Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clitoris

Clitoris Guest

Hij zegt het _O_ iAudio _O_

2. Clitoris

Clitoris Guest

De iAudio G3 is vandaag verzonden! WASSSSSAAAAAA 8)

Voor degenen die de afgelopen dagen onder een steen hebben geleefd, het gaat dus om deze speler:)

3. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    weet iemand van jullie een goede mp3-speler voor mij rond de 100 euro??
    256 mb is egt genoeg voor mij..
    ut gaat mij vooral dr om of het merk goed is..
    ik heb laatst zown ding van sweex ghad en da was maar troep..vrienden van mij hadden dr ook allemaal problemen mee...dus welke raden jullie me aan? O-)

4. Clitoris

Clitoris Guest

iAudio misschien? Voor €139,- incl verzendkosten heb je al een iAudio 4..Voor 20 euro meer een G3:9

5. Clitoris

Clitoris Guest

En, ja hoor. Hijs is vandaag binnen gekomen. 1e reactie? Perfect?, misschien nog wel beter.....:)

6. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo je zit dit topic wel lekker vol te spammen over die G3 he :p . Ik wil em ook halen, maar nou zag ik dat ie alleen USB 2.0 ondersteund. Houd dit nu automatisch in dat je em niet met USB 1.1 kan gebruiken? Onze pc thuis is al wat ouder en heeft geen USB 2.0, en het kan nog wel even duren voordat er hier een nieuwe is of dat ik een eigen pc heb. Daarom zou ik er niets aan hebben om die speler nu al te halen als ik er met USB 1.1 geen nummers op kan zetten :{

7. studio_125

studio_125 Guest

USB 2.0 is backwards compatible, dat weet toch iedereen, om antwoord tegeven op je vraag, je kan de G3 gewoon in je USB 1.1 poort doen

8. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag het nieuwe nummer van de Consumentengids binnen gehad. Deze maand staat er een test in van MP3-spelers, allerlei verschillende, van 128 MB tot de Harddiskspelers.

9. Clitoris

Clitoris Guest

Hij zegt het _O_ iAudio _O_

Ik heb zelf aan de voorkant een USB 1.1 aansluiting (aan de achterkant zit 2). Had ff geen zin om hem achter aan te sluiten, dus sloot hem maar op de 1.1 aan, en alles werkte perfect :D

Laatst bewerkt door een moderator: 22 dec 2004
  10. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Creative Muvo V200 is ook een toppertje hoor en al verkrijgbaar voor 89,95.

11. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Zijn er nog wat goede HDD Media Players in de maak ergens? Zodat de GMini ook een keer serieuze concurentie krijgt? Ze hebben wel concurentie maar die dingen zijn meestal al €100 tot €200 duurder.

12. Clitoris

Clitoris Guest

_O_ iAudio G3 _O_

/Mod Kappen met spammen. Dank u - !SIC!

13. studio_125

studio_125 Guest

iAudio is groter toppertje!! _O_ _0/

/Mod Zelfde geldt voor jou. Kappen met spammen! - !SIC!

14. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Bij de gamma hebben ze nu een aanbieding: voor 50,- een prima dingetje met 256 mb erop. Kun je zo makkelijk 80 nummers op kanllen. En als je geen techfreak bent dan klinken ze allemaal hetzelfde. Ik zou alleen die honderden euros neerknallen als je echt helemaal gek van de techniek enzo bent. Ik had namelijk muziek op dit gamma dingetje geluiterd....perfect geluid. Lekker krachtig en vol. Opnemen en afspelen is ook een koekie. Gewoon in je pc rammen en klaar is SyKeS.

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lol, klaar is sykes...:+ Idd voor 50 euro kun je em zelf niet maken..
    maar toch, voor iets meer geld heb je iets meer ruimte en hoef je nog geen geluidsfreak te zijn...

16. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ja maar je hoort hier prijzen van 300 euros ofzo... is echt tof als je alle bestaande muziek van 2004 en daarvoor in 1 klap mee wilt nemen. Maar als je genoegen neemt met een dikke 30 tot 50 nummer is dat ding ook da bomb om het zo maar te zeggen :D

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Uit de blokker. 256 MB, 50 euri. lekker ding, doet het goed, veel ruimte en betaalbaar.
    Met koortje voor rond je nek enzo. allemaal wel handig or.

18. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik wacht nog op de beste MP3 speler. Maar het moet voldoen aan: 3 á 4 GB, litium batterij met lange speelduur, fm radio en er natuurlijk sexy uitzien. En het mag geen Ipod zijn....

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Daarom, alles in èèn klap erop zetten.
    En over een tijdje heeft iedereen 1'' inch hardechijven van 1 terabyte en word flashmemory nergens meer voor gebruik, mja misschien voor je fiets teller ofzo :+

20. studio_125

studio_125 Guest

Lithium ion batterijen zijn niet beter dan alkaline batterijen, met alkaline batterijen heb je nooit dat je accu kapot is en dat je een nieuwe mp3 speler moet kopen of laten repareren wat ong net zo duur is als een nieuwe mp3 speler. mja je moet t zelf weten, voor mij geen accu's (die slijten ook nog eens _0/ ) daarom kies ik voor de iAudio, ik heb ook geen extra ruimte die ik toch niet gebruik _0/ _0/ _0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina