Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    ik heb een leuke gevonden, maar die is hier nog niet uit:
    Weer een Mobiblu...(heb er al een)...de MobiBLU DHH-100
    Met ingebouwde speakertjes! :D

2. Clitoris

Clitoris Guest

Idd. Ik had op een amerikaans forum gelezen dat sommige mensen nog slechts 4 uur uit hun volledig opgelade iPod krijgen! Dit geldt tevens voor alle op Lithium ion lopende apparaten. Neem dan de iAudio G3 256/512/1024/2048 versie. Daarmee haal je 50uur uit een alkaline batterij! _O_

Edit: De beloofde review komt eraan! :)

Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2004
  3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Shit dat is wel sjiek zeg met die ingebouwde speakers zeg! Maar jah, daar komt natuurlijk ook niet zo'n super geluid uit.

4. Clitoris

Clitoris Guest

iAudio G3 review:

De iAudio G3, een exotisch mixje tussen de U2 en de iAudio 5, is na lang wachten eindelijk van de band gerold.
    Vol verwachting maakte ik op 21 december het pakketje in een door zenuwen begeerd lichaam open. Zoals ik door het veelvuldig bestuderen van dit apparaat, in een excentrisch gestemde bui, de speler daar tussen het welgepakte plastic zag liggen, kwam er een door ironie ontwaakte verbazing in mij op. De werkelijke afmetingen van dit door de media gehypte technisch hoogstandje, kwam beslist niet overeen met de door mij diepgaand bestudeerde modellen; 64.0mm X 45.0mm X 17.10mm bedraagt de afmeting van de iAudio G3.

Mijn eerste audiotechnische indruk van dit welbegeerde spelertje, zijn uiterst positief. Niet alleen het heldere en krokante geluid, maar ook het sterke bass accent, legt een aanzienlijke nadruk op de hoogstaande kwaliteit van iAudio mp3 spelers.

De ergonomie van de iAudio G3 doet er ook niet voo onder. Een aan de rechter kant geplaatste joystick, zorgt ervoor dat de G3 qua navigeren niet tekort schiet. Scroll snelheid, mappenbeheersing. Het is allemaal inbegrepen in dit uiterst milieu vriendelijke spelertje.

De technische kant
    Om jullie niet te belasten met technisch gerelateerde zaken, houd ik dit onderdeel relatief simpel. De iAudio G3 beland op alle punten niet onder het schip. Direct mp3 encoding, FM-radio, FM-recording, voice recording, USB 1.1/2.0 overdracht, Mac compatibility, ondersteuning van (MPEG 1/2/2.5 layer 3 (8Kbps ~ 320Kbps) (8kHz ~ 48kHz) and VBR All ranges of WMA7 WMA (20Kbps ~ 192Kbps) (8kHz ~ 48kHz) WMA9 CBR(5Kbps Mono ~ 320Kbps Stereo) VBR(48Kbps ~ 256Kbps) * WMA9 Pro, Lossless and Voice Codec not supported. OGG (Currently support up to Q8) WAV (Up to 48Khz Stereo = +/- 1550 kbps) en om het maar niet over de batterijduur van 50uur d.m.v alkaline PRO-LLT technologie te hebben. Is de radio G3 definitief de koploper op het gebied van flash-mp3 spelers.

Speceficaties:

Bit Rate MPEG 1/2/2.5 layer 3 (8Kbps ~ 320Kbps) (8kHz ~ 48kHz) and VBR
    All ranges of WMA7 WMA (20Kbps ~ 192Kbps) (8kHz ~ 48kHz)
    WMA9 CBR(5Kbps Mono ~ 320Kbps Stereo)
    VBR(48Kbps ~ 256Kbps)
    WMA9 Pro, Lossless and Voice Codec not supported.
    OGG (Currently support up to Q8)
    WAV (Up to 44.1Khz Stereo)
    Memory 256MB/512MB/1GB
    Battery AA battery X1
    Power play up to 50 hours, based on company's self-test
    Buttons 8 buttons (Play, REC, MODE, Menu, FF, REW, VOL+, VOL-)
    Switch Hold
    Display 128 X 64 full graphic LCD
    SNR 95 dB
    Max Output 16 Ohm earphone : 13mW + 13mW
    Frequency Range 20Hz ~ 20KHz
    Size 64.0mm X 45.0mm X 17.10mm (H X W X D)
    Weight 36g (exclude battery)

Features:

MP3, MP2, OGG, WMA, ASF and WAV (Up to 48khz Stereo) Playback, Voice Recording, FM Radio, Listening and Recording, Direct MP3 Encoding, Removable Disk
    Built-in Flash Memory (256MB / 512MB / 1GB)
    4 Lines of Graphic LCD (Indigo Blue Backlight)
    USB 2.0 Interface
    Long Playback Time: Up to 50 hours (Based on company's self-test, Used AA Alkaline attery)
    Multilingual Support (iAUDIO G3 uses common fonts and over 40 thousand character to display languages from all over the world) Lyrics display ID4-Dv
    Enhanced Integrated Navigator
    Play/Pause/Play Intro, Stop/Power Off, Record
    Next Track/Previous Track, Fast Forward/Fast Rewind
    Infinite Loop
    Supports Resume. Fade In, Auto Play
    Search Speed & Skip Speed Setting
    40 levels of digital volume control
    Various EQ and sound field effects
    - User adjustable 5-band Equalizer
    - Normal, Rock, Pop, Jazz, Classic, Vocal, User
    - Supports BBE, Mach3Bass, MP Enhance, 3D Surround
    Resume, Auto Power Off
    Hold
    Backlight ON Time Control, Scroll Speed
    Firmware & Logo Download
    ID3V2, ID3V1, Filename Support
    Product Info Display (Firmware version, Memory Capacity/Usage)
    Software
    - JetShell (File Transfer, MP3/WMA/WAV/Audio CD Play, MP3 Encoding)
    - JetAudio (Integrated multimedia playing software)

Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2004
  5. Clitoris

Clitoris Guest

Idd, maar wel grappig voor in de auto. Mocht je geen autoradio hebben O-)

6. studio_125

studio_125 Guest

of geen auto :D

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja, maar dan moet je wel steeds batterijen kopen, en het is een gek formaat toch?

8. Clitoris

Clitoris Guest

Om de maand ja! Als je een 4-pack duracell batterijen koopt, ben je slechts €2 kwijt. Kun je gelijk weer 4 maanden vooruit. Een nieuwe accu voor je mp3 speler kost bakken met geld, om het maar niet over het inbouwen te hebben |:- Doe mij maar batterijen! Goedkoop en betrouwbaar :)

9. studio_125

studio_125 Guest

zoals meestal sluit ik me dus helemaal aan bij clit (vandaar dat ik ook een G3 heb :D) en het formaat is goed hoor, met de joystick kun je alles gemakkelijk bedienen :)

_O_ iAudio _O_

Laatst bewerkt door een moderator: 25 dec 2004
  10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Gewoon ibead kopen met ingebouwde battery. Laadt zich op als je hem aan je computer koppelt en gaat zo'n 14 uur mee.

11. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    *kots*

Alleen al omdat jullie hem zo ontzettend de hemel in prijzen moet ik hem al niet. Als dit soort mensen die spullen kopen hoeft zoiets van mij niet. Ik word er gewoon kotsmisselijk van als mensen zo overdreven doen over het in hun ogen ideale apparaat, met name als ze er maar over door blijven gaan, dat alles uiteindelijk maar weer op een ding uitdraait.

Kort samengevat: stop eens met dat ontzettend irritante geslijm _0/

12. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    OMG dit is precies wat ik nu ook denk.
    iedereen doet maar net alsof de Ipod de enige harddisk-mp3 speler is, alle anderen zoals die van creative of Gemini zijn aftrekksels van de Ipod. |:-

13. Clitoris

Clitoris Guest

Don't tell us what to do boy _0/ Now get of my property!

Geslijm? Waar?..hier?. Nee, wij vinden het gewoon de beste flash-mp3 speler, punt uit. Jullie maken er zo'n belachelijk drama van ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 26 dec 2004
  14. Clitoris

Clitoris Guest

Harddisk-mp3 speler? Waar? :confused: Haha, je moet onze posts maar eens goed door lezen jochie ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 26 dec 2004
  15. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Wat had ik nou gezegd? KAPPEN met spammen!
    Wie niet horen wil moet voelen.
    OW voor jou en Studio_125

16. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik had het niet over jouw post, ik had het over de opvatting van de Ipod in het algemeen. dat stond geheel los van jullie posts. ;)

17. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Een hele verbetering ten opzichte van mijn vorige mp3 speler van (maar) 128 mb... :)

18. Clitoris

Clitoris Guest

Zo gezegd, zo gedaan :)

19. studio_125

studio_125 Guest

tsjah ieder heeft zo zijn mening over een mp3 speler, veel mensen vinden de iPod het beste, omdat het de bekendste en meest commercieele is van de HD spelers, maar hij is cker niet de beste s

20. studio_125

studio_125 Guest

iAudio G3 binnen van mp3spelers.nl, had donderdag geld gestort en nu binnen, wat een service _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina