1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Www.mp3man.nl;

    apple ipod 4 gb - 199 euro
    apple ipod 6 gb - 249 euro
    iriver h10 - 239 euro

    scheelt dus niet zoveel, bij sommige winkels is het nog iets duurder/goedkoper...

    //Edit: ben gaan zoeken naar de Iriver H10 blue, echter die is nergens te vinden, heb al 7 internetwinkels gezien, hebben alle kleuren op voorraad behalve blauw :mad:
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2005
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben naar een nieuwe mp3 speler op zoek omdat de 20 gig die op mn iPod zit net ff te weinig is O-) Dus ik wil graag een HDD mp3 speler, maar het liefst nu geen ipod meer. Steeds meer mensen hebben er namelijk een, en ik wil weer eens iets hebben wat niet iedereen heeft. Ik zoek iets met goede hard en software, en het lukt me maar niet om iets te vinden dat aan mijn eisen voldoet. Iemand hier nog ideeën? Uiteraard moet hij ook een beetje mooi zijn, en het liefst ook een beetje lange batterijduur:)
     
  3. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik vind zelf de iaudio M3/M3L erg mooi.

    [​IMG]

    20/40gb allebei verkrijgbaar.
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mja die Zen Touch vind ik persoonlijk errug lelijk O-) Dat word hem dus definitief niet. Die I Audio is idd wel mooi, helaas is die niet zo heel erg origineel meer. Maar dat is iig een mogenlijkheid. :) Nog meer mensen tips?

    EDIT: Klopt het dat er geen Iaudio is met 40 GB, en een lange afspeeltijd? :{

    EDIT: de X5 behoort ook tot de mogelijkheden, maar als ik daarvan de L versie wil, dan hebben ze die weer alleen op de 30 GIG versie :'-(
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2005
  6. Ik wil nu weer een nieuwe MP3-speler halen omdat de mijne echt helemaal kapot is. Ik heb een budget van 150 euro ofzo en ik wil wel een degelijk mp3 speler met veel geheugen, weet iemand welke dan het beste is?

    Ook wil ik hem gewoon in een winkel kunnen halen en niet hoeven te bestellen ;p
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jun 2005
  7. ik heb een gewone mp3 speler van belgacom met 128 mb geheugen.
    da's goed genoeg voor mij O-)
     
  8. -____________________-
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Heeft iemand een idee wat het kost aan verzend- en importkosten als ik een mp3speler van omgerekent een eurotje of 300 naar Nederland uit Canada laat versturen?
     
  10. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Kheb ff hulp nodig.
    Een tijdje geleden had ik een luxe MP3 speler gekocht (€180 voor 256MB). Leuk ding met perfect geluid. Helaas heb ik deze toen ik op Sicilie was kapot laten regenen. Ik moet dus een nieuwe hebben.
    In veel advertenties zie ik van die dingen met 512 MB staan die nog een heel stuk goedkoper zijn ook. Maar hoe betrouwbaar zijn deze MP3 spelers (van de meest vage merken).
    Ik heb nu ongeveer €80,- over voor een MP3 speler. Liefst een met 512/256 MB. Iemand tips?
    Deze heb ik nu op het oog.
     
  11. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik weet het nooit met die goedkope dingen, ze gaan in ieder geval meestal sneller kapot dan de betere merken. Ik denk dat de Creative Muvo2 wel wat voor je is, die zijn niet ze duur en hebben aardig wat geheugen, en de kwalitiet is goed.

    Beschrijving: http://www.mp3man.nl/product/12415

    Goedkoopste bij: http://www.tweakers.net/pricewatch/100337

    /zie ook de post op vorige pagina.
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2005
  12. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Ik vind hem eigenlijk net iets te duur. Moet over 2 weken weer een weekje vakantie financieren :)
    En is ie niet een beetje aan de grote kant?
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2005
  13. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedrag*1,19+klaringskosten(meestal iets van 10 a 14 euro)

    @!SIC!: iAudio M3(L) is cker een mooi apparaat. Ik heb hem al bijna een jaar en nog steeds erg te vreden over dit spelertje. Vooral de L 35 uur accu is een must. Ik laad hem 1x ongeveer in de week op... meestal in het weekend als ik ook weer nieuwe nummers erop gooi.

    [​IMG] [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2005
  14. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 maanden terug een Sony HD-1 HDD walkman 20GB gekocht.

    Niets dan lof over deze gatget, de batterijduur bedraagd maarliefst 30 uur op ingebouwde batterij. Ook het geluid, design en prijs is zeer aantrekkelijk.

    Dit alles voor 190€ + 2 jaar garantie.

    [​IMG]

    [​IMG]
    Van dit degisn kan Apple nog wat leren.
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2005
  15. de j

    de j New Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mycom hebben ze nu een mp3 voor 20 euro met fm radio, 128 mb en voice recorder
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Geen zin om het iPod topic hiervoor te kicken, maar ik ga waarschijnlijk mn iPod 20 GB verkopen. Als ik hem gewoon vol met muziek mee geef, en diegene sluit hem thuis aan, dan loopt de iPod toch gewoon helemaal leeg zodat hij zn eigen muziek erop kan zetten? Ik heb namelijk geen zin om iTunes helemaal leeg te gooien omdat ik waarschijnlijk dus die X5L neem, en bij die player moet je geloof ik gewoon de nummers in mappen op de HD van de speler gooien. Dan blijf ik dus gewoon itunes gebruiken om muziek af te spelen.
     
  17. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Toevallig mensen die ervaring met dit merk hebben (ivm MP3 spelers).
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Je kunt de iPod toch gewoon zelf ook leegmaken? :eek:
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mja hoe doe ik dit precies zonder al mn nummers in mn lijst te wissen?
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Weet iemand dit? Ik heb namelijke een deal nu ook, en hij komt hem vandaag ophalen O-)

    Ik wilde de X5L in eerste instantie uit Canada halen, maar daar zie ik nu toch maar vanaf. Vooral vanwege het gekloot met garantie wat ze alleen leveren in het continent waar de speler gekocht is.(Ja Bezax, ik weet het, maar het is me toch een gekloot, en ik ben van nature lui :+) Nu wil ik hem dus bij een online shop in Nederland halen, maar dan wil ik graag wel weten waar ik het goedkoopst deze speler kan halen. De 30GB X5L kost bij mp3man.nl 400 euro incl btw en verzendkosten, maar is er een winkel waar hij nog goedkoper is?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina