Ik wil van de week een IRiver H10 kopen. Heb al gelezen op eerdere pagina's en op het forum van tweakers.net al gelezen dat die erg goed is: mooi design, goeie bediening, en 12 uur per batterij is meer dan genoeg, net als de 5 GB aan ruimte.
Nou had ik nog twee punten waar ik aan twijfelde. Binnenkort komt er ook een 6GB versie aan. Vinden jullie dat ik zou moeten wachten omdat de prijs eventueel naar beneden kan gaan, of gewoon meteen kopen. Ik moet hem sowieso voor augustus kopen, want dan ga ik voor een jaar naar amerika, dus heel veel tijd zal er niet tussen zitten.
Daarnaast wil ik hem bestellen bij mp3man.nl, en daar kun je hem in combinatie kopen met een Sennheiser PMX60. Nou weet ik dat er een aparte topic over Koptelefoons bestaat, maar die is al heel lang niet gebruikt, dus vraag ik het hier. Hebben jullie ervaringen met de PMX60, wat is het verschil met PMX40, en omdat ik veel reis: is dit een goeie keus? Zo een ding in mn nek vind ik geen probleem, tenzij het heel verrot zit als je in je vliegtuigstoel zit ofzo of snel kapot kan gaan, dan zou ik misschien beter van die oorschelpen kunnen kopen...of/en hebben jullie eventueel nog andere suggesties?
Thanx anyway
Klik om te vergroten...