC op school met games erop dus dat is niet nodig. :cool:
     
  5. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben zelf op zoek naar een mp3 speler (hoeft niet groter te zijn dan 256 mb omdat ik toch niet lang reis etc, gewoon voor op de fiets)
    nou zag ik bij de blokker een mp3 speler met 256 mb van xiron liggen, weet iemand of dit een goed dingetje is? of dat xiron een goed merk is? of heeft er iemadn een beter (goedkope)oplossing?
     
  6. Clitoris

    Clitoris Guest

    De iAudio G3 misschien? Laat die troep bij blokker maar liggen..
     
  7. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    @ Game error: De speler zelf is wel redelijk...alleen de oordopjes zijn kut. (Vriend van mij heeft het) maar voor de prijs van 49E is het een koopje. Zeker als je het op de fiets gebruikt heb je toch niets aan perfect achtergrondgeluid omdat je zoveel last heb van achtergrond geluid (verkeer, wind, stadslawaai etc. )
     
  8. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    @ Clitoris: Wat is het voornaamste verschil tussen de spelers van Iriver en Iaudio? MAakt het veel uit qua kwaliteit/prijs...

    Want ik wil ook een speler hebben (512/1GB flash MP3player voor normaal gebruik) en neig nu naar de de Iriver 899 1GB speler, kun jij -als Iaudi fan- mij overtuigen waarom ik voor dat merk moet kiezen en welke speler het bese bij mij zou passen.

    Dank _O_
     
  9. Guus

    Guus Narf.

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een MuVo Slim en ben er meer dan tevreden over. Helaas is capaciteit niet zo groot (256 MB), daar staat echter een batterij duur van 17 uur en een dikte van 7mm tegenover. Size does matter! :)

    Overigens is hier een plaatje; mocht iemand geinteresseerd zijn:

    [​IMG]

    Kost rond de 130 euro, incl (l33t) beschermhoesje ^-^
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Het kan idd niet veel zijn, maar het is gewoon werkend spul (..geen ervaring mee!) Voor 50 euro kun je het zelf niet maken _0/ :+
     
  11. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ik wacht wel tot ik een keer een goedkope iriver zie :)
     
  12. Clitoris

    Clitoris Guest

    Zie pm :cool:
     
  13. Clitoris

    Clitoris Guest

    Wat is je budget ongeveer als ik vragen mag? *)
     
  14. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben zelf aan het twijfelen tussen een Creative MuVo² 1.5GB mp3 speler of een HI-MD MiniDisk speler. Allebij hebben ze hun voor en na delen..

    De Creative MuVo² 1.5GB is tekoop voor 150 euro en een HI-MD MiniDisk speler is tekoop vanaf 200 euro..

    Iemand gebruikers ervaringen met 1 van de 2?
     
  15. Clitoris

    Clitoris Guest

    Ik heb er geen gebruikers ervaring mee, maar wat is voor jouw belangrijk? Ergonomie of geluidskwaliteit?
     
  16. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    mn budget is max 100 euro maar ik ben over 2 maanden jarig, miss kan ik dan nog wat geld krijgen :cool:
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb de Muvo², heerlijk ding. Goed geluid, standaard oordopjes zijn alleen niet super. Menu werkt handig en snel.
    Hij heeft een accu, dus je kan hem zo in een uurtje opladen als er maar een stekker is. Enige echte nadeel is dat er op het glas wel snel krasjes komen, maar hij zit toch meestal in mijn broekzak dus echt erg is het niet.
    Voor mij is het een goede aankoop geweest. Als je nog vragen heb kan je wel even pm sturen :)
     
  18. Clitoris

    Clitoris Guest

    Dan zou ik voor de iAudio G3 of de iAudio 5 gaan :9
     
  19. Clitoris

    Clitoris Guest

    Heb de iAudio G3 helaas nog niet binnnen:mad: Verwacht een review wanneer het zover is:)
     
  20. studio_125

    studio_125 Guest

    Ga voor de iAudio5, net als ik, nog een maandje of 2 w88 en dan heb je wat (de G3 is ook goed, zelfde chipset)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina