1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Grapjas, ik heb het volgens mij wel een paar keer geroepen hier O-) Hij was idd nog in top conditie.

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ja maar ik kijk als ik al een mp3 heb niet in "beste mp3 speler!" topic, daar kijk ik pas als ik een nieuwe wil, en dat is pas sinds 4 dagen :cool:

3. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Even een heel ander vraagje, maar heb geen zin er een speciaal topic over te openen:

Ik heb itunes geinstalleerd, heb al mijn muziek erop gezet en nu werkt itunes niet meer (er is een bestand ''kwijt'').
    Nu heb ik nog wel de map waarin alle muziek ligt opgeslagen.
    Ik heb een nieuwe itunes gedownload en geinstalleerd, weet iemand hoe ik nu die muziek van de oude itunes op die nieuwe kan zetten???
    Heel erg bedankt alvast...

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik zit nog steeds met mijn ipod 20gb, niks te klagen met uitzondering van het iets te moeilijke shuffelen en repeaten, maarja! verder ideaal ding :)

5. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    en duur:) ik vind zelf een ipod geldverspilling

6. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Laatst bewerkt: 30 jun 2005
  7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Lol, eerst was het een andere beestje :+ Die ander had een klein kleurenscherm waar je denk ik vrij weinig mee kan, het schermpje op mn X5L is net mooi, maar kleiner is denk ik echt TE klein. Ook was het een of ander vaag Aziatisch merk waar ik nooit van gehoord had. Iriver staat wel bekend om zn goede spelers in dat segment, dus opzich is dit zeker geen slechte koop denk ik. Persoonlijk zou ik alleen veeeeel te weinig hebben aan 512 MB, die 20 a 30 gb is net mooi O-)

Laatst bewerkt: 30 jun 2005
  8. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ja ik was van gedachte veranderd. Die andere heeft zo'n duur schermpje en heeft dus waarschijnlijk bezuinigd op iets anders aangezien de prijzen ongeveer hetzelfde zijn.

Ik heb wel voldoende aan 512 MB, ik luister nooit langer dan 8 uur achter elkaar. Het is wel leuk om dan de perfecte lijst samen te stellen, wat natuurlijk NOOIT gebeurt...

Ik heb hem gekocht en ik ben er blij mee. Mooi geluid, maar ik denk dat ik andere doppen nodig heb...komt nog wel een keer.

9. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Bij de I-pod mini kan je een USB-lichtnetadapter Kopen.
    Zodat je je I-pod mini kan opladen via het Stopcontact en niet persé via de computer hoeft. Zeer handig op vakantie bijvoorbeeld.

Nu wil ik deze USB-lichtnetadapter kopen.

Dan staat er bij opmerkingen: Opmerking: Geschikt voor de iPod shuffle, de iPod mini, de iPod photo en de iPod met een Click Wheel. Voor de iPod mini, de iPod photo en de iPod met een Click Wheel is ook de iPod Connector-naar-USB-kabel vereist.
    Is die Connector-naar-USB-kabel de kabel die je er standaard bij krijgt. Dus de kabel waarmee je ook liedjes via de computer naar je I-pod importeerd.
    Of is dat een aparte kabel die je nog moet kopen.
    En dan lijkt mij dat deze:
    USB kabel?

Dus moet ik nog die extra kabel bestellen om mijn Mine I-pod via het stopcontact te kunnen opladen? Of kan dat met de standaard USB kabel die je mee geleverd krijgt?

Harstikke bedankt _0/

10. ThoMasZ007

ThoMasZ007 Xboxworld Member

Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is is dat gwoon de standaard kabel

11. Ananas

Ananas XBW Vrucht

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de beste mp3 de I river

12. Da Ni-LXL

Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

Leuk Bevonden:
    0
    nou dat voegt een hoop toe, dank je

13. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Ok mensen. Ik heb jullie hulp ff nodig. Een van deze gaat het worden:
    nummertje 1
    nummertje 2
    Of kan ik toch beter een andere nemen?

Het nadeel aan deze 2 vind ik namelijk het kleine schermpje. Om een nummer te vinden moet je dan gewoon steeds verder klikken ipv dat je een mooi menuutje krijg waar je makkelijk door heen kan scrollen. Dit had ik wel met mn vorige mp3 speler.

Dat vind ik toch wel belangrijk

Wie kan mij helpen? Budget licht tussen de 75-130 euro. 512 MB is minimum.

14. Hij geeft antwoord op de topic titel hoor :)

15. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb zelf een Creative Zen Micro, ben nu al aan me 3e bezig (garantie en Creative helpdesk). Ik ben er heel voorzichtig mee, maar de MP3 deugt niet. Ik zou zelf kiezen als voor de I-pod.

Laatst bewerkt: 19 jul 2005
  16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dan zou ik toch kiezen voor de Iaudio M3L. Die broeder (BeZaX) ook heeft, mooi schermpje en je zoeft makkelijk door het scherm heen. En het geluid is echt relaxt (zal ook wel met Ipod zijn daar niet van). En de Iaudio heeft ook een mooi strak disign :)

17. MassHyponotic

Leuk Bevonden:
    6
  18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Google ;)

19. MassHyponotic

Leuk Bevonden:
    6
    Die is inderdaag goed, een vriend van em heeft ehm ook. Alleen vindt ik een nadeel dat je met je hardeschijf zit en nog appart met je screen. Zo zit je met veel draden enzo. En het menu is inderdaad goed, net als het geluid. Al vindt ik het menu van De I-Pod en Zen Micro beter (die van de I-pod en Micro zijn bijna identiek).

20. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Hmm, ik was van plan er een te gaan kopen.

Kan ik beter op zoek naar iets anders? Zo ja, heeft iemand suggesties? Het liefst iets dat overeenkomt met de Creative Zen Micro qua prijs en specificaties.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina